بازدید 5418

6 اشتباه رایج در سفارش هدایای تبلیغاتی که اغلب افراد دچار آن می شوند !!

اگر قصد سفارش هدایای تبلیغاتی را دارید و زمان برای خواندن این مقاله ندارید و میخواهید خرید مطمئنی را تجربه کنید برای خرید بج سینه، پوشه دکمه دار، سررسید، آفتابگیر تبلیغاتی ماشین، فلش تبلیغاتی و پاور بانک تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی در سایت هدایای تبلیغاتی بهار گیفت ( https://www.bahargift.com ) براحتی امکان سفارش دارید
کد خبر: ۹۵۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 15 January 2020

6 اشتباه رایج در سفارش هدایای تبلیغاتی که اغلب افراد دچار آن می شوند !!

انتخاب هدیه تبلیغاتی، ارسال لوگو و نام تجاری شرکتتان و ثبت سفارش؛ به نظر راحت می رسد که سفارش هدایای تبلیغاتی بدهید، درست است؟ بعضی از افراد تعجب می کنند وقتی می گوییم سفارش هدایای تبلیغاتی به این راحتی است و چیزی بیشتر از این نیاز نیست؛ به خصوص اگر می خواهید یک محصول نهایی با کیفیت بالا، ماندگاری و طراحی مناسب داشته باشید.

ما قصد داریم در این مقاله با استفاده از سالها تجربه در زمینه چاپ و هدایای تبلیغاتی، 6 اشتباه رایج در سفارش هدایای تبلیغاتی که اغلب مشتریان در موقع ثبت سفارش مرتکب می شوند، را به شما بگوییم.

اگر قصد سفارش هدایای تبلیغاتی را دارید و زمان برای خواندن این مقاله ندارید و میخواهید خرید مطمئنی را تجربه کنید برای خرید بج سینه، پوشه دکمه دار، سررسید، آفتابگیر تبلیغاتی ماشین، فلش تبلیغاتی و پاور بانک تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی در سایت هدایای تبلیغاتی بهار گیفت ( https://www.bahargift.com ) براحتی امکان سفارش دارید؛ اگر نیاز به مشاوره قبل از خرید هم داشتید کارشناسان این سایت بصورت 24 ساعته آماده مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز می باشد.

اشتباه شماره 1: درج اطلاعات خیلی زیاد روی یک محصول

شما می خواهید مشتریان آینده تان تا حد ممکن در مورد شرکت شما اطلاعات داشته باشند، اما هدایای تبلیغاتی مکانی مناسب برای نمایش همه اطلاعات کسب و کار شما نیستند. طراحی هدایای تبلیغاتی باید با کمترین عناصر و ساده باشد. اگر اطلاعات زیادی را روی محصول تبلیغاتی درج کنید احتمالا کیفیت و زیبایی هدیه تبلیغاتی شما از دست خواهد رفت. ممکن است ایده خوبی به نظر برسد که اطلاعات زیادی را در مورد خودتان و تجارتتان روی یک محصول تبلیغاتی قرار دهید اما به احتمال زیاد از نتیجه کار ناراضی خواهید شد.

  • نحوه جلوگیری از این اشتباه: نسبت به اندازه کالایی که سفارش می دهید واقع بین باشید. بدیهی است، یک ساک دستی ناحیه بزرگتری برای چاپ نسبت به یک خودکار دارد. همچنین بخاطر داشته باشید که اگر می خواهید افراد هدیه تبلیغاتی را نگه دارند و از آن استفاده کنند آن را جذاب طراحی کنید و اطلاعات اصلی را روی آن چاپ کنید.

اگر نیاز داشتید که در مورد هدایای تبلیغاتی که بیشترین بازدهی رو میتونند برای کسب و کارتان داشته باشند، بیشتر بدانید میتونید مقاله " در بازار رقابتی امروز تاثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی کدام است؟ " را مطالعه کنید. در این مقاله به طور کامل شما را با انواع هدایای تبلیغاتی که تاثیر شگرفی میتونند رو مخاطبان شما بگذارند، صحبت شده است. پیشنهاد میکنم این مقاله را از دست ندید.

اشتباه شماره 2: انتظار تا آخرین لحظه

اتفاقات زیادی رخ می دهند که سبب می شوند پریشان شویم و برنامه ریزی مان بهم بخورد. یا کاری را از زمانی به زمان دیگر موکول می کنیم. اما انتظار طولانی و تا آخرین لحظه معمولا از رایج ترین و پر هزینه ترین اشتباهاتی است که در سفارش هدایای تبلیغاتی انجام می دهیم.

اگر خیلی صبر کنید ممکن است هدایای تبلیغاتی اورجینالی که در ابتدا می خواسته اید را دریافت نکنید. هدایای انتخابی شما ممکن است خارج از انبار باشند یا زمان تولید آنها بیشتر از زمانی باشد که شما انتظار دارید. در کل انتظار تا آخرین لحظه برای سفارش هدایای تبلیغاتی می تواند هم پر هزینه و در نهایت نیز نا امید کننده باشد.

مثلا شما برای سفارش چاپ سررسید اختصاصی باید حداقل 3 ماه قبل از آغاز سال نو اقدام کنید. در صورت عقب انداختن زمان سفارش سررسید تبلیغاتی باید از سررسید آماده استفاده کنید و بصورت طلاکوب یا با چاپ لیزر لوگو خود را رو سررسید چاپ کنید. اگر نیاز به سفارش سررسید داشتید میتونید به آدرس https://www.bahargift.com/calendar برید و از تنوع سررسید ها دیدن کرده و با لحاظ کردن قیمت آن، سفارش خود را ثبت کنید. البته میتونید با شماره های داخل سایت هم تماس گرفته و از مشاوره رایگان هم استفاده کنید.

  • نحوه جلوگیری از این اشتباه: رویدادها و موارد خاص را در تقویم خود یادداشت کنید. به این صورت می توانید رویدادهای آینده را پیش بینی کنید. سپس یک جدول زمانی برای سفارش هدایای تبلیغاتی خود ایجاد کنید. به خودتان فرصت کافی برای انتخاب محصولات، تصویب طرح نهایی و تهیه هدایای تبلیغاتی و ارسال آن بدهید.

 سفارش هدایای تبلیغاتی به اندازه کم

اشتباه شماره 3: سفارش هدایای تبلیغاتی به اندازه کم

برای صرفه جویی در هزینه، بسیاری از شرکت ها حداقل مقدار هدایای تبلیغاتی را سفارش می دهند. مشکلی که در این استراتژی وجود دارد اینست که حداقل مقدار اغلب کافی نیست. ممکن است همه چیز آنطور که پیش بینی کرده اید پیش نرود و به مقدار بیشتری هدایای تبلیغاتی نیاز داشته باشید. مشتریان شما ممکن است بیشتر از حد انتظار شما باشند و یا افراد بیشتری را همراه خود به همایش یا رویداد تجاری تان بیاورند. من به عنوان کسی که هدایای تبلیغاتی را برای شرکت خود سفارش می دهد به شما می گویم که هدایای تبلیغاتی سریع تر از چیزی که تصور می کنید، تمام می شود. شاید 500 هدیه تبلیغاتی زیاد به نظر برسد اما در چشم بر هم زدنی تمام می شود.

نتیجه سفارش هدایای تبلیغاتی به اندازه کم این است که شما دوباره نیاز به سفارش بیشتری پیدا می کنید. همچنین بیشتر اوقات، در سفارش مقادیر بالاتر هدایای تبلیغاتی، قیمت تمام شده هر محصول پایین تر خواهد شد. سفارش دو دسته 500 تایی خودکار تبلیغاتی در زمان های جداگانه نهایتا گران تر از یک دسته 1000 تایی خواهد بود. شما میتوانید برای سفارش خودکار تبلیغاتی از فروشگاه https://www.bahargift.com/pen-advertising دیدن کنید. در این فروشگاه خودکارهای ارزان تا خودکارهای لوکس و گران قیمت رو میتونید مشاهده کنید.

  • نحوه جلوگیری از این اشتباه: به جای اینکه به هدایای تبلیغاتی به عنوان یک هزینه اضافه فکر کنید، ان را بخشی از بودجه خود قرار دهید. این امر به شما امکان می دهد محصولاتی را که شرکت شما به آن نیاز دارد را آسان تر پیش بینی کنید و در آینده بر این اساس سفارش دهید.

 

اشتباه شماره 4: تمرکز بر بودجه به جای کیفیت در سفارش هدایای تبلیغاتی

تمرکز بر بودجه به جای کیفیت در سفارش هدایای تبلیغاتی یکی دیگر از تکنیک های صرفه جویی در پول است که معمولاً افراد به اشتباه انجام می دهند. ارائه محصولات تبلیغاتی ارزان قیمت در واقع می تواند برای برند شما مضر باشد. برای گیرندگان، محصولات تبلیغاتی بازتابی از برند شما هستند. کارمندان نمی خواهند محصولات ارزان قیمت تبلیغاتی بگیرند و مردم و مشتریان هم نمی خواهند آنها را دریافت کنند. (بین هدایای تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه تفاوت است!)

مثلا به اشتباه مدیران و صاحبین کسب و کار فکر میکنند مخاطبین آنها در نمایشگاه ها اغلب بدنبال هدایای تبلیغاتی ارزان هستند، ولی این افراد وقتی زمانی را برای به نمایشگاه آمدن میکنند دوست دارند بهترین هدایای تبلیغاتی را از شما دریافت کنند. در مقاله  " آیا بج سینه بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی است ؟ " شما با یک هدیه نمایشگاهی بسیار تاثیر گذار آشنا می شوید و از تاثیرات آن نسبت به تجربه افرادی که از آن استفاده کردند، آگاه خواهید شد. 

  • نحوه جلوگیری از این اشتباه: همیشه به خاطر داشته باشید که هدایای تبلیغاتی شما بازتاب مستقیمی از شرکت شما است. اگر واقعا بودجه کمی برای خرید هدایای تبلیغاتی دارید، با متخصصان موسسه بهار گیفت با شماره 88865197 تماس بگیرید تا اقلام مقرون به صرفه را به شما معرفی کنند که هم با کیفیت بالا، مفید و منحصر به فرد باشند.

نادیده گرفتن اهمیت رنگ و طراحی در هدایای تبلیغاتی

اشتباه شماره 5: نادیده گرفتن اهمیت رنگ و طراحی در هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی نوعی سرمایه گذاری برای برند و بازاریابی شرکت شما هستند و انتظار می رود شما به گونه ای خاص آنها را معرفی کنید. ایجاد یک هدیه تبلیغاتی چشمگیر و برجسته به سادگی چسباندن یا درج آرم روی محصول نیست. بلکه باید توجه دقیق به رنگ و طراحی کالای مورد نظر صورت گیرد. یک اشتباه بزرگ که اغلب شرکتها مرتکب می شوند انتخاب غلط رنگ ها و یا عناصری که در طراحی هدایای تبلیغاتی به کار می رود.

  • نحوه جلوگیری از این اشتباه: موثرترین راه برای جلوگیری از این اشتباه، کار با شرکت تبلیغاتی است که دارای یک بخش طراحی قوی باشد به گونه ای که آنها بتوانند در هر قدم به شما کمک کنند تا محصولی را تهیه کنید که طراحی شگفت انگیز و ویژه ای داشته باشد.

اشتباه شماره 6: بی توجهی به مخاطبان هدف

غالباً، شرکت ها هدایای تبلیغاتی را براساس ترجیحات شخصی و بدون دانستن علاقمندی ها و نیازهای مخاطبان خود انتخاب می کنند اما دلیل اصلی که باعث می شود مخاطبان شما از کالای تبلیغاتی استفاده کنند و آن را نگه دارند، سودمندی است و تعریف سودمندی در بسته به مخاطبان می تواند تغییر کند.

  • نحوه جلوگیری از این اشتباه: قبل از اینکه دوباره هدیه تبلیغاتی سفارش دهید، وقت بگذارید و فکر کنید که مخاطبان شما واقعا دوست دارند چه چیزی دریافت کنند به جای اینکه هدایای تبلیغاتی را براساس آنچه در شرکتتان می پسندند سفارش دهید.

سخن آخر

اگر هنوز نمیدانید که از کجا باید شروع کنید و چگونه در موقع خرید هدایای تبلیغاتی خود 6 اشتباهی که گفتیم، مرتکب نشوید؛ میتوانید همین الان گوشی خود را بردارید و با شماره 88865197 تماس حاصل کنید. دوستان شما در مجموعه بهار گیفت بصورت 24 ساعته آماده مشاوره دادن به شما مشتریان عزیز می باشند. نگران چه هستید؟! مشاوره رایگان است.


این خبر تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان