بازدید 8030

مشاور اسد: شهید سلیمانی در سکوت فعالیت می‌کرد

وزارت دفاع سوریه مراسمی برای بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار کرد و مسئولان سوری در این مراسم سخنرانی کردند.
کد خبر: ۹۵۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹ 12 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از المیادین، وزارت دفاع سوریه امروز( یکشنبه) مراسمی برای بزرگداشت سردار سلیمانی در سالن" الاسد" برگزار کرد و این مساله اقدامی بی سابقه به شمار می‌رود زیرا تا به امروز برای شخصیت نظامی غیرسوری در این سالن مراسم بزرگداشتی برگزار نشده است.

جواد ترک آبادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق در سخنرانی خود در این مراسم تاکید کرد: پیام بشار اسد، رئیس جمهور سوریه درپی شهادت سردار سلیمانی بهترین دلیل برای نشان دادن عمق روابط دو کشور است.

محمود الشوا، معاون وزیر دفاع سوریه در این مراسم تاکید کرد: ریشه‌های مقاومت امروز قوی‌تر و مستحکم‌تر از هر روز دیگری است و دشمن که در تحقق اهداف خود شکست خورده است امروز تلاش می کند که از طریق هدف قرار دادن فرماندهان مقاومت شکست های خود را جبران کند.

وی تاکید کرد که در کنار برادران روس، ایرانی و حزب الله به راه خود ادامه خواهیم داد و تا زمانی که حقوق‌مان را پس نگیریم از مقابله با اشغالگران دست نخواهیم کشید.

از سوی دیگر شیخ احمد بدرالدین ، مفتی سوریه که در این مراسم حضور داشت، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی به این نتیجه رسیده بود که سقوط سوریه به معنای سقوط مسیحیت و اسلام است. زمانی که همه پشت سوریه را خالی کردند ایران در کنار ما ایستاد.

 

همچنین بثینه شعبان، مشاور بشار اسد در سخنرانی خود در این مراسم تاکید کرد که شهید سلیمانی در سکوت فعالیت می کرد و در سکوت می جنگید، او الگوی جهادگران است و منتظر تشکر و پاداش از کسی نبود بلکه برای تحقق حق تلاش می کرد.

براساس این گزارش، امروز در منطقه حسکه واقع در شمال شرق سوریه نیز تجمعاتی در محکومیت جنایت آمریکا در ترور سردار سلیمانی برگزار شده بود.

سردار سپهبد سلیمانی بامداد جمعه گذشته به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان