بازدید 4676

نجات ۱۰۰۰ نفر در جریان سیل سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در اثر بارندگی‌های اخیر در سیستان و بلوچستان بیش از هزار نفر نجات یافته‌اند، ولی ارتباط ۵۰۰ روستا همچنان قطع است.
کد خبر: ۹۵۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۷ 13 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در بارندگی‌های اخیر در استان هرمزگان اظهار داشت: در شهرستان جاسک مشکلاتی همچنان وجود دارد و در پی طغیان رودخانه‌های گابریک و چگین مشکلاتی برای اهالی روستا‌های همجوار در این دو رودخانه اتفاق افتاده است.

نجار ادامه داد: در حال حاضر منازل روستا‌های همجوار رودخانه گابریک تخلیه و روستاییان اسکان اضطراری شده‌اند و به روستا‌های اطراف رودخانه چگین هم هشدار‌های لازم داده شده است.

وی افزود: این حادثه خسارتی به راه‌های روستایی، منازل مسکونی و مزارع کشاورزی وارد کرده و متأسفانه یک نفر نیز جان خود را از دست داده و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور بیان داشت: در بارندگی‌های اخیر در استان سیستان و بلوچستان هم موجب شده که ارتباط ۵۰۰ روستا ۲۶ محور فرعی و شبکه آبی ۱۰۰ روستا قطع شود و حدود هزار نفر نیز نجات یافته‌اند.

نجار گفت: آسیب شدیدی به بخش‌های کشاورزی در شهرستان‌های کنارک، چابهار و دلگان وارد شده است و مخابرات نیز در شهرستان‌های نیک‌شهر، فنوج، دلگان، کنارک و قصرقند هم قطع شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان