بازدید 21053

اظهارات وزیر اطلاعات درباره حادثه کرمان

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه با بررسی های حادثه قصورهای احتمالی را نمی توان ترمیم کرد اما می توانیم از تکرار این مسئله در آینده جلوگیری کنیم تصریح کرد: تدابیری در مورد تعیین و تکلیف بازماندگان حادثه تشییع پیکر شهدای مقاومت در کرمان و وضعیت آتی خانواده های آنها امیدواریم اندیشیده شود.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ 14 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین "محمد علوی" در حاشیه سفر به استان کرمان به منظور شرکت در مراسم هفتمین روز شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری در مصلی امام علی علیه السلام شهر کرمان در جمع خبرنگاران درباره حادثه تشییع پیکر شهدای مقاومت در کرمان گفت: ما همواره نگران حوادث دریای عظیم جمعیت در تشییع پیکر سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی بودیم و متاسفانه همین مسئله نیز اتفاق افتاد اما آنچه که برای ما مسلم است، کسی متهم و مقصر در این قضیه نیست.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کسی نیتی و قصدی نداشته که چنین اتفاقی بیفتد افزود: ممکن است در این ماجرا قصوری اتفاق افتاده باشد که می توانست با کمی سلسله پیش بینی ها، این احتمال را به حداقل برسانند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه با بررسی های حادثه قصورهای احتمالی را نمی توان ترمیم کرد اما می توانیم از تکرار این مسئله در آینده جلوگیری کنیم تصریح کرد: تدابیری در مورد تعیین و تکلیف بازماندگان این حادثه و وضعیت آتی خانواده های آنها امیدواریم اندیشیده شود.

علوی با بیان اینکه شخص رییس جمهور، هیات دولت و معاون اول رییس جمهور دغدغه این مسئله را داشته اند افزود: به صورت جدی این مسئله را بررسی خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم با گزارشی که تهیه و به مقامات ارشد کشوری ارائه می دهیم، در ترمیم بخش هایی که قابل ترمیم در رابطه با این حادثه بوده، تاثیرگذار باشیم.

وزیر اطلاعات برای بررسی بیشتر حادثه مراسم تشییع پیکر سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی در کرمان ، امروز در شورای تامین استان حضور یافت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر