بازدید 7571

ادامه رسیدگی به امور مصدومان و جان‌باختگان در کرمان

کمیسیون رسیدگی به وضعیت جان باختگان و مصدومان مراسم تشییع سرداران شهید استان کرمان، در استانداری کرمان به ریاست استاندار کرمان تشکیل شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 11 January 2020

کمیسیون رسیدگی به وضعیت جان باختگان و مصدومان مراسم تشییع سرداران شهید استان کرمان، در استانداری کرمان به ریاست استاندار کرمان تشکیل شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از روابط عمومی استانداری کرمان، با توجه به اینکه ازدحام جمعیت در مراسم تشییع پیکر مطهر سرداران رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید پورجعفری در ابتدای خیابان شهید بهشتی منجر به مصدوم و جان باختن تعدادی از هموطنان ارجمند شرکت کننده در مراسم شد پس از انجام عملیات امدادی و اعزام مصدومان به مراکز درمانی و در ظهر روز تشییع کمیسیون رسیدگی به وضعیت جان باختگان و مصدومان مراسم تشییع سرداران شهید استان تشکیل شد.

بر پایه این گزارش کمیسیون یادشده بلافاصله رسیدگی به وضعیت جان باختگان و مصدومان را آغاز کرد و در این راستا، کمیسیون رسیدگی به وضعیت جان باختگان و مصدومان مراسم تشییع سرداران شهید استان کرمان؛ دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان را موظف به بکارگیری تمامی امکانات و تجهیزات جهت مداوای مصدومان کرد.

بر مبنای مصوبه کمیسیون مقرر گردید هرگونه اطلاع رسانی درخصوص آمار آسیب دیدگان و مصدومان حادثه سه شنبه در کرمان، انحصارا از طریق مدیر مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی استان و همچنین آمار متوفیان صرفا از طریق پزشکی قانونی انجام و به اطلاع عمومی رسانده شود.

همچنین مقرر شد در زمینه انتقال پیکر جانباختگان از پزشکی قانونی، تشییع و تدفین همکاری های کامل با خانواده ها صورت پذیرد.

استاندار کرمان همچنین دستورات لازم را برای به کارگیری امکانات و تجهیزات در درمان و بهبودی بیماران صادر کرد و همچنین کمیسیون رسیدگی به وضعیت جان باختگان و مصدومان مراسم تشییع سرداران شهید استان کرمان، رسیدگی به امور مصدومان و خانواده متوفیان را ادامه می دهد و حضور در جمع خانواده متوفیان و عیادت از مصدومان از جمله این برنامه هاست که به طور منظم در حال انجام است.

بررسی ابعاد حادثه و چگونگی وقوع نیز از سوی مراجع کشوری و استانی در حال انجام است و نتایج بررسی ها از طریق مراجع ذیصلاح مربوطه به اطلاع خواهد رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر