بازدید 3988

قطع راه ارتباطی ۱۱۴ روستای کرمان بخاطر سیل

کرمان مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: راه ارتباطی ۲۴۹ روستا بازگشایی شده، اما ۱۱۴ روستای استان کرمان هنوز راه‌های ارتباطی آن‌ها قطع است.
کد خبر: ۹۵۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۸ 13 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از مهر، مجید سعیدی در خصوص آخرین وضعیت راه‌ها و مناطق سیل‌زده استان کرمان بیان داشت: تمام جاده‌هایی که طی دو روز گذشته به علت بارش باران و برف مسدود شده بود با تلاش راهداری‌های شمال و جنوب استان بازگشایی شده‌اند و در حال حاضر محور اصلی که مسدود شده باشد نداریم.

وی افزود: راه ارتباطی ۲۴۹ روستا بازگشایی شده، اما ۱۱۴ روستای استان کرمان هنوز راه‌های ارتباطی آن‌ها قطع است، ضمن اینکه روستا‌هایی که راه‌های ارتباطی آن‌ها هنوز قطع هستند در مناطق کوهستانی و برف‌گیر قرار دارند که با توجه به شرایط کمی سخت‌تر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: تاکنون ۶۰ روستا را از محاصره برف و ۵۵ روستا از محاصره سیلاب خارج شده‌اند همچنین برق سه روستا وصل شده است.

سعیدی تصریح کرد: بارش برف و باران خسارت‌های زیادی به واحد‌های مسکونی و تأسیسات زیربنایی، راه‌های عشایری، روستایی، جاده‌های فرعی روستایی، پل‌ها، آبنماها، تأسیسات زیربنایی خطوط انتقال آب و برق و بخش‌های کشاورزی وارد آورده است که در حال ارزیابی خسارات هستیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان