بازدید 8890

تحلیل یزدانی‌خرم از المپیکی شدن والیبال

رئیس پیشین فدراسیون والیبال پس از راهیابی تیم ملی والیبال کشورمان به المپیک توکیو گفت: اگر سکوی المپیک می‌خواهیم باید مطابق هدفمان هزینه و سرمایه گذاری کنیم.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 13 January 2020

 

به گزارش تابناک، تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار راهی المپیک شد و در این مسیر برای تحقق وعده روی سکو رفتن، راه سختی در پیش دارد.

محمدرضا یزدانی خرم رئیس پیشین فدراسیون والیبال در گفتگو با مهر، درباره راهیابی تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار به المپیک گفت: تا به این جا زحمات زیادی کشیده شده و اردوهای مفصلی برپا شد. از این پس نیز باید اردوها و دیدارهای تدارکاتی خوبی برگزار شود و بازیکنان تأمین شوند تا در ادامه مسیر نیز موفق شویم.

رئیس پیشین فدراسیون والیبال درخصوص عدم موفقیت فدراسیون در برگزاری دیدارهای تدارکاتی اظهار داشت: تیم‌هایی که با ایران همتراز باشند، برنامه‌های مختلف دارند و بنابراین نمی‌توانند برای دیدار تدارکاتی برنامه‌های خود را کنار بگذارند، چرا که ضرر خواهند دید. در دنیا تیم‌هایی که فراتر از آسیا هستند هزینه‌های بسیاری در این مسیر انجام می‌دهند چرا که المپیک برای آنان حائز اهمیت است.

وی تأکید کرد: البته رفتن به المپیک افتخار بزرگی است که معمولاً نصیب تیم‌های آسیایی نمی‌شود اما این افتخار برای دومین بار نصیب تیم ملی والیبال ایران شد که آن نیز به خاطر زحمات بازیکنان، باشگاه‌ها و فدراسیون می‌باشد.

یزدانی خرم در پاسخ به این سوال که برای روی سکو رفتن تیم ملی والیبال ایران امید وجود دارد یا خیر؟ گفت: اگر بخواهیم روی سکو برویم باید مطابق سکو رفتن، سرمایه گذاری و هزینه کنیم. رقبا در این زمینه سرمایه گذاری زیادی انجام می‌دهند و از نظر سیستماتیک و برنامه ریزی بسیار از ما جلوتر هستند. ملی پوشان ما با زحمت، خود را تا به اینجا سر پا نگه داشته اند و گرنه در بحث سرمایه گذاری ما به پای حریفان نخواهیم رسید چرا که دولت ما ورزش را در اولویت قرار نمی‌دهد و همیشه ورزش در اولویت آخر است. اگر هزینه مناسبی صورت گیرد مطمئن باشید نتیجه آن را خواهیم دید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر