بازدید 15915
۲

دستور پمپئو به دیپلمات‌های آمریکا

مایک پمپئو وزیر امور خارجه امریکا به دیپلمات‌های این کشور دستور داده تا برای به خطر نیفتادن دیپلماسی میان تهران و واشنگتن، هرگونه تماس با معاندان ایرانی محدود شود.
کد خبر: ۹۵۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸ 09 January 2020

مایک پمپئو وزیر امور خارجه امریکا به دیپلمات‌های این کشور دستور داده تا برای به خطر نیفتادن دیپلماسی میان تهران و واشنگتن، هرگونه تماس با معاندان ایرانی محدود شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران از بلومبرگ، این دستورالعمل سه‌شنبه به همه نمایندگی‌های دیپلماتیک امریکا در سراسر جهان ارسال شده و نسخه‌ای از آن به دست این شبکه تلویزیونی رسیده است.براساس این دستورالعمل پمپئو؛ علاوه بر منافقین (سازمان مجاهدین خلق)، حزب کومله و جنبش مبارزه عربی برای آزادی اهواز(الاحواز) نیز در میان این گروه‌های ممنوعه قرار دارند.

پمپئو در این دستورالعمل اعلام کرده که ارتباط مستقیم دولت امریکا با این گروه‌ها می‌تواند برای اهداف سیاسی کاخ سفید با هدف «توافق جامع با ایران و پرداختن به رفتار بی‌ثبات کننده آن زیانبخش باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
تازه متوجه شده اند گوش سپردن به چرندیات عمله و عکله خود یعنی منافقین و... چه آبروی نداشته ای را از آمریکا در جهان برده است و آمریکا را به چه خفت و خاری که نکشانده است. حضور ملت قهرمان ایران در تشییع حاج قاسم سلیمانی, خط بطلانی بود بر همه چرندیاتی که امثال منافقین طی سالیان سال به خورد سیاسیون امریکایی داده بود. کاش امریکایی ها یک روز بفهمند چه جانوران درنده و دروغ گویی را اطراف خود به عنوان نوکر و مشاور که منافقین سرامد همه انها می باشد, جمع کرده اند. انها به نظر می رسد خود به چشم واقعیت درون ایران اسلامی را در تشییع با حضور همه ملت یکپارچه دیدند و مبهوت ماندند.
ایول پمپئو
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار