بازدید 18080
گزارش

یحیی با دستیاران درپرسپولیس، کریم باقری می‌ماند؟

کریم باقری در کادرفنی سرمربی جدید می ماند یا فقط با تیم موردتایید خودش کار می کند؟ حمید مطهری، داود فنایی محمد عسگری مربیانی هستند که همراه گل‌محمدی به شهر خودرو رفته بودند که در این بین احتمال دارد مطهری به فعالیتش در این تیم ادامه دهد.
کد خبر: ۹۵۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ 13 January 2020

علاقه مفرط یحیی گل‌محمدی برای حضور در پرسپولیس و مذاکره او با مسئولان این باشگاه در حالی که سرمربی شهر خودرو بود به مذاق مسئولان این باشگاه مشهدی خوش نیامد اما سرانجام رضایتنامه صادر شد.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به همین مسئله باشگاه شهرخودرو بعد از جدایی قطعی به گل‌محمدی اعلام کرده بعد از رفتن خودش، دستیارانش هم باید قراردادشان را با این باشگاه فسخ کنند. احتمالا گل محمدی هم همه آنها را با خودش به پرسپولیس خواهد برد اما در این میان تکلیف کادرفنی فعلی پرسپولیس که با کالدرون کار کرده اند، چه می شود؟

یحیی با دستیاران درپرسپولیس، کریم باقری می‌ماند؟

 حمید مطهری، داود فنایی محمد عسگری مربیانی هستند که همراه گل‌محمدی به شهر خودرو رفته بودند که در این بین احتمال دارد مطهری به فعالیتش در این تیم ادامه دهد. البته این موضوع به سرمربی بعدی این تیم مربوط می شود. مشخص نیست که گل محمدی حاضر می شود کریم باقری را روی نیمکت پرسپولیس نگه دارد یا خواهان رفتن او می شود.

این در حالی است که هواداران شهر خودرو همانند مسئولان این باشگاه از اینکه گل‌محمدی به تیمشان وفادار نمانده از او شاکی هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
حالا بگوید این تیم حکوتی نیست ای کاش کمی اهر فشار وزیر هم کمک استقلال و تیم های دیگر هم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
چه ربطی به حکومتی بودن داره؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
وزیر تکذیب کرد و گفت اگر دراین باره کسی مدرک داره رو کنه
واقعاکه هم گل محمدی لیاقت پرسپولیس رادارد!هم انصاری فردشانش بالاترازمدیرعاملی!پرسپولیس است وهم سلطانی فرلیاقتش بسیاربالاترازوزارت ورزش! است کلا درایران تمامی مدیران ومسئولین درجای خودشان قراردارندوکاملا!براساس شایشته سالاری!منصوب شده اند ونه براساس چاپلوسی وپارتی بازی و...
کریم باقری از گل محمدی برای پرسپولیس بهتر بود
کاش میذاشتن سه بازی هم پرسپولیس بدون مربی باشه تا باهم برابر بشیم
جمع کنید این تیکهای بیت المال خوررا
واقعا که .......بدبخت تیم های دیگه ،اصلا براچی موندن تولیگ برن پی کار های خودشون
گل محمدی قبلا سرمربی پرسپولیس بود و نتیجه نگرفت زمانی که از روی خود بزرگ بینی مهدوی کیا را کنار گذاشت و نوری و نوروزی را نیمکت نشین کرد

این مربی در حد پرسپولیس نیست در حد تیم هایی مثل شهر خودرو است و این بار هم نتیجه نمی گیره نه در لیگ برتر و نه در جام حذفی همه اندوخته های کالدرون را بر باد می دهد

انصاری فرد هم در حد مدیر عاملی پرسپولیس نیست برادرش هم در ین سمت موفق نبود

چه کسی این تصمیم ها را برای پرسپولیس می گیرد
ايول كريم دست دوم . كريم هميشه دستيار.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل