بازدید 8856

آروین استعفا نداده فقط به آن فکر کرده است

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر گفت: اگر شورای شهر محلی برای امید و حل مشکلات مردم باشد، نباید این فرصت را از دست داد و عرصه را خالی کرد.
کد خبر: ۹۵۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 14 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، زهرا صدراعظم نوری در پایان یکصد و نودمین جلسه شورای شهر تهران درباره استعفای بهاره آروین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی که جامعه به شدت ملتهب است و حزن و اندوه در جامعه به ویژه در جمع جوانان بالا است و احساسات مبنای برخی تصمیم گیری ها است، ما به عنوان نماینده مردم باید نشان دهیم که همراه آنها هستیم و تلاش می کنیم با همراهی و همدلی رنج مردم را کاهش دهیم.

وی افزود: خانم آروین استعفا ندادند و در صفحه شخصی خود اندوه و تاثر و نارضایتی خود را اعلام کردند و گفتند به استعفا فکر می کنند.

نوری با اشاره به اینکه مساله استعفای آروین در جلسه هم اندیشی مطرح شد اظهار داشت: ایشان بسیار متاثر بود و می گفت باید پاسخگو باشیم چراکه مردم به شدت ناراضی هستند و اگر کاری از دست ما بر نمی آید ضرورتی ندارد که ادامه دهیم و این مساله را جدی مطرح می کردند.

نوری افزود: ما یک جمع ۲۱ نفره هستیم و باید جمعی تصمیم بگیریم. در اتفاقات رخ داده شورای شهر و مدیریت شهری نقشی نداشتند و باید تلاش کنیم و به مردم آسیب دیده و داغدار کمک کنیم. مردم به شدت ناراحتی، عصبانی و اندوهنا‌ک هستند و رفتن ما از صحنه تاثیری نخواهد داشت.

نوری اظهار داشت که شورا پیشنهاد داد ایشان مدتی به مرخصی بروند و بعد به فعالیت های خود ادامه دهند.‌

وی تاکید کرد: مردم در شرایط فعلی به شدت ناراضی و عصبانی هستند و در این شرایط برخی معتقد به استعفا و برخی معتقد نیستند و اگر شورای شهر محلی برای امید و حل مشکلات مردم است نباید این فرصت را از دست داد، عرصه را خالی کرد و احساسی تصمیم گرفت.

وی با اشاره به دیداری که اعضای شورای شهر با خانواده برخی جان باختگان داشتند، گفت: دیدار با خانواده ها و شرایط آنها به شدت ما را متاثر کرده، اما ما ایرانی هستیم و توجه به مسائل و مشکلات مهم است و باید در صحنه بمانیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر