بازدید 118543
۱

زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: منابع مالی پرداخت عیدی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تامین شده است و در بهمن ماه پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸ 11 January 2020

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: منابع مالی پرداخت عیدی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تامین شده است و در بهمن ماه پرداخت خواهد شد.

به گزارش «تابناک»،، مصطفی سالاری در گفتگو با فارس درباره پرداخت عیدی بازنشستگان اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی حدود سه میلیون نفر بازنشسته دارد که در بهمن ماه سال جاری عیدی آنها بر اساس قانون پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: هیچ گونه مشکل و کمبود منابعی برای پرداخت عیدی بازنشستگان نداریم و در حال حاضر منابع مالی آن تامین شده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه مزایایی برای بازنشستگان در سال آینده در نظر گرفته‌اید، گفت: بر اساس قانون حقوق آنها افزایش خواهد یافت که مبلغ افزایش حقوق در شورای عالی کار مشخص و توسط تامین اجتماعی اعمال می‌شود.

سالاری افزود: موضوع دیگر همسان سازی حقوق بازنشستگان است که در قانون برنامه ششم هم به آن توجه شده است و دولت باید منابع آن را تامین کند و تامین اجتماعی نیز پیشنهاداتی را برای لایحه بودجه 99 به مجلس ارائه کرده است که اگر بتوانند آن را به طریق نقدی و یا واگذاری سهام به سازمان تامین اجتماعی تامین کنند امکان ارائه خدمات مطلوب‌تر به بازنشستگان تامین اجتماعی وجود دارد.

وی اظهار داشت: اگر منابع مالی برنامه‌ها مشخص نشود قطعا امکان اجرای آن وجود نخواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱
مبلغ عدی چقدر است؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر