بازدید 11628

احتمال شهید محسوب شدن جانباختگان مراسم کرمان

کد خبر: ۹۵۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶ 14 January 2020
وزیر اطلاعات خبر داد

دیدار وزیر اطلاعات با چهار ملوان آزادشده از دست دزدان دریایی سومالی
ایسنا/کرمان وزیر اطلاعات در کرمان گفت: پس از اطلاع از جان باختن تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، قرار گرفتن جانباختگان در لیست شهدا را پیگیری کردم.

حجت السلام و المسلمین "سید محمود علوی" امروز ۲۴ دی‌ماه در منزل شهید امیر مرادی از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی این خبر را اعلام کرد و افزود: به محض برگشتن به تهران مجددا پیگیر قرار گرفتن جان باختگان حادثه مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی در کرمان خواهم شد.

وی ادامه داد: این کار به تنهایی توسط بنیاد شهید با توجه به قوانین بنیاد، امکانپذیر نیست و از طریق مقام معظم رهبری موضوع را پیگیری خواهم کرد.

وزیر اطلاعات ضمن عرض تسلیت به خانواده امیر مرادی نخبه کرمانی و از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی برای پدر، مادر و بستگان این نخبه علمی از درگاه خداوند متعال طلب صبر کرد و در ادامه بر بررسی‌های تکمیلی سانحه هوایی تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به محض اطلاع از اصابت موشک به هواپیمای مسافربری بر بیان واقعیت به مردم تصریح کردند.

به گزارش ایسنا، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان و تعدادی از فرماندهان و نمایندگان استان نیز با امضا نامه‌ای از مقام معظم رهبری درخواست کرده اند جانباختگان مراسم تشییع سرداران سلیمانی و پورجعفری در زمره شهدا قرار گیرند.

براساس این گزارش، همچنین شامگاه سه شنبه ۲۴ دی ماه وزیر اطلاعات به اتفاق استاندار کرمان در منزل یکی از جان باختگان مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز حضور یافت و با خانواده رشیدی ابراز همدردی کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان