بازدید 44131
مرور روزنامه‌های دوشنبه ۲۳ دی ماه؛

مدیرمسئول کیهان: آقای سفیر، این چه‌ کاری بود؟! /چه کسی باید استعفا بدهد؟ /آیا بازار ارز از التهاب نوسانات جنگی عبور کرد؟

بلا از آسمان، سیل روی زمین، ۸۰۰ روستا در محاصره سیل ویرانگر، راز به شهادت رساندن سلیمانی، دیدار رهبر انقلاب و رئیس جمهور با امیر قطر، رد صلاحیت ۹۰ نماینده مجلس برای مجلس بعدی، آسیب‌های تأخیر در بیان واقعیت، سلام والیبال ایران به المپیک، پیشینه حمله نظامی به هواپیمای مسافری، ساز جدایی متحدان از واشنگتن، رشد تاریخی بورس، ادامه راه سلطان‌قابوس در سلطنت هیثم‌بن‌طارق، سهمیه بنزینی تاکسی‌ها ناراضی‌ها کدامند؟ و تجمع‌های پراکنده در تهران و برخی شهرستان‌ها، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.
کد خبر: ۹۵۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۲ 13 January 2020

مدیرمسئول کیهان: آقای سفیر، این چه‌کاری بود؟! /چه کسی باید استعفا بدهد؟ /آیا بازار ارز از التهاب نوسانات جنگی عبور کرد؟

بلا از آسمان، سیل روی زمین، ۸۰۰ روستا در محاصره سیل ویرانگر، راز به شهادت رساندن سلیمانی، دیدار رهبر انقلاب و رئیس جمهور با امیر قطر، رد صلاحیت ۹۰ نماینده مجلس برای مجلس بعدی، آسیب‌های تأخیر در بیان واقعیت، سلام والیبال ایران به المپیک، پیشینه حمله نظامی به هواپیمای مسافری، ساز جدایی متحدان از واشنگتن، رشد تاریخی بورس، ادامه راه سلطان‌قابوس در سلطنت هیثم‌بن‌طارق، سهمیه بنزینی تاکسی‌ها ناراضی‌ها کدامند؟ و تجمع‌های پراکنده در تهران و برخی شهرستان‌ها، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.

به گزارش «تابناک»؛ روزنامه‌های امروز دوشنبه ۲۳ دی ماه در حالی چاپ و منتشر شد که نتیجه بررسی صلاحیت‌ها و رد صلاحیت نود نماینده از چهره های شاخص مجلس کنونی و سیل در سیستان و بلوچستان از یک سو و دیدار رهبر انقلاب و رئیس جمهور با امیر قطر و آغاز فصل جدیدی در روابط دو کشور از سوی دیگر در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

توضیحات سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در مجلس شورای اسلامی، سخنان سید حسن نصرالله و تمجید از تاثیر سردار سلیمانی در جریان مقاومت و ادامه یادداشت‌ها و گزارش‌های مرتبط با سقوط هواپیمای اوکراینی از دیگر عناوین مورد توجه روزنامه‌ها در صفحات نخست به شمار می‌رود.

در ادامه تعدادی از یادداشت‌ها و سرمقاله‌های منتشره در روزنامه‌های امروز را مرور می‌کنیم؛

آیا بازار ارز از التهاب نوسانات جنگی عبور کرد؟

مهدی حسن زاده در یادداشت روز روزنامه خراسان با عنوان عبور بازار ارز از تکانه جنگ نوشت: اتفاقات تلخ یک هفته اخیر از جمله ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی و اشتباه هولناک در هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری در شرایطی به وقوع پیوست که اتفاقات مهمی زیر پوست بازار ارز رقم خورد. اتفاقاتی که نباید از نظر دور داشت. در حقیقت بازار ارز هفته گذشته عملا جنگ نظامی را به چشم دید. اگرچه نباید انتظار یک جنگ نظامی تمام عیار را داشت، ولی اقدام تروریستی دولت آمریکا در هدف قرار دادن سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و سپس پاسخ موشکی ایران به این اقدام و موشک باران عملا سایه‌ای از جنگ را بر سر منطقه انداخت. از «سایه جنگ» گفتیم! کلیدواژه‌ای که طی سال‌های اخیر بازار ارز را همواره تحت تاثیر خود قرار داده است. در سال‌های دهه ۹۰ همواره تحریم و تهدید به جنگ بازار را با تلاطم رو به رو می‌کرد. نیازی به یادآوری نیست که هر کدام از این موارد که از زبان آمریکایی‌ها مطرح می‌شد، چگونه بازار ارز را با تلاطم و جهش قیمتی مواجه می‌کرد. با این حال اتفاقی که ماه‌های اخیر و به صورت مشخص هفته گذشته رخ داد متفاوت بود. اقتصاد ایران عملا نه با تهدید به جنگ بلکه با شمه‌ای از جنگ مستقیم و هدف قرار دادن فرمانده عالی رتبه خود مواجه شد و پنج روز بعد پاسخی کوبنده به پایگاه نظامی آمریکا در عراق داد.
مدیرمسئول کیهان: آقای سفیر، این چه‌کاری بود؟! /چه کسی باید استعفا بدهد؟ /آیا بازار ارز از التهاب نوسانات جنگی عبور کرد؟
این جا دیگر نه سایه جنگ و تهدید به جنگ بلکه عملا سطحی از جنگ نظامی رخ داده بود. با این حال بازار ارز با جهشی حدود هزار تومان مواجه و این جهش طی روز‌های پنج شنبه و شنبه خنثی شد و قیمت‌ها به محدوده قبل از اقدام تروریستی آمریکا بازگشت. علاوه بر این تهدید آمریکا به تحریم‌های بیشتر و اعلام فهرستی از تحریم‌ها به ویژه برای شرکت‌های فولادی و معدنی که در بورس حاضر هستند، هیچ واکنش خاصی را در بر نداشت و شاخص کل بورس بار دیگر بدون توجه به این فهرست بلندبالای تحریمی به مسیر صعودی بازگشت. این در حالی است که بازار بورس پیش از این حتی در برابر تهدید‌های تحریمی بیشتر واکنش نشان می‌داد. باید پذیرفت که اگرچه انگاره تحریم و تهدید در سایه مشکلات ساختاری اقتصاد ایران، اثر منفی خود را برای شاخص‌های اقتصادی کشور گذاشته است، اما در نهایت اقتصاد ایران به مرحله‌ای رسیده است که می‌داند تحریم‌ها تاثیری بیشتر از این نخواهد داشت و به تدریج در حال تطبیق خود با شرایط تحریمی است. حتی فراتر از آن، اتفاقات ماه‌های گذشته و نگرانی امارات از تبعات جنگ با انصار ا... و عقب نشینی این کشور و گشایش نسبی ایجاد شده در نقل و انتقالات مالی فعالان اقتصادی کشورمان در امارات نشان داد که حتی قاطعیت در برابر تحریم‌ها و تهدید‌ها می‌تواند برای اقتصاد کشور گشایش به همراه داشته باشد. هرچند در نهایت، بازسازی اقتصاد کشور و رفع مشکلات ساختاری که مانع از بهبود وضعیت معیشتی، ایجاد اشتغال و مهار تورم می‌شود، اصلی‌ترین اولویت‌های اقتصادی است که می‌تواند در سایه کم اثر شدن ابزار‌های تحریمی و تهدیدی آمریکایی‌ها به اقتصاد ایران کمک کند.

چه کسی باید استعفا بدهد؟

محمد کاظمی طی یادداشتی در روزنامه اعتماد با عنوان استعفا و محاکمه و ... نوشت: این روز‌ها از زمین وآسمان بر سرمان غم‌های جانکاه می‌بارد، هنوز بر اثر ضایعه بزرگ شهادت سردار رشیدمان حاج قاسم سلیمانی آرام نشده بودیم که حدود ۶۰ نفر از هموطنان عزیز در جریان خاکسپاری این شهید در کرمان به دیار باقی شتافتند و هنوز درحال درک این مصیبت بودیم که در تصادف یک اتوبوس بازهم عده دیگری جان به جان آفرین دادند و ناگهان مصیبت بزرگ‌تری از راه رسید و هواپیمای اوکراینی در آسمان کشورمان مورد اصابت قرار گرفت و ۱۷۶ نفر مسافر آن‌که باز هم اکثرشان ایرانی بودند جان باختند تا حلقه مصیبت‌های‌مان در این مقطع سخت و سیاه کامل شود و هوش از سرما برباید. حوادث همیشه هستند و در بسیاری از زمان‌ها گریزی از آن‌ها نیست چیزی که این روز‌ها حوادث را برای ملت ایران تکان‌دهنده می‌کند و صبر و قرارشان را از بین می‌برد اصابت موشک خودی به هواپیمای مسافربری و از آن بدتر کتمان حقیقت تا ۳ روز از صاحبان عزا یعنی ملت شریف ایران است اکنون همه ما متحیر هستیم که چگونه می‌شود با مردم سخن گفت؟ ما پیش از این هم در بسیاری از زمینه‌ها دچار مشکلات و نابسامانی‌ها و بی اعتمادی‌ها بودیم ولی این موضوع اخیر واقعا غیرقابل تصور و توجیه است و هم اکنون مردم در بهت و سرگشتگی فرو رفته‌اند و توان هضم آن را ندارند. چگونه مسوولان مرتبط ۳ روز این واقعیت را از ملت پوشانده‌اند و در رسانه‌ها که همه بی خیر بوده‌اند خلاف آن بار‌ها گفته شد و حتی سکوت نکردند تا به موقع موضوع را به سمع ملت مظلوم برسانند! داغ این معنا از همه مصیبت‌های پیش گفته بزرگ‌تر و امکان رفع و رجوع آن بسیار سخت و شاید غیر قابل جبران باشد. با همه توضیحاتی که برخی مسوولان عنوان کرده‌اند هنوز ابهامات زیادی وجود دارد که باید دقیقا برای مردم تشریح شود والا وضع از همین هم که هست بدتر خواهد شد.
مدیرمسئول کیهان: آقای سفیر، این چه‌کاری بود؟! /چه کسی باید استعفا بدهد؟ /آیا بازار ارز از التهاب نوسانات جنگی عبور کرد؟

در راس همه ابهامات این معنا است که در شرایط جنگی پیش آمده چرا به هواپیما‌های مسافربری اجازه پرواز داده‌اند و چگونه یک هواپیمای معمولی با یک موشک اشتباه شده است. اگر میزان خطای انسانی در کشور ما تا به این حد بالا باشد چگونه می‌توانیم همچنان به هواپیما‌های دیگر اجازه نشست و برخاست دهیم؟ چه کسی، در چه سطحی این اشتباه فاحش را مرتکب شده است و بدتر از آن عامل یا عوامل اصلی کتمان این مصیبت بزرگ چه کسانی هستند و کی به مردم معرفی می‌شوند؟ به نظر می‌رسد اگر میزان خسارت معنوی این موضوع را فهمیده باشیم کمترین واکنش مسوولانه استعفای مرتبطین با ماجرا در هر سطح ممکن است. هرکس قصور یا تقصیری داشته است نه تنها باید استعفا دهد که علاوه بر پاسخگویی در برابر ملت باید محاکمه هم بشود، شاید آبی بر آتش حزن واندوه مردم باشد. در این ماجرا ثابت شد که بسیاری از روند‌ها در کشورما غلط هستند و باید با قاطعیت و به‌طور ریشه‌ای اصلاح شوند. کسانی که سال‌های متمادی در برابر تغییر و تحول مقاومت کردند امروز باید نتیجه کار خود را ببینند و گوش‌شان در برابر نصحیت‌گویان دلسوز باز شود. وقتی راه‌های اطلاع‌رسانی محدود می‌شوند و روزنامه‌ها و رسانه‌ها برای هر کلمه‌ای که می‌نویسند مواخذه شوند و کوچک‌ترین اشتباهی منجر به توقیف مطبوعات می‌شود و خبرنگاران برای کسب خبر و اطلاع‌رسانی با انواع موانع روبه‌رو هستند باید هم انتظار چنین فجایعی را داشته باشیم. کاش شدت این مصیبت ما را به خود آورد و ساختار سیاسی ما تن به تغییرات و تحولات مثبت دهد و مردم احساس کنند که اگر این همه آماج تیر‌های بلا قرار گرفته‌اند حداقل همه به خود آمده‌ایم و می‌خواهیم بدی‌ها را برطرف کنیم و کژی‌ها را راست نماییم و بی‌اعتمادی‌ها را برطرف و خودمحوری‌ها را ریشه‌کن کنیم.

مدیرمسئول کیهان: آقای سفیر، این چه‌کاری بود؟!

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان طی یادداشتی در شماره امروز این روزنامه درباره بازداشت کوتاه سفیر انگلیس در تجمعی مرتبط با یادبود جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی نوشت: «راب مک ار»، سفیر انگلیس که در تجمع اعتراضی تعدادی از پادو‌های کاسه‌لیس غرب حضور یافته و در حال سازماندهی عوامل خود بود و مخصوصاً روی شعار علیه شهید قاسم سلیمانی تاکید می‌کرد، از سوی نیرو‌های انتظامی بازداشت شد. سفیر انگلیس که می‌دانست دست به اقدام خطرناکی زده است به هنگام دستگیری از شدت ترس خودش را خیس کرد و در حالی که به محل دیگری بیرون از تجمع یاد‌شده منتقل می‌شد بار دیگر خیس کردن او تکرار شد! اشاره به این ماجرای شرم‌آور برای تحقیر سفیر انگلیس نیست. او حقیر‌تر از آن است که به تحقیر بیشتر وی نیازی باشد. شرح ماجرا از شدت ترس و وحشت سفیر انگلیس به هنگام بازداشت خبر می‌دهد و سؤال این است که چرا از بازداشت خود تا این اندازه به وحشت افتاده بود که...؟! پاسخ را باید در ماموریت او برای مدیریت یک مشت سلبریتی علیه شهید قاسم سلیمانی دانست. تعدادی به اصطلاح هنر‌پیشه که بار‌ها به کاسه‌لیسی حقیرانه آمریکا و انگلیس و اسرائیل رفته‌اند و روی خون مطهر شهیدان به رقص و پایکوبی پرداخته‌اند و البته کسانی که به تصور سوگواری برای جان‌باختگان سقوط هواپیمای اوکراینی در جمع حاضر شده و بعد از پی بردن به هویت سلبریتی‌های وطن‌فروش از معرکه پا پس کشیده‌اند، حساب جداگانه‌ای دارند.
مدیرمسئول کیهان: آقای سفیر، این چه‌کاری بود؟! /چه کسی باید استعفا بدهد؟ /آیا بازار ارز از التهاب نوسانات جنگی عبور کرد؟
دیروز آقای عراقچی، معاون محترم وزیر خارجه کشورمان در صفحه توئیتر خود و در پاسخ به اعتراض جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به بازداشت سفیر انگلستان نوشت؛ «او بازداشت نشده بود، اما در یک تجمع غیرقانونی به عنوان یک خارجی ناشناس دستگیر شد. وقتی پلیس به من اطلاع داد که مردی دستگیر شده است و ادعا می‌کند که سفیر انگلیس است، من گفتم غیر‌ممکن است! فقط پس از مکالمه تلفنی‌ام با او، با بهت‌زدگی زیادی شناختم که خود اوست. پانزده دقیقه بعد او آزاد شده بود». این واکنش در حالی است که سفیر انگلیس از وحشت افشای ماموریت خرابکارانه‌ای که درپی انجام آن بوده خودش را خیس کرده است! سفیر در میان جمعی که اولاً علیه نظام اسلامی تجمع کرده و ثانیاً از پادو‌های شناخته‌شده سفارت انگلیس بوده‌اند چه می‌کرده است؟! آیا کمترین واکنش در قبال این اقدام ضدامنیتی وی اخراج از کشور نیست؟!


بند یک از ماده ۳۲ کنوانسیون وین تصریح می‌کند؛ «دولت میزبان می‌تواند در هر زمان به دولت فرستنده ‬‬‬‫ (سفیر و کارکنان سفارت) اطلاع دهد که یکی از مأموران کنسولی را شخصی نامطلوب می‌داند یا هر یک از کارکنان دیگر کنسولی را غیر‌قابل قبول می‌شمارد. در این صورت دولت فرستنده حسب مورد شخص مورد نظر را فرا خوانده یا به مأموریت او در آن پست کنسولی پایان می‌دهد». ‬
گفتنی است در بند ۴ همان ماده آمده است که در موارد مذکور در بند‌های یک و ۳ ماده یادشده دولت میزبان ملزم به ارائه دلایل تصمیم خود نیز نمی‌باشد.
سفیر انگلیس علاوه بر اقدام علیه امنیت کشور که به تنهایی یک اقدام مجرمانه است، به اراده چند ده میلیون از مردم ایران و ملت‌های دیگر که به تجلیل از شهید قاسم سلیمانی آمده بودند، هم اهانت آشکار کرده است و چنانچه با تحقیر از ایران اخراج نشود، روباه پیر زمینه را برای انجام اقدامات خباثت‌آمیز دیگر مساعد تشخیص خواهد داد!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۷۳
أيا بهتر نبود إز أين دو مرحله شماره يك كه ممكن بود شماره دو هم بشود عكسي هم ضميمه خبر مشد
دفعه قبل هم می خواستید سفیر انگلیس رو اخراج کنید (حوادث۸۸)، اینقدر دست دست کردید که بعد از چند ماه، از دیوار سفارت انگلیس رفتند بالا. سفیر و دیپلماتهای ما ظرف ۲۴ ساعت اخراج شدند و ایران به خاطر حمله به اماکن دیپلماتیک در کل دنیا محکوم شد.
لطفا اخراج نکنید...همون دفعه قبلیتون برامون بسه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
لطفا سکوت
علی
| Turkey |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
تا ابدوسکوت کین داغ نشود درمان
در عجبم چرا بعضی ها از سفیر انگلیس انتظار عدم دخالت و فضولی در کشورمان را دارند !!!!!!!!!!!

انگلیس از نقشه جهان باید محو شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
لطفا سکوت ابدی
ناشناس
| Sweden |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
گنده گویی ممنوع
کیهان کی از اینهمه مطلبی که تولید میکنه خسته میشه،
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
اینا خسته نمیشن ما هم نباید خسته بشیم
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
ایشون تنها کسی هستند که به واقع از آزادی مطبوعات و آزادی بیان بهره میبرند قانون رو برای ایشون فقط نوشتند تریبون یکطرفه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
کیهان غیر مردمی ترین رسانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
كيهان فقط ميگه انتقام بگيريم ، سفارت بگيريمة كم كم ميگه حمله كنيم
صد در صد مردم مدتهاست به این نتیجه رسیده اند که تلاطمات ارزی توسط خود مسوولین برای تنظیم بودجه صورت می گیرد و بقیه مسایل بهانه ست.
کیهان= جای خالی رو پر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
کیهان خودش جای خالیه پر کنیم که دیگه کیهان نیست
فیلم رفتار سفیر پس از بازداشت را در تمام دنیا پخش کنید تا آبروی نداشته شون بره و قلدری پوچشون بیشتر برملا بشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
دوست عزیز یه نگاهی به رفتار های اطلاع رسانی در جامعه فعلی بندازید نباید این قدر سریع واکنش نشون داد کدام فیلم کدام ابرو داریم دست مایه عدم امنیت اطلاعات میشیم
ناشناس
| Canada |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
دوست عزیز
تور و خدا بی خیال تمام دنیا شو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
در پاسخ به دوست ناشناس :
تفاوت ایرا با دیگران اتفاقا همان صداقت بینظیر همراه فداکاری بیش از حد است.هزار نکته در جنگ الکترونیک است که مدتها نیاز به بررسی داره ممکنه دخالتهای دیگه در کار شلیک موشک بوده باشه ولی سپاه شرافتمندانه ابروی همه را خریده این قضاوتی عجولانه از طرف عده ای خود سر درکمین نشسته برای سلاخی سپاه بود این خطا ها یکی از ویژگیهای سیستمهای پدافندی است در برخی جاهای دنیا برای یک عقاب یا کفتر هم ممکنه بعنوان یک هدف متخاصم سیستم راداری تشخیص صادر بشه پس بهتره یخورده صبور باشیم تا ببینیم اصل ماجرا چیست
مجید دلبندم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
اون چیزی که شما میگی را تا حد زیادی قبول دارم
ولی رفتار یه سفیر تو کشور میزبان ، منظورم حضور مستقیم و تحریک علیه نظام مستقر چیز قابل دفاعی نیست و نباید لابه لای مشکلات زیاد اخیر مخفی بشه
لطفادرمورد رشدهای الکی وغیرمنطقی بورس در اوج تنش وتحریم هم تحلیل نمایید !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
خدا رحم کنه به سهامدارهای تازه کار و یا با سهامهای محدود.... چون وقتش که برسه و حباب که چه عرض کنم... بمبش بترکه...فقط اون بالایی ها در امان میمونن و بقیه با خاک یکسان میشن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
همش عددسازی وحبابه همه کارشناسان هم اینومیدونن وچشمشوبستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
تیترروزنامه های امروزراببینید جهش تاریخی بورس ! موقع سقوط شتردیدی ندیدی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
چون جایی برای سرمایه گذاری نیست!؟ جای دیگه ای سراغ دارید بفرمایید
جناب مهدی حسن زاده : لطفأ رونق بورس رو به حساب بی تاثیری تحریمها و یا رشد اقتصادی نگذارید، چرا که بورس از این قاعده مستثنی است و به خاطر نقدینگی افسار گسیخته ناشی از چاپ اسکناس بدون پشتوانه محکوم به رشد هست مگر در مواقع بحران شدید سیاسی ، چرا که بسیاری از زیان ده ترین شرکتها در بورس جاخوش کرده اند و با اینحال هر روز هم پنج در صد مثبت میخورند!
کیهان کی تعطیل میشه تا ملت از نفاق افکنی و التهاباتی که در جامعه ایجاد می شود، آزاد شود؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
تو ایرانی نیستی ترامپی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
کیهان هفت تا جون داره
روزنامه کیهان فقط به یه درد می خوره
پاک کردن شیشه
تمام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
اتفاقا من پاك كردم شيشه كثيف تر شد
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
خط میندازه داداش کدر میکنه شیشه شفافو صدای کشیده شدنش تومغز آدم میره و...و
ناشناس
| - |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
صد در صد درست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
روزنامه کیهان چون کاغذهاش بزرگه برای درست کردن هیزم هم خوبه
ی بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
ب این درد هم نمیخورن هیچ کدوم از روزنامه ها و روزنامه نگاران!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
بزرگترین کاربردش برای سبزی پاک کردنه
این آقا خجالت نمیکشه از این ادبیات سخیف و پوچ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
خجالت رو اون سفیر باید بکشه که به عکس سردار محبوب دلها هتاکی و بی حرمتی میکنه. نه کسی که دلش برای کشورش میسوز. امثال تو ذره ای مهین دوستی نداری
من استعفا می دم نگران نباشید
خدایا چه خبره؟ هواپیما، کرمان، سردار، اتوبوس، سیل...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
ما مردم چه خبرمونه کدوم رفتارمون میخونه با هم به یه روانشتاس اجتماعی نیاز داریم یه روز معترض هزینه های منطقه هستیم و فرداش طرفدارش چه خبرتونه چه .خبررتونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
نفرین شریم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
اینها مهم نیست. این ها را اگر خودمان نمی گفتیم ، دنیا هم متوجه نمیشد. بجای آن کلمات روزنامه کیهان را بچسب که شکوفا شدن ادبیات در مطبوعات است
كيهان مطالب دروغ توليد ميكنه وبعد تفسير همان مطالب را ميكه
کیهان = تحلیلهای بسیار علمی
مقاله های بسیار پربار سردبیر عزیز
حقیقت محض
اجتناب صد درصدی از ثبت دروغ
عدم استفاده از رانت های دولتی
زندگی بسیار پاک مدیر مسئول
بسه دیگه آقا مگر چقدر باید خصوصیتهای سالم داشته باشه...............
تجمع مقابل سفارت که الحمدالله مجوز داشته، مشکلی هم برای ترافیک منطقه و مزاحمتی هم برای مردم اون بخش ایجاد نکرده است. ضمناً گویی با خودشون بلندگو و بالابر و ... هم برده بودند!
کیهان و بعضی از مسئولین در خواب زمستانی آقای شریعتمداری سوار مترو یا اتوبوس و با صدای بلند نظرت بگو
آقای شریعتمداری مقاله چند روز قبلت را در مورد سقوط هواپیما بخوان و خجالت بکش
كيهان ابروي همه را برده
با سلام. اگرچه از بعضی از الفاظ بکار برده شده در روزنامه کیهان خوشم نیامد ولی این روشنگری و اطلاع رسانی که سفیر کشور انگلستان باز هم فضولی که نه ، جاسوسی کرده و برای ایجاد جنجال در کشور ما ، به تحریک دانشجویان عزیزمان مشغول شده و این که ملت و دولت باید مواظب باشند از این روباه مکار و حیله گر ضربه نخوریم کار بدی نیست و به نظرم اگر تمامی روزنامه ها و رسانه های ایرانی ، با انتشار این خبر مهم مردم را بیدار کنند و موضع گیری نمایند و از دولت بخواهند که سفیر آن کشور را اخراج نماید در واقع ایرانی بودن خود را اثبات کرده و به وظیفه ذاتی رسانه بودنشان عمل کرده اند .
واویلا چه مصیبت بزرگی شده !!!؟؟؟؟؟؟؟
شما نمی تونید مطهری و ..تحمل کنید!!!!!!
بابا فاتحه مجلس خونده شده و درش را بهتره ببندید ولله ....؟؟؟؟؟٫!!!!
البته این طوری بهتره خواهد شد یک نفر مسول می‌شود
اقای روزنامه اعتماد، 3 روز سریع ترین زمان پاسخگویی در واقایع اینچنینی در کل تاریخ است، عقل هم حکم می کند باید بررسی انجام می شد و بعد اعلام می کردند
آقای شریعتمداری هر چی می خوای بگو و هر جی می خوای بنویس
چون تو راست می گی
وارسته هستی
دروغ اصلا نمی دونی چی هست
ما همه اش رو باور می کنیم
واقعا این همه اطلات را در همان یکربع دستگیری سفیر انگلیس شریعتمداری ازکجا آورده مگراعتراضات دانشجویان دانشگاههای ملی وبرتر کشور با اتهامات شریعتمداری فروکش میکند.یا باید فکر واقعی کرد
بدبخت ملتی که کیهان روزنامه اش باشد.
کیهان همه را به کیش خود پندارد.
اگر جای این شریعتداری بودم که شکر خدا نیستم بعد از اظهار نظر در مورد هواپیما دیگه برای همیشه ساکت میشدم
تابناک ساده ترین کامت ها را هم سانسور می کنی
ایشون ( سفیر انگلیس) باید سریع اخراج بشود .
حال ادم از خواندن کیهان خصوصا نوشته های بی ادبانه مدیر ان بهم میخورد
آقای حسین شریعتمداری همه مردمی که مثل شما فکرنمیکنند یا جاسوس انگلیس واسراییل وامریکا هستند یا پادوی اونها
جالبه بدونید انگلستان قانون اساسی نداره مثل اسراییل وملکه هر کاری دوست داره انجام میده حتی میتونه رای دادگاه رو تغییر بده تمام املاک مرغوب و دریای انگلیس ارث پدری ایشون هست هرکشوری را که ملکه دوست داشته باشه باید ضمیمه انگلستان بشه یک دیکتاتوری کامل مردم سالهاست جمهوری میخان اما سرکوب میشن خوبه این کشور اول خودشو اصلاح کنه بعد فضولی تو سایر کشورها
بعضی آدمها واقعا بشینن خونه بهتره یعنی ضرررش کمتره
مثلا کاغذ کمتر مصرف می شه ‌ توی مخ هم نمی ره .
به ما چه هم !! که مغازه دار شیشه مغازش رو می خواد با روزنامه تمیز کنه یا نه !!!!.قسم به اون حقوقایی که گرفتی حقت هم نبوده .بذار یکم چهره زیبا ببینیم !!!
یگی نیست به مدیر مسئول ول کیهان بگه که کسی دیگر کیهان را نمیخونه
سلام، من نمی دانم که کدام روایت را روز نامه کیهان خوانده که نه ادب دارد نه تربیت دارد نه به آبرو انسانها توجه دارد ؟!! نمی دانم در کجای دین آمده که آبروی انسانی را حتی کافر را ببری و متاسفم برای رسانه های که بی ادبی های کیهان را نشر می دهند
مگه کسی هم کیهان میخونه؟
اگر ادارات دولتی را از خرید اجباری روزنامه کیهان منع کنن به نظرتون چه تیراژی برای اون روزنامه کافیه؟
اقای شریعتمداری تازه برای سردبیری ی رورنامه 250 میلیون هم ماهانه حقوق میگیره، حتما اخراجش کتید،
ازموقعی که کاغذ تحریم شده کیهان دیگه بدرد شیشه پاک کردن هم نمیخوره!
احیانا فیلم برداری از مردم جرم یا جاسوسی محسوب میشه ؟ نصف مردمی که اونجا هستند خودشون دارن فیلم میگیرین و میفرستن این ور اون ور ، این آقا هم روش !
چرا یه موشک اشتباهی نمی خوره به دفتر این شریعتمداری؟
کیهان به جای این ها بیاد در مورد تحلیلهای ۲ روز پیشش در مورد سقوط هواپیما توضیح بده.
کسانی که فقط به کیهان توهین می کنند شخصیت خودشان را نشان می دهند...
فقط یک روزنامه در ایران مطالب انقلابی براساس منافع کشور ما می نویسد که تلاشهای آشکار و پنهان زیادی در جریان هستند تا همین یک روزنامه منتقد فساد را هم به تعطیلی بکشانند...
سفیر انگلیس که علنی تجمعات اعتراض آمیز رو بسمت اغتشاشات و آشوب هدایت می کنه پس دولت انگلیس پشت پرده چقدر در امور داخلی کشور علیه منافع ملی ما فعالیت می کنه!!!...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار