بازدید 68166

قطع همکاری دو مجری با تلویزیون بخاطر اتفاقات اخیر

همزمان با انتشار اطلاعیه رسمی ستاد کل نیرو‌های مسلح در مورد چرایی سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی و قصور پیش آمده در این فرایند، دو مجری سرشناس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با انتشار پست‌هایی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از قطع همکاری با تلویزیون ملی ایران خبر دادند.
کد خبر: ۹۵۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 12 January 2020
همزمان با انتشار اطلاعیه رسمی ستاد کل نیرو‌های مسلح در مورد چرایی سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی و قصور پیش آمده در این فرایند، دو مجری سرشناس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با انتشار پست‌هایی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از قطع همکاری با تلویزیون ملی ایران خبر دادند.

به گزارش «تابناک»، صبا راد و زهرا خاتمی راد دو مجری سرشناس صدا و سیمای ایران هستند که در تاریخ ۲۱ دی ماه ۱۳۹۸ با انتشار یک پست در اینستاگرام اعلام کردند که دیگر قادر به همکاری با رسانه ملی نیستند. این اعلام قطع همکاری در حالی رخ داد که جریانی اعتراضی در کشور نسبت به عدم اطلاع رسانی صحیح در مورد چرایی سقوط بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی که در روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه سقوط کرد، شکل گرفته است.
 

زهرا خاتمی راد مجری جوان سیما با برنامه دخترانه شبکه اول سیما کار خودش را آغاز کرد. او  متولد ۲۶ آذر ماه ۱۳۶۰ و متولد شهر آخن آلمان است.   خاتمی راد متأهل است و در دو رشته مهندسی کشاورزی در دانشگاه تهران و ادبیات آلمانی در دانشگاه شهید بهشتی تحصیل کرده است. نام همسر او محمد بلخاری و نام فرزندش نیز مانی است.

 روزگاری که زهرا خاتمی راد  در سنین کودکی و چهار، پنج سالگی  به سر می‌برد و پدرش در بخش صدا رادیو ایران اخبار آلمانی میگ فت یک روز به استدیو خبر می‌رود و آنچنان عاشق جو جام جم میشود که آرزو می‌کند که روزی در سازمان صدا و سیما مشغول به کار شود. دیری نمی‌پاید که در سال ۸۴ به طور جدی وارد عرصه مجری گری می‌شود و کمتر زمانی پیش می‌آید که خاتمی از آنتن صدا و سیما دور شده باشد.
قطع همکاری دو مجری با تلویزیون بخاطر اتقاقات اخیر
 از جمله برنامه‌هایی که زهرا خاتمی راد در سیمای ملی اجرا کرده است می‌توان به مواردی، چون  دخترانه – شبکه یک، تصویر زندگی – شبکه دو، دانستنیها، رموز موفقیت، تازه‌ها – شبکه یک، هفت سین – شبکه یک، شبکه یک شبکه هر ایرانی – شبکه یک، سیمای خانواده – شبکه یک، کلید – شبکه جام جم، خانه مهر – شبکه جام جم، و شهرآورد – شبکه یک اشاره کرد.

 صبا راد نیز مجری و نویسنده برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی است که سابقه  ۲۱ سال همکاری با صدا و سیما را در کارنامه خود دارد.

 صبا راد، همکاری‌اش با صدا و سیما را از نیمه دهه ۷۰ با نویسندگی و گویندگی رادیو آغاز کرد و با اجرای برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در شبکه تهران به شهرت رسید. همکاری او با این برنامه تلویزیونی در دو سال گذشته با فراز و نشیب‌هایی همراه بود و حتی برای مدتی شایعه ممنوع‌التصویری اش به گوش می‌رسید.
 
قطع همکاری دو مجری با تلویزیون بخاطر اتقاقات اخیرهر دوی این دو مجری این روز‌های سیمای ملی در تاریخ ۲۱ دی ماه ۱۳۹۸ خبر قطع همکاری خود را رسانه ملی را رسانه‌ای کردند.

گفتنی است، هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراین صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸ و چند ساعت پس از حمله نظامی ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا، بر اثر اصابت اشتباه یک موشک پدافندی در حوالی شهر پرند تهران سرنگون شد و تمامی مسافران ایرانی و خارجی این هواپیما جان خود را از دست دادند؛ اتفاقی که ستاد کل نیرو‌های مسلح سه روز پس از وقوع، مسئولیت آن را بر عهده گرفت و آن را ناشی از بروز یک خطای انسانی عنوان کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان