بازدید 6346

برانکو ۸ خرداد سرمربی حریف مقابل تیم ملی ایران

کد خبر: ۹۵۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵ 11 January 2020

در خصوص آخرین وضعیت برانکو خبر رسید؛ مذاکرات فدراسیون فوتبال عمان با برانکو برای هدایت تیم ملی این کشور با نتیجه مثبتی همراه بود و قرار بود همکاری طرفین امروز اعلام رسمی شود که به دلیل فوت «قابوس بن سعید بن تیمور» سلطان این کشور اعلام این خبر به تاخیر افتاد.

به گزارش تابناک ورزشی، عمان امروز به طور رسمی تعطیل است و سه روز هم عزای عمومی دراین کشور اعلام شده است. تیم عمان در گروه E. مقدماتی جام جهانی در رده دوم قرار دارد و صعودش به دور بعدی رقابت‌ها تا حدودی قطعی کرده است. عمانی‌ها بعد از نتایج ضعیفی که اروین کومان سرمربی هلندی شان در جام خلیج فارس به دست آوردند او را از این سمت برکنار کردند. او جانشین پیم وربیک سرمربی نامدار هلندی شده بود که بعد از جام ملت‌ها کنار رفت و در نوامبر سال ۲۰۱۹ براثر ابتلا به سرطان فوت کرد.

با این وصف برانکو قرار است با یک قرارداد میلیون دلاری روی نیمکت تیم ملی عمان بنشیند تا بتواند این تیم را در دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به موفقیت برساند. در صورتی که ایران و عمان به دور بعدی صعود کنند جدال تیم ملی و برانکو می‌تواند از اتفاقات جذاب باشد.

البته شاید وقفه پیش آمده و فوت سلطان قابوس دوباره شانس برانکو را برای آمدن پای میزمذاکره با ایران زنده کند، اما او در آخرین گفت: وگو تاکید کرده مذاکراتش با ایران به پایان رسیده و دیگر گزینه فدراسیون فوتبال ایران نیست. نکته جالب تاثیری است خلف وعده پرسپولیس در پرداخت دستمزد برانکو در آینده تیم ملی گذاشته و موضوع را به سمت انتخاب سرمربی ایرانی برده است. کشور عمان یکی از کشور‌هایی است که رابطه دیپلماتیک خیلی خوبی با ایران همواره مثبت بوده است به طوری که بازی‌های تیم‌های ایرانی با باشگاه‌های عربستانی در سال‌های اخیر در این کشور برگزار شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر