بازدید 119980
پاسخ ملایم رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حمله موشکی ایران؛

ترامپ پس از چند روز رجزخوانی عقب نشینی کرد / آماده صلح و توافق امن با ایران هستیم / تهدید به تحریم دوباره نشان دهنده شکست آمریکا در تقابل نظامی با ایران است

با توجه به اظهارات رئیس جمهور آمریکا، به نظر می‌رسد آمریکا قصد تقابل نظامی تازه با ایران را ندارد و از نظر ترامپ همه چیز به پایان رسیده است؛ واکنشی که ناشی از ضعف در مقابله و ادامه درگیری با ایران است؛ هرچند در اوضاع کنونی می‌تواند واکنشی عاقلانه تلقی شود که مانع از پرداخت هزینه انسانی و مالی سنگین برای آمریکا باشد.
کد خبر: ۹۵۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰ 08 January 2020

دونالد ترامپ مدعی شد: هیچ آمریکایی جان خود را از دست نداد! / تحریم‌‌‌‌های بیشتری برای ایران در نظر گرفته خواهد شد /  آمریکا آماده است تا صلح را در آغوش بگیرد!

دونالد ترامپ در واکنش به حمله متقابل موشکی ایران به پایگاه عین الاسد مدعی شد، هیچ آمریکایی جان خود را از دست نداده است و در ادامه ترجیح داد به جای تداوم رویایی با ایران، تهدید به تحریم‌های تازه کند و با لفاظی کار را پیش ببرد؛ مواضعی که نشان می‌دهد، آمریکا به دنبال حمله به ایران در پاسخ به حمله متقابل نیست و چرخه تازه‌ای آغاز نمی‌شود.

به گزارش «تابناک»؛ رئیس جمهور آمریکا در ابتدای سخنانش مدعی شد: هیچ آمریکایی در حمله دیشب جان خود را از دست نداد و تنها خسارات مختصری وارد شد. به نظر می‌رسد ایران دارد پا پس می‌کشد! هیچ آمریکایی و عراقی دیشب جانش را از دست نداد به خاطر اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام دادیم.

ترامپ در بخش دیگری از سخنانش با تکرار اتهامی واهی، مبنی بر حمایت حاکمیت ایران از تروریسم و مقابله آمریکا با آن، سردار قاسم سلیمانی را نیز در همین راستا تعریف کرد و هدف قرار دادن فرمانده سپاه قدس را در این چارچوب مورد اشاره قرار داد. او در همین زمینه ادعا کرد: او نیروهای تروریستی از جمله حزب الله را آموزش می‌داد و اخیرا حملاتی به نیروهای آمریکایی انجام داده بود که چندین آمریکایی زخمی و یک تن کشته شدند... او باید مدت‌‌‌ها پیش از بین می‌رفت.

رئیس جمهور آمریکا با طرح اینکه «بلافاصله تحریم‌‌‌‌های بیشتری برای ایران در نظر گرفته خواهد شد»، در ادامه ادعاهایش گفت: روزی که برجام امضا شد، فریاد مرگ بر آمریکا می‌دانند و پول به دست آمده از این توافق را هزینه کارهای تروریستی در یمن،‌ عراق و لبنان کردند و هزینه این موشک‌ها که به ما پرتاب شد از سوی دولت قبلی آمریکا تامین شد.

او در ادمه لفاظی‌هایش اظهار داشت: ایران از جاه طلبی هسته‌ای دست بکشد. زمان آن رسیده که بریتانیا آلمان،‌ فرانسه و چین این واقعیت را درک کنند و از توافق برجام بیرون روند و کاری کنیم تا به توافق تازه برسیم که ایران شکوفا بشود و پیشرفت کند. ایران می‌تواند کشور بزرگ‌تری شود. کارزار و وحشی‌گری ایران دیگر تحمل نمی‌شود. از ناتو می‌خواهم بیش از پیش در روند خاورمیانه درگیر شود. اقتصاد آمریکا تحت رهبری من از هر زمان دیگری قوی تر است.

ترامپ که نیروی نظامی‌اش در مقابل حملات موشکی‌اش توان انحراف موشک‌ها را داشت، گفت: ارتش آمریکا تحت دولت من بازسازی کامل شده و نیروهای مسلح آمریکا از هر زمان دیگر قدرتمندتر است و موشک‌های ما قوی و سنگین هستند. ما نمی‌خواهیم از آنها استفاده کنیم.

او در پایان عنوان کرد: البغدادی یک هیولا بود و سعی می‌کرد خلافت داعش رو بازسازی کند؛ اما نتوانست. داعش یک دشمن طبیعی ایران است و از بین رفتن آن برای ایران خوب است و ما باید در این موضوع و اولویت مشترک دیگر کار کنیم. آمریکا آماده است تا صلح را در آغوش بگیرد.

با توجه به اظهارات رئیس جمهور آمریکا، به نظر می‌رسد آمریکا قصد تقابل نظامی تازه با ایران را ندارد و از نظر ترامپ همه چیز به پایان رسیده است؛ واکنشی که ناشی از ضعف در مقابله و ادامه درگیری با ایران است؛ هرچند در اوضاع کنونی می‌تواند واکنشی عاقلانه تلقی شود که مانع از پرداخت هزینه انسانی و مالی سنگین برای آمریکا باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۷
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۴۶۶
عکس های ماهواره ای هم نشان می دهند که احتمال قوی تلفاتی وجود نداشته - خوش حالم که سیاستمداران ما توان واقعی نیرو های نظامی مان را می فهمند - امیدوارم که روزی مردم هم بفهمند
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Germany |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
تبریک به همه ترسوها
تبریک به کسانیکه از بیماری سندروم دیسلایک و منفی دادن رنج میبرند
تبریک به همه اونهایی که حتی در وضعیت بین مرگ و زندگی، بازهم دلال اند و به امید سود بیشتر دلار و سکه و طلا خریدن تا گرون بشه!!!!!!!!!!
تبریک به سیب زمینیهای بی رگ
دیدید که
ترامپ گفت فکر کنید که نه خانی اومده و نه خانی رفته
هرکس دیگه ای هم جای اون بود همین تصمیم رو میگرفت
ما سردار دلها سپهبد سلیمانی مان را از دست دادیم
اونا چی؟!
اصلا دیشب ۱۰۰ نفر از آمریکایی ها به هلاکت رسیده باشن که البته حتما موشکی به اون پرقدرتی همین کار رو هم کرده و از ترامپ دروغگو جز دروغ انتظار نمیره
همانطور که صدام ۳۷ نفرشون رو کشت و بعداز بیست سال بهش اعتراف کردند
و همانطور که دو ساعت پیش، صفحه توییتر خبرنگار اسرائیلی رو که اعتراف کرد ۲۵۰ نظامی زخمی آمریکایی به اسرائیل منتقل شده اند، رو بستند
اما فکر میکنید که جون اون ۱۰۰ نفر یا ۲۰۰ نفر آمریکایی واسه ترامپ قمارباز و دارودستش پشیزی ارزش داره؟!
اونا خوب میدونن که قیمت سردار سلیمانی خیلی فراتر از هزاران سرباز آمریکایی بود
ترامپ هم با تهدید و ارعاب و شانتاژ و گفتنِ حمله به ۵۲ نقطه، هم خیلی‌ها رو ترسوند و هم شاید کمی زَهر پاسخ ایران رو گرفت
به هرحال از۲حال خارج نبود
اگه آمریکاییها قصد ادامه این چرخه رو داشتند کشته هایشان را حتی بیشتر از تعداد واقعیش اعلام میکردند
و حالا که ارزش شهادت سردار سلیمانی را در حد پیروزی جنگ جهانی سوم میدانند، میگویند که حمله ایران حتی یک کشته در پی نداشته!!!!!
همه چیز حکمت خداوند متعال است
به هر حال این نیز گذشت
ما هم دوست و دشمنمون رو بهتر شناختیم و هم نامردها، دوروها، پست فطرتها، رذل ها و خائنین به وطن را
اما این داستان همچنان ادامه دارد...
#سیلی_اول
#انتقام_سخت_در_راه_است
صلی الله علیک ایتها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
فکر کن یک نفر هم نیست!!!!
خوش خیالی از زبان این ادم زیاد دوامی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
ایران توان نظامی بالایی داره ارتش امریکا نتوانست حتی یکی از این موشکهای ما رو منهدم کنه. متاسفم برای شما که اینقدر خودباخته وضعیف هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
بزدل احمق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
آمریکا که جواب موشک باران ایران را نداد
اما حقوق بگیران آمریکا و عربستان و آمریکا پرستان داخلی دوباره از امروز پر تعداد در فضای مجازی و کامنت ها پاسخ موشک های ایران را خواهند داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
مستقل ها هم گفته اند صدها نفر مجروح به اسرائیل منتقل شدند.
میشه اینهمه مجروح بدون کشته باشه؟
Admin
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
من همین حالا تو نیویورک تایمز کامنت کاربران آمریکایی رو میخوندم که چن دسته بودند
۱، دسته اول میگفتن که تحریمها فایده نداره و ایران با بیرون رفتن از برجام بمب اتم خواهد یاخت! به نفوذ هرچه بیشتر ادامه میدهد
۲، دسته دوم میگفتن که مثل روز روشن بوده که مسولان ایرانی برای رضایت مردم عصبانی خودشون چندتا موشک شلیک کردند و از عمد آمریکاییها رو نکشتند
۳، یکسری دیگه گفتن که کلا ترامپ هر کاری که اوباما کرد و نکرد رو برعکسش رو میخواد انجام بده
۴، یکسری گفتن که روز از نو و روزی از نو و باید برگردیمو ترامپو استیضاح کنیم
۵، یکدسته هم میگفتن که ترامپ این بازی رو از عمد راه انداخته بود که رونق رو به بورسهای آمریکایی و اقتصاد و تجارت خودش و خانوادش برگردونه
۶، و دسته آخر هم از ترامپ حمایت کردند و گفتند که ایران دیگه پول نداره که به یاوران منطقه ایش بده و بشار اسد هم دیگه همپیمان پوتینه!!! و عراق هم ایرانو مثل آمریکا بیرون خواهد کرد

اما جای جالبش اینجاست که همانقدری که ما از دولت و وضع موجودمون شکایت میکنیم و همیشه ناراضی هستیم اونا بدترند! خخخ
علی
| Turkey |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اگر خون از دماغ یه امریکایی میومد رسانه های دمکراتها الان ترامپ پرچم میکردن واسه استیضاح فکر کردین مثل تابناک که هرچی دوست داره نشر میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
پایگاهی که ۴۰۰۰ تا نیرو در ان است اصلا خون از دماغ کسی بیرون نیامد!!!
خخخخخه
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
نوبتی هم باشه امشب نوبت آمریکاییهای مستقر در سوریه ست
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خطاب به ناشناس ۲۱-۲۵ 
به هزینه اش نمی ارزید که منهدم کنند -
روزبه
| France |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
بحث بر سر تلفات نیست،الان همه کشورها دارن می بینن یه کشوری علیرغم نداشتن بمب اتم می تونه با کشوری که دارای کلاهک هسته ای درگیر بشه، بعدش هیمنه و پرستیژ آمریکا حداقل در جهان فرو ریخت، مهمتر هم اینکه مهم نیست بعضی نمیخوان قبول کنن تونستیم بهشون ضربه بزنیم، این هم آخرین پاسخ نیست، کشورهایی هم که آمریکاییها پایگاه دارن الان به فکر اینن که این ابر قدرت توانایی جلوگیری ازضربه به ، منافعش رو نداره هزینه ماندن امریکاییها در عراق هم دیگه مقرون به صرفه نیست
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
وقتیکه اینهمه هزینه مادی و البته بیشتر معنوی واسه همپیمانانمون کردیم باید بتونیم براحتی از حریم هواییشون استفاده کنیم امشب نوبت سوریه ست
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اقا این بحث دیگه تموم شد و پروندهاش بسته شد مهم اینه که کیمیا علیزاده چرا میخواد توی المپیک از طرف یه کشور دیگه مبارزه کنه اونم با اونهمه هدیه های میلیاردی ای که از دولت و شورای شهر و نماینده های مجلس و خیرین گرفت؟! تازه برنز هم گرفته بود!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
44 تا غیرقابل انتشار تا این لحظه؟ تابناک! از تو انتظار نداشتیما از تو بعید بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
مزدوروطني اگه تلفات نداشتندالان امريكاشيربودنهمثل موش.اگه تلفات نداشتند اسراييل الان خفه خون نگرفته بود سرت به كدوم آخوربنده كه مغزت فلج شده .دهنتون راببنديد
روزبه
| France |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اگه ما نتونستیم بزنیم که تو موضع ضعف بودیم و نیازی به ارائه پیشنهاد صلح و مذاکره نبود، یکم واقع بینانه باید بود،اولین ضربه هم به معنای آخرین ضربه نیست، صبر کنید و نتایجش رو ببینید، با چند تا راکت کاتیوشا چندین بار از امریکاییها تو عراق تلفات گرفته شده حالا میشه بارو کرد هیچ تلفاتی نداشتن، اشکالی نداره با گارد بسته اذهان منفی بان به مسئله نگاه کرد ولی اونایی که قرار بود بفهمن چه اتفاقی تو دنیا افتاد خوب فهمیدن، برای استراتژیستها مهم تلفات نظامی درجه اول مهم نیست پیروزی رسانه ای ، شکست هیمنه و هژمونی و باور اینکه نمیشه به آمریکاییها هم ضربه زد کار آمربکا رو تموم کرد، فروپاشی در اذهان بین المللی از قدر قدرتی آمریکا ضربه شکننده ای بوده از همین امروز آثارش نمایان میشه منتظر بمونید بعدش هم به کشورهای ،فاتح پیشنهاد صلح و مذاکره داده میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اولا این انتقام نبود یک سیلی بود. انتقام اخراج کل نیروها از منطقه هست.
ثانیا این افرادی که اراجیف می بافند همون اوسکولایی هستند که یادشون نیست تا دیروز می گفتند آمریکا ناو آنچنانی داره و .... دیدید که هیچ غلطی نکرد.
ثالثا این حمله اولین حمله از طرف یک کشور به طور رسمی به یکی از پایگاه های آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم بوده که عظمت پوشالی آمریکا رو نابود کرد.
رابعا قدرت موشکی ایران و توان سامانه ضد موشکی آمریکا را نمایان کرد که حتی قادر به رهگیری یک موشک هم نبود.
خامسا هشداری به نوکرای آمریکا بود که من بعد بدونند با کی طرف هستند و غلط زیادی نکنند.
Admin
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
وقتیکه رهبر انقلاب فرمودند که انتقام سخت هنوز شروع نشده من تعجب میکنم که ظریف چرا به همه جهان پیغام پسغام فرستاد که ما دیگه ادامه نخواهیم داد؟ الان هرکاری کنیم جهان ما رو دیگه بعنوان آغازگرجنگ و متجاوز میبینه نه آمریکا رو!!!
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
یا الله میگن حشدالشعبی به آمریکا حمله کرده دمتون گرم دممون گرم دمشون گرم
ناشناس
| Canada |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
فقط امیدوارم نظام به این نتیجه رسیده باشه توان بازدارنده هسته ای‌از نان شب، دعوای سیاسی‌سر‌پول ومقام وهر چیز دیگه ای امروز برای ما واجبتره، تا کی باید نگران حمله این رییس جمهور احمق یا اون اسراییلی بزدل‌باشیم؟ جمهوری اسلامی حداقل امیدوارم در کنار همه ناکارامدیها و خسارتهاش، این توان دفاعی ابدی رو برای ایران به یادگار بذاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
خان محمدعلی اقاجان دلتوالکی خوش نکن تکذیب شده گفته شده همون عین الاسده که داره میسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
احسنت خان
علی
| United States of America |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
قابل توجه علی آقا ۲۲/۰۹

خیلی هم به اختلاف نظر جزئی دموکرات‌ها و جمهوری خواهان دل نبند. سر موضوع ایران هر دو سرشون تو یک آخوره (صهیونیسم) اینها فقط تو یک سری مسائل داخلیشون اختلاف نظر دارن. حتی اروپاییها هم پشت آمریکا در میان وقتی کار به جاهای باریک میکشه. وقتتو تلف اینا نکن برا ر
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
کسی تا حالا جرات داشته پایگاه نظامی آمریکا را بزند؟مستقیم؟وبه عهده هم بگیرد؟منظور کشور است نه گروهک ها.. ... ایران این کار را کرد به برکت خون شهید سردار سلیمانی
.این پاسخ به همه یاوه گویان
اما
ما به توان تجهیزاتمان واقفیم و ملت همچین هم بی اطلاع نیستند و به همین دلیل است که از این سیلی خوشحالیم و گرنه انتظار بسیار بیشتری داشتیم ...اما ناشناس خودباخته ، سئوالی دارم
چرا ترامپ جرات نکرد پاسخ دهد؟حتما به خاطر عقلانیت ؟!!!
اونا عاقل و ما ترس صرف؟
سئوال دو:
چار در قضیه هدف گرفتن جنگنده روسیه توسط ترکیه در سوریه ،روسیه که از نظر نظامی قوی تر از آمریکاست(منهای اقتصاد) جواب ترکیه را نظامی نداد؟ ضعف؟!!!
نه ، کسی منکر توان نظامی شیطان بزرگ نیست اما منکر قدرت خودمان هم نیستیم .قدرت ما بازدارندگی دارد الحمدلله وگرنه الان من و شما اینجا نبودیم برای نظر دادن بلکه در پناهگاه ها بودیم
اسماعیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
انتظار مردم حداقل نابودی یک ناو هواپیمابر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
عمو هنوز مونده وحشي گري امريكايي ها را مكتوجه بشي تو جنگ ويتنام مردم را زنده زنده با كارد شكمشونو تو خيابونا ميدريدند . اينكه ترامپ حمله نكرد از قدرت ايرانه حالا تو هرطور دوست داري تحليل كن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
چه فایده دلمون خنک که نشد هیچ
محسن گلادیاتور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
خیلی باید ساده لوح باشی که از عکس هایی که آمریکا نشونت میده بخواهی تجزیه و تحلیل کنی
من هم خوشحالم که دشمنان مسلمون ها احمق هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
همینطوری تموم بشه به نفع همه است. هم ایران هم امریکا و هم کل جهان. . نگید نه خیلی کشته دادید. این هم عکسش. اون وقت ترامپ در موقعیتی قرار می گیره که باید عکس العملی نشون بده. الان شرایط به نفع همه است.
ههههههههه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
روحت شاد سردارسلیمانی مظلوم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
لعن ونفرین ابدی برانهایی که باوجودخون بزمین ریخته شده شهیدسلیمانی خواب صلح باامریکارامیبینند وخوشحالندازاژنکه سدراه بزرگی درمسیرسازش باامریکابردلشته شده
روزبه
| France |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
سیستم ضد موشکیشون نتونست عمل کنه- موشکها به هدف برخورد کردن - تلفاتشون رو اسراییلیه اعلام کردن حداقل 220 نفر منتقل شدن به اسراییل- پیشنهاد صلح و مذاکره رو به فاتحین میدن- مشخص شد میشه به آمریکا ییها پاسخ مستقیم داد- هژمونی آمریکا در اذهان جامعه بین الملل فروپاشید- پاسخ فعلی آخرین پاسخ نیست- به وعده ای که داده شد عمل شد- مهم تلفات انسانی نیست مهم شکست قدرقدرتی بود که با اولین موشک شکسته شد- ترامپ هم خیلی به حرفاش اعتماد نیست مثل قضیه پهباد آمریکایی- اونایی هم که می بایستی متوجه قضیه بشن متوجه شدن- کشورهایی که سیستم دفاعی امریکایی دارن و میزبان سربازای آمریکایی هستن مطمئنا دیگه نمی تونن به بازدارندگی دفاعی آمریکاییها اعتماد کنن - بقیه کشورها هم متوجه شدن امریکا دیگه ابرقدرت نیست - از همین امروز شاهد تغییرات در نظام بین الملل خواهیم بود - هزینه اشغال عراق دیگه برای امریکاییها از امروز مقرون به صرفه نخواهد بود- این یعنی ما با چند موشک تونستیم به همه این اهداف برسیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
حالا کی راست میگه کی دروغ؟
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
وای بركساني كه با وجود ريخته شدن خون چندين هزار زن و مرد ايران در جنگ عراق به راحتي از خونشون گذشتن و غرامت جنگي را نگرفته و آنها را برادر ديني ناميدند، مگر نمي گفتند كه جنگ بين حق عليه باطل است چه شد كه آنها نيز حالا برادران مسلمان ناميده مي شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
سلام
نظرات مثبت یا منفی یک نظر است وباید نه از زبان توهین ووتهمت بلکه منظقی پاسخ بدهید.
ببینید ترور شهید قاسم سلیمانی قویا محکوم است ولی واقعیت وحقیقت پاسخ موشکی بر اساس گذشت زمان باید مشخص شود. آمریکا قبل از طراحی ترور ،،این پیایگاه را مستور وسربازان را به جاهای دیگر انتقال داده است و در آینده با پول مردم عراق خسارتهای ساختمانی را هم جبران میکند!! امروزه رشد وپیشرفت در این کارها نیست. رشد وپیشرفت نیازمند فکر حکیمانه است تا کار وتولید وازدواج ونسل آوری رونق گیرد والبته حکیمانه ترین فکر برطرف کردن موانع این سد عظیم است که یک راهکار اساسی آن تعامل با همه جهان است.
آمریکا تمامی مسایل ومشکلات معیشتی وهویتی وعلمی خود را هرروز مستحکم تر میکند ویک پوسته ظاهری هم بنام ارتش و نیروهای مسلح دارد که ساز و کار خودشان را دارند واصلا تاثیری بر پول مل شان ندارد.امروزه معتبرترین مقالات وتکستهای علمی دنیا همه با است. American...شروع .
خدا را صد هزار بار شکر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
به پایگاه عین الاسد موشک پرتاب کرده ایم و به گفته مقامات ما دهها سرباز آمریکایی کشته شده، اما در ایران دلار آزاد میشود و تنش بین تهران و واشنگتن کاهش می یابد!!
واقعا دست مریزا حتی یکنفر نمرده !
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
دست مریزا چیه؟! دست مریزاد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
از چهره ترامپ و اطرافیاش میشه فهمید چند تا کشته دادن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
دوست عزیز مهم نشان دادن اقتدار نظامی ایران بود که هرجا در منطقه را بخواهد می زند! در ضمن این پیام بیشتر برای کشورهای دیگر منطقه مانند عربستان و امارات بود که دست از پا خطا نکنند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
انتقام شدید و کوبنده و تمام کننده که آمریکایی ها را پشیمان خواهد کرد! پای آنها را از منطقه کوتاه خواهد کرد ! حتی یک نفر زخمی هم نشد .
خدا شفات بده.واقعا ترسیدیم
بە غیر از رسانەهای خارجی، هیچ رسانەیی راجع بە زخمی شدن یا کشتە شدن امریکاییها چیزی ننوشتە یا نگفتە است
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
به غیر از رسانه های داخلی منظورته دیگه؟
کلا همه چیز تموم شد

بریم برای بعدی .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
بازی بعدی و برگ بازی بعدی ؛ انتخابات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
میخواین ایندفعه غذا و دارو کلا تحریم بشیم ؟ حال میده .
خب جواب بدید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
فقط تهدید کرد جایی نگفت اماده صلح با ایرانم؟؟؟؟
من از اینترنت مستقیم دیدم
انتقام سخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
در مراسم خاکسپاری شهید سرتیپ سلیمانی ۶۰ تا ۷۰ کشته دادیم، اما در مراسم انتقام سختهیچ کس کشته نشد!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
سخت و کوبنده وتمام کننده !
علامت تعجب گذاشتید انگار شما بهتر میدونی
دیروز ۵۹ نفر تو کرمان فوت شدند تا ساعتها خبر نداشتیم چند نفر فوت شدند یک خبرگذاری میگه ۲۰ تا یکی میگه ۲۳ تا
یه مسئول میگه ۳۰ تا یکی میگه ....

اما الان از خود عراق از خود پایگاه بعد از یک ساعت تیتر زدید ۸۰ تا !!!!!
عزیزم میگفتی ۵ تا ۶ تا بهتر نبود؟

نصف موشک ها هم خوردن تو خاک و ...

عکسهاش هم موجود هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
یه موشک دقیقا خورده وسط آسایشگاه سربازها، اینها چه جوری میگن هیچ تلفاتی نداشته؟
بیژن حیدری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اگر حتی یک موشک به هدف نخورده باشد
اگر حتی یک نفر آمریکائی به هلاکت نرسیده باشد
اگر تمام موشکها هم قبل از هدف به زمین های اطراف شهرها خورده باشند
.
.
.
اینکه دلاورمردان غیور سپاه اینقدر شهامت داشتند که بزرگترین پایگاه شیطان بزرگ را هدف قرار داده اند ، معنایش هدف قرار دادن کاخ (س ف ی د) شیشه ای و (پ ن ت ا گ و ن) تارعنکبوتی است.....(ب)
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
از حمله خبر داشتند و همه در پناهگاه بودند
در ویدیوی منتشر شده تابناک هم کاملا معلومه که سرباز ها از زیر سقف بتونی دارند فیلم می گیرند و موشک ها برخورد می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
قبلش با هشدار دولت عراق تخلیه شده بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اولا خود عراقی ها می گویند همزمان که خبر دادن موشک باران شروع شد پس نمی نجتوانستند خبر بدهند
در ضمن نمی دانستند در کدام پایگاه قرار است فرود بیایند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
روز ترور سفیر سوئیس همین پیام را آورده بود که ما پایگاه تخلیه میکنیم و شما حمله کنید . یادتونه ظریف اون روز گفت : پیشنهاد بیشرمانه آمریکا را با قاطعیت جواب دادیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
انتقام سخت در راه است - این حمله فقط نشان از این بود که ایران جنگ طلب نیست ولی حمله رو بدون پاسخ نمیزاره
همه عکس های هوایی روکه آمریکا نشونت نداده
والله من به هیچ وجه طرفدار آمریکا نیستم ولی حرف ترامپ برای من قابل باور‌ است ترامپ میگوید کشته نداده اند چون اگر خانواده سربازان آمریکایی بگویند فرزندمان کشته شده روزنامه های آمریکایی این آزادی را دارند که روی خبر کار کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اینقدر ازادی دارند که توییتر خبر ان خبرنگار اسراییلی که گفته بود زخمی ها در حال انتقال به اسراییل هستند را خذف می کند و حسابش را می بندد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
تا دیروز که می گفت اگر بزنید می زنیم اما امروز...
حرف های دروغ دیگرش هم در اینترنت است
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
تمام مطالب مربوط به سردار سلیمانی رو حذف می کنند؛ آزادی بیان؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
بعدا صدایش در میآید عکس ماهواره ای نشان داده پایگاه ویران گردیده چگونه به دوهزار نفر سرباز در پایگاه هیچی نشده است؟ کدام حرف ترامپ تا حال راست بوده که این یکی راست باشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
جالبه بعضی ها هنوز معتقدند که تلفات داشته . بابا شما راست میگین طبق اطلاعاتی که به من رسیده حدود 8 میلیون و سیصد هزار نفر آمریکایی کشته شدند . چهل هزار خودرو و صدو هشتاد هواپیما سوختند .بیست و پنج هزار راس اسب و یک الاغ هم تلف شدند . تقریبا هیچ جای عراق سالم نمانده و تا لحظه مخابره این خبر آب و برق خاورمیانه قطع است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
ترامپ روزی چند تا دروغ میگه
من نمیفهمم این چه انتقامیه که تلفات نداشته حرف کی رو باور کنیم ما منتظر انتقام بودیم
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
منتظر باش از اصول تشیع انتظار است
#نیت - مهم-است -نه-نتیجه
انجا به دلیل مطبوعات رقیب امارهایشان معمولا درست است.
متاسفانه ایران یک ژنرال نابغه اش را از دست داد و این ترامپ لعنتی باید به سزای این کارش برسد.
سخنرانی متکبرانه ای انجام داد.
برا حد ایران خوبه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
هرگز
ترامپ جز لاپوشانی هم انتظاری ازت نداشتیم.
مرگ بر آمریکا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
این مرگ بر گفتن های شما داره به خودمون بر می گرده
یه نگاه به اطرافت بکن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
از ارزوی مرگ برای دیگران جز نکبت وبد یمنی برای ایران تا حالا عایدمان نشده کمی هم ارزوی سلامتی وشادی بکنید برای همه شاید روحیه جنگ طلبی شما کمی ارام تر باشد وفقط بدنبال منافع خودتان نباشید به جان نسانها ی دیگر هم فکر کنید
کاش اینطور جواب نمیدادیم
خب بیشتر خبرگزاری دوست و دشمن هیچ حرف خاصی نزدند. مگه در این دوره که همه یه گوشی به دست دارند میشه کسی بخاد چیزی رو مخفی کنه. پس حتما تلفات نبوده دیگه. من ناراضی هستم به شدت. چند رور تمام فکرم انتقام سخت بود و منتظر بودم حداقل چند فرمانده آمریکایی کشته بشند. اما تلفاتی نبود. واقعاا انتقام سخت نبود. من وقتی خبر ترور سردار رو شنیدم تا دو روز تو خودم بودم و از درس و کار زدم. آقااااایون رفقاااااا. این انتقام سخخخت نبود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
عزیز پایگاه نطامی است نه محله شما که هر کسی بخواهد برود
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
دوست عزیز واقعیت این هست که ایران توان مقابله نظامی با آمریکا رو نداره ، کاری هم نمیشه کرد متاسفانه .
این وسط حیف سردار سلیمانی شد .مشخص بود که توان یک جنگ تمام عیار با آمریکا رو نداریم. همین حرکت هم باز بهتر از هیچی بود.
بهتر هست اگر واقعا دنبال مبارزه با زورگویی هستیم سعی
پیشرفت ،ساخت و آبادانی کشور داشته باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
کسی نگفت این انتقام سخت بود! رهبری فرمودن: بحث انتقام بحث دیگری است. دیشب سیلی به آنها زده شد که خود بحث دیگری است
یعنی در نگاه رهبری تازه این سیلی بود نه انتقام سخت
ولی باید دید با بیانیه جدید ترامپ موضع رهبری چگونه خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
این پرچم المان ایا البانی نشین هست یا فرد عادی که بعد از زدن پایگاهش در عراق و عدم واکنش امریکا
هنوز رو دارند که پیام بگذارند؟!!!!!
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
کمی بینش داشته باشید این خیلی خوب بود انتقام سخت بیرون کردن امریکا از عراق هستش که اگه انجام بشه بقیه کشورهای ضعیف منطقه را هم جرات میده آیت اله خامنه ای هم گفتند این سیلی بود انتقام واقعی چیزی که سردار سلیمانی ارزوش بوده یعنی بیرون کردن آمریکایی ها از عراق بدونید ترامپ دروغ میکه که به نفت خاورمیانه احتیاج نداریم این گثافت قمار باز داره بلوف میزنه خالی بازی میکنه!!! ه.
وای سازشکاران حالا چی کار کنند و از واژه جنگ دیگر نمی توانند سو استفاده کنند؟!!!!
در ضمن چند ده نفر امریکایی کشته شدن و صداش را در نمی اورید که ابروریزی نشود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
دوست عزیز ناشناس متاسفانه شما دوست نداری واقعیت رو درک کنی. کسی هم اظهار نظر میکنه فوری یه آلبانی بهش می چسبونین. اما اگه واقعا طعم جنگ رو چشیده باشی، هیچوقت ارزو نمی کردی یه قطره خون از کسی ریخته بشه. من نوعی که به خیلی از سیاست های مسئولین کشور انتقاد دارم، خدا شاهده تا سه روز از شهادت سردار عزیزمون سردرد داشتم. خدا شاهده که جقدر ناراحت شدم. احساس می کردم که له شدم و به تمام معنا از امریکا متنفر شدم. اما وقتی واقعیت جنگ رو نگاه می کنی، اونوقت می تونی بفهمی که اون چقدر می تونست دردناک تر باشه. وقتی که پدر و دو بردادرت رو تو زمان جنگ از دست داده باشی، می فهمی که درد جنگ چقدر می تونه سخت تر باشه. بعدش هم نکنه انتظار داشتین امریکا بعد از شهادت سردار عزیز، تمام سربازاش رو تو یه زمین جمع کنه و بگه اماده شهادت باشید؟ خوب معلومه که تمهیدات دفاعی رو در نظر گرفتن! معلومه که تمام نقاطی که ایران می تونست به اونا حمله کنه رو در نظر گرفتن. نکنه فکر می کنید سربازهای اونا حاضر میشن مثل بسیجی های ما روی میدان مین برن تا راه برای بقیه همرزماشون باز شه! بعدش هم همین الان ترامپ تو وضعیت بسیار بدی قرار داره! کوچکترین خطایی ازش سر بزنه به راحتی استیضاهش می کنن. اگه دقت کرده باشین بعد از حملات موشکی ایران، اونا جلسه اضطراری گذاشتن و اعلام شد ترامپ قرار کنفرانس مطبوعاتی بزاره و با مردم امریکا صحبت کنه. شک نکنید کافی بود مثلا 80 تا امریکایی به قول فارس کشته می شدن، همون دیشب حملات خود رو شروع می کردن. بعدش هم در شرایط عادی اگه این اتفاق افتاده بود، بدون شک امریکا به شدت جواب می داد، حتی اگه یک نفر هم زخمی نشده بود. اما خودشون می دونن که جکار کردن و چه کسی رو شهید کردن. پس کوتاه اومدن.
پس چرا كسي كشته نشده اي بابا
پاسخ ها
سید متنفر از شعار مرگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
چرا بعضی ها اینقدر از کشتن انسان ها لذت می برند !؟
حرفاش عین روزنامه های دیواری دوران مدرسه بود

از هر جایی یه چیزی گفت
خخخخخخخخخخ
ای بابا
کسی نمرده که
حمله به پایگاه خالی!!!
به نظرتون این انتقام سخت بود یا نرمش قهرمانانه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
تو برو حرف یک دروغگو که هر روز دروغ می گوید را باور کن
انتقام سختی بود واقعا
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
!!!
خدا را شاکریم که ترامپ و دیگر دشمنان ملت ایران را احمق آفرید
دهنتو میبندیم راحتت میکنیم
پس ۸۰ تا کشته الکی بوده، و ترامپ با خیال راحت خوابید
دنبال جنگ و بدبخت کردن ملتین؟
گور پدر ترامپ ولی خداروشکر کشته ندادن
کار عاقلانه کرد
خیلی باحالی
خداوکیلی نه سپاهیم نه حذبه االهی ولی امروز به کشورم و به رهبرم افتخار کردم سالها می گفتیم هیچ غلطی نمی تواند بکند ولی امروز به چشم دیدم دمتودن گرم. دمتون گرم ولی یادتون نره تو داخل مشکلات هست و باید حل بشه بازم دمتون گرم که از خاک و عزت آریایی من دفاع کردین دست مریزاد از امروز دستبوس رهبری هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
جنگ نمی خواستند اگر بدنبال جنگ بودند با بهانه های کوچتر از این جنگ راه میانداختند از قوی بودن ایران درسطح منطقه شک نکنیم ولی در دنیا کمی جای تامل دارد وهیچ جنگی تا بحال نبوده که انسانها نمیرند حتی جنگهای اقتصادی یادتان نرفته بعد از قبول قطع نامه که دیگه جنگی نبود چند نفر فوت کردند چون از صلح لطمه دیدند
در واقع گفت غلط کردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
شما دلت می خواست چنین چیزی بشنوی ؟؟
ما که نشنیدیم چنین حرفی زده باشه یا حرفهاش چنین معنایی بده
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
برو سخنان متکبرانه اش را بخوان و الکی کامنت ننویس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خطاب به ۲۱:۴۲
کشوری که ادعای ابر قدرتی دنیا را دارد و نمی تواند پاسخ بدهد از نظر شما اسمش چی هست؟
خدایا مرگ رفیق جانی ابلیس ( ترامپ قمار باز کافر) را کی میبینیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
بوقتش
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خودتو مسخره کن وطن فروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
فعلا 5 سال آینده در خدمتش هستیم .
غیر از این هم فکر نمیکردم.
وقتی خبر داشتند از حمله و ...
همه تو پناهگاه بودند یا پایگاه خالی بوده، پس هیچ کی کشته نمیشه
سیاه بازی سیاسی و باقی ماجرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
طبق اطلاعاتی که به من رسیده حدود 8 میلیون و سیصد هزار نفر آمریکایی کشته شدند . چهل هزار خودرو و صدو هشتاد هواپیما سوختند .بیست و پنج هزار راس اسب و یک الاغ هم تلف شدند
من یه چیز فهمیدم اونهم اینه که چهره پلشت سیاست را داریم می بینیم .بهتر است همیشه کمی معقولانه و منطقی حوادث را رصد کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
موافقم
احسنت. بسیار عالی. با آرزوی تداوم صلح و آشتی و سلامتی و شادی.
حمله سپاه نوعی هشدار بود. اونا به خوبی خبر داشتن از این حمله یا از طریق عراقی ها خبردار شده بودن یا از طریق ماهوارهای مجهز به دوربین های حرارتی و رادار.
آمریکا هم این حمله حداقلی رو در جواب کشته شدن دومین شخص مهم ایران قبول کرده.
اینم از انتقام سخت...
برید راحت بخوابید.
بازم شکر که آقایون میفهمن که باید بهشون هشدار داد نه اینکه واقعا سربازاشونو بکشی.
به هر حال اونها از نظر قدرت نظامی و تکنولوژی سطح بسیار متفاوتی نسبت به ما دارن... این رو همه ما به خوبی میدونیم.
پاسخ ها
احسان
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
دقیقاً. جواب عاقلانه و حساب شده ای بود
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
موافقم. امریکا متوجه شد مه فقط یک راه داره همه نیروهاشو از متطقه خارج کنه بعد از کشور خودش به ما حمله کنه امریکا موشکهای سوپر سونیک داره یعنی اونقدر سرعتشون زیاده که هیچ ضد موشکی بهش نمیرسه مگر اینکه از روبرو بهش برخورد کنه اکه اونا رو از ایران پرتاپ کنی 20 ثانیه بعد اسراییل!
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
با ده میلیون دیگه کاری ندارم، حرف دل ۷۰ میلیون ایرانی را زدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
بیخود میکنید با این قاتل مذاکره کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
22:6
غلط زیادی نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
شما خودت غلط زیادی نکن
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
۲۲۰۳
غلط اضافی نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
همین مردم طرفداران مذاکره رو تکه تکه میکن.پس دهنتونو ببندین وطن فروشها.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اون ده میلیون فقط فحش و ناسزا بلدن لطفا منطقی جواب بدید
زنده باد صلح. هردو ملت باید با هم دوست باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
زرشک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
پایان هر جنگی یک صلحی است که با مداکره بدست می اید
و چه بهتر که قبل از نابودی زیر ساختهایی که صد سال ساخته شدند
مداکرات را با هدف رفع مشکلات شروع کنیم
همانطور که پس از جنگ 8 ساله و شهادت و جانبازی یک میلیون جوان ، پاک و دست گلمون که در جنگ عراق داشتیم
در اخر به صلح و دوستی ختم شد
باشه اصلا ایرانی ها کشته شدن پس چرا نمیذارید هیچکس به پایگاه نزدیک بشه؟ راستی عین الاسد یعنی چشم شیر مثلا این پایگاه چشم منطقه بوده خاک بر سرتون که پدافندتون حتی یه دونه رو رهگیری نکرد
ترامپ هم اکنون سخنرانی مهم خود در ارتباط با حمله بی سابقه یک کشور از جنگ جهانی دوم به اینور به منافع آمریکا را شروع کرد:
خلاصه صحبتهای ترامپ:
1-اصلا هم درد نداشت.
2- برجام خوب نیست.
3 -ایران کشور خیلی خوبی است. ما باید در جنگ با داعش همکاری کنیم.
4 - برای ملت ایران روزهای خوبی آرزو میکنم!
5- ما خودمون کلی نفت و گاز داریم.(یعنی از خاورمیانه خارج می شویم)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اکه امریکا بدون توسل به زور از عراق خارج بشه من اسممو عوض میکنم!! تابناک تو شاهد باش!
ترامپ هم گفت صلوات بفرستید.
چرا درست ترجمه نمیکنید، مطمئن باشید حداقل ۵۰ درصد مخاطبان شما سخنان ترامپ رو به طور زنده از شبکه های فارسی زبان دیدند، نگفت آمریکا آماده است صلح را در آغش بگیرد، گفت آمریکا آماده است آغوش صلح رو به سوی ایران باز کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
من هم از بی بی سی شنیدم
امان از این بازی های نخ نمای رسانه های داخلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
حالا چه فرقی میکنه چون هر دو حالتشم فرض کنی داره دروغ میگه امریکا 450 ساله دلره با جهان میجنگه هر جا یک جنگی بوده یک پاش امریکا بوده! چطور الان باور میکنی امریکا اغوششو به روی صلح باز کرده باشه!!! اگر هم گفته اغوش صلخشو به رپی ایران باز کرده اونم یک دروغ دیگه چون قطعا شنیدی که گفت تحریمهای بیشتر اعمال میکنه! اره برو تو اغوش صلحش تا کاردشو تا دسته تو سینه ات جا کنه!
احمق جان حداقل بگو ۴ تا زخمی شدن تا دروغت کمی قابل قبول تر باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اشتباهی مثبت زدم . از همه مردم عذر میخوام . قول میدم دقت کنم و هر صبح یک ساندیس بخورم .
حالا به نظرم مسولان ماهم در جهت تحقق صلح وبا درایت یکبار برای همیشه اعلام پذیرش صلح کنند و تمام تلاش خود را در جهت خدمت به مردم ایران وساختن کشور وپشت پا زدن به اعراب بکار گیرند.
چرا خبرگزاری فارس امروز اعلام کرده ۸۰ نفر از سربازان آمریکا کشته شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
به ریال اعلام کرده
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
هنوز دو ساعت از موشک باران نگذشته بود که فارس تعداد کشته ها را اعلام کرد .. آخه چطوری اینقدر سریع آمار گرفتن ؟؟؟ داخل پایگاه صد نفر آمارگیر فرستاده بودن که برن و کشته ها را بشمارن ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
کشته های آبان رو هنوز نتوانستند بشمارند ولی در عرض دو ساعت کشته های پایگاه آمریکایی رو شمردند !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
هیچ خبرنگاری رو تو پایگاه راه ندادن که بره آمار بگیره. این آمار رو خبرنگار روزنامه هاآرتص اسراییل از بیمارستانهای اسراییل گرفته و لو داده. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
برای اینکه خبرگزاری نیستند بلکه خبر سازی هستن!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
خبرگزاری فارس دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
ناشنا:23:25
دمت گرم
حق مطلب رو گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
غلط تایپی بوده . منظورش در طول تاریخ آمریکا بوده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
خودت داری میگی خبر گزاری فارس !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
اگه آمریکا با سیستم ضد موشک، موشکهای ایران رو میزد، اونوقت دیگه موشکهای ایران به زمین خالی پایگاهشون نمیخورد و انتقام محسوب نمیشد. اما الان ایران میتونه ادعا کنه که حال هژمون رو گرفته و منتقمین رو راضی بفرسته خونه. همینکه 60 نفر عمودی رفتند تشییع، افقی برگشتند برای همه کافیه. 140 کشته هواپیما رو هم بزار روش تا نتیجه کینه ورزی رو به عینه ببینی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
آمریکایی اونی که دومین شخصیت یک مملکت رو ترور کرده کینه ورزی نکرده بود
؟
دونالد ترامپ: هیچ آمریکایی جان خود را از دست نداد! ‌ حالا بیا درستش کن ۸۰ تا کجا هیچی کجا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
حافظه ایرانی ها ضعیفه . با تفکر کاری نمیکنیم .
فکر کنم برای یکبار هم شده ایران و آمریکا به یک معامله برد - برد دست پیدا کردند. ایران از قضیه موشک پرانی برای مقاصد داخلی بهره می گیره و آمریکا هم بدون دادن تلفات قضیه ترور حاج قاسم رو از سر می گذرونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
بهترین نظر بود که در این مقاله خوندم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
سیاست یعنی این . با گفتن نابودی فلان کشور و غیره فقط چماق رو دست دنیا میدیم که بکوبن تو سرمون . با تفکر هم میشه خیلی کارهای بزرگی کرد .
بعداز ۱۷سال که پدر مارو درآوردن با این تحریم حالا بزارید طعم چوب ایران را بخورن بفهمن ایران ابر قدرت بعداز روسیه شاید ازون جلوتر هم باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
دستت درد نکنه . اول صبحی کمی خندیدیم . آفرین فقط قول بده سر وقت قرصهاتو بخوری .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته نباید ساده اندیش بود. آمریکایی که به سادگی آب خوردن قراردادهای بین المللی را زیر پا میگذارد معلوم نیست چقدر به حرفهای شفاهی خود پای بند باشد.
پس اون هشتاد نفری که گفته می شد کشته شدن یعنی دروغ بود پس انتقام چی شد
صداوسیما تحریم را کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
تحریم دیگر چطوری است ؟
مگر بیننده هم برایش مانده است ؟
ای بابا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
چی میگی جانم
عجب انتقام سختی
توضیح دهند چگونه متوجه شده اند۸۰نفرامریکایی درحمله به پایگاههای امریکاکشته شده اند
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
از اونجا که عراقی ها و نیروهای امنیتی عراق را به پایکاهاشون راه نمیدن. از اونحا که هلکوپترهاشون مدام تو پایکاه نشست و برخواست میکردند تازه ما که مثل اونا وحشی و قاتل نیستیم بالاخره اونام ادم هستند حالا اکه کسی نمرده ما غمگین نمیشیم ولی اینکه لحن صحبتشون که فکر میکردند ما توان و جراتشو نداریم کاملا از بین رفته. این خیلی مهمه. این که کشورهای همسایه و مسلمان فکر میکنند امریکا غیر قابل مقابله و ضربه ناپذیره شمسته شده خودش خیلی با اررزشه پروپاگاندای مطبوعاتی و رسانه های معاند غربی میخوان از ارزش کار انجام شده را پایین بیارن ولی این کار ارزشمند بوده مطمین باشید دوستان بدانند جون دشمنان میدانند به روشون نمیارن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
شاید ارتباطات غیبی دارند واز اان دنیا آمار دادند از اینکه علم پیشرفت کرده که شک نداری که شاید روزی هم برسد ورود مردگان به ان دنیا را انلاین ببیند از این انسان دوپا هرچی بگی برمیاید
پس 80 نفر چی شد؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
ذوماد شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
به خوبی و خوشی در کنار هم تا آخر عمر زندگی کردند . بالا رفتیم ماست بود ، پایین اومدیم دوغ بود ، قصه ما ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
سلام مخصوص می رسانند
و تشکر و سپاس و دعا و سلام دارند
امریکا داره تلفات خودشو رو سانسور میکنه باید این بحث سانسور شکسته بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
درعجبم.درکشو ی که سانسور معنی نداره حرفت خنده داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
جناب خنده در این چند روز یکسری به توییتر و ایستا بزن
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
در آمریکا یک بازیگر سینما رابرت دنیرو میاد در یک مراسم بین المللی به شخص ریس جمهور فحش میده و کسی حرفی بهش نمیزنه ، شما از سانسور حرف میزنی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
پرچم آمریکا فکر کردی مخاطبت بچس؟
با تاکتیک های آزادی بیانی و حقوق بشریه آمریکایی به اندازه کافی آشنا هستیم.
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
در آمریکا همه به مردم پاسخگو هستن الکی دروغ بلغور نکن
ترامپ قمار باز اینبار در قمار خودش باخت ولی االبته همانطور مه عادت قماربازهاست حاضر نیست از پای میز قمارش برخیزد! اگر اروپایی ها از برجام خارج شوند و بخواهند مزاکرات دیگری انجام دهند ایران به هیچ وجه نباید قبول کند به هیچ وجه. باید بگوید غلط کردید بر نمیگردیم و هر کاری هم دلمان بخواهد انجلم میدهیم حتی اکر لازم ببینیم سلاح هسته ای هم تولید کنیم اینکار را انجام میدهیم مگر مذاکره قبلی چه شد حالا هم دارید وقت خودتان و ما را تلف میکنید دوسال ما را سرکار گذاشتید همانطور که روحانی گفت تحریم امریکا 140 میلیارد به ما خسارت زد باید آمریکا خسارت ما را بدهد. مذاکره جدید اصلا نباید پذیرفته شود بروند گم شوند میخواهند دوباره ما را بازی بدهند الان نوبت عراق است اگر عراق از فرصت به دست امده استفاده نکند دیگر ممکن است هرگز چنین فرصتی را به دست نیاورد انهم به جهنم! خلایق هر چه لایق!!
تو حد ایران خوب بود.
عجب. پس 80 کشته و 100 تا 200 زخمی چی بود؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
طبق معمول دروغ بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
مشکل نرم افزاری بوده . منظور تعداد تلفات آمریکا تو جنگ ویتنام بود که با این خبر قاطی شده .
بسمه تعالی
نوع حرکت زبان بدنش میگه کل هارت و هورتش به فنا رفته و گویی با زور سرپا نگهش داشتن تا حرف بزنه.......
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
موافقم. شما به قیافه ژنرالها یی که پشت سرش بودند دقت میکردید سمت چپیش همچین بهش نگاه میکزد انگار میگفت درپغ خناق نیست! ولی راستیش که مثل خروس لاری اگه پلک نمیزد ادم فکر میکرد مجسمه است انقدر ناراحت بود که اگه کارد میزدی خونش در نمیومد!!! لعنتی ها هواپیمای مسافری را ساقط میکنند. واقعا تروریست نامرد اینها هستند. خاک بر سرشون.
یارو گورخید....خخخخخخخخخخ
شما هم که همه چیز را نشانه ضعف می دانید. نه این جوری هم نیست. سیاست کار خودشو می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
فقط من موندم جواب خانواده اونهایی که زیر دست و پا له شدن رو چی میخواین بدین ؟
ترامپ نمیخواهد ادامه بدهد، حالا چه از روی ترس چه از روی عقلانیت
برید صلح کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
باباتو کشته بود بازم میگفتی صلح؟؟
مردم ایران
این همان ترامپی بود که می گفت هر گونه آسیب به منافع آمریکا را به شدیدترین شکل پاسخ می دهیم.
برای اولین بار بعد از 70 سال، کشوری بودیم که برای انتقام مستقیماً به بزرگترین پایگاه آمریکا حمله کردیم، حتی توان رهگیری هم نداشتند.
همین تسلیحات را به کشورهای عرب خلیج فارس غالب کرده اند.
آمریکا ببر کاغذی بود.
اگر همه ما مثل سردار سلیمانی به تکلیف خودمون عمل کنیم، بهترین و پیشرقته ترین کشور جهان تبدیل می شویم.
یا علی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
بدبخت از خواب بیدار شو!! فعلا که تلفات خودمون تا اینجا 59+170 نفر بوده!! کی آخه میخواین واقع بین باشین
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
حالا که نه آسیبی وارد شده نه سرباز آمریکایی کشته شده پایگاه از چند روز پیش مطلع بودن و تخلیه شده بود پس خیال بافی نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
ضمن اینکه ما دومین مرد قدرتمند کشورمون رو از دست دادیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
بدبخت توئی که هنوز خوابی


آسوده بخواب ترامپ بیدار است
این یعنی حساب دستش آمد، حال نتانیاهو و بن سلمان مزدور و شیخک های خلیج فارس چطوره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
ظاهرا که خوبه تو بازی فقط نتیجه مهمه نه سر وصدای طرفدارای تیم .
چه انتقام سختی !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
تو تله آفساید افتادن .
ولي ما هم ٨٠امريكايي را به درك فرستاديم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
بله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
از درب عقب
پایگاه عین الاسد یعنی چشم شیر
چند تا آمبولانس داشتند می رفتند اسراییل
تمام سناریو برای صلح نوشته شده نه جنگ و شاید این بهتر باشد واقعا ملت این چند سال سختی کشیدند از روحانی ممنون باشید
بالاخره ما آمار شما را باور كنيم يا آمار دونالد ترامپ را؟!؟ا.به هر خوشحالم كه ظاهرا از جنگ دور شديم.دوست ندارم همانطور كه خودم در جنگ و زير بمب و موشك و استرس بزرگ شدم فرزندانم هم اينطور رشد كنند
خدا رو شکر
خدا رو شکر‌ که ترامپ از خر شیط‌ون اومد پایین ،امشب راحت می خوابیم
بهتر نیست که به جای انتقام و مرگ بر و .... به فکر صلح و دوستی باشیم
تمام دوران نو‌جوانی و جوانی ما از ترس و حراس جنگ و تحریم و .. گذشت ، حالا ما دهه ‌پنجاه و شصتی ها دیگر نمی خواهیم میان سالی و کهن سالی را در وحشت و اضطراب بگذرانیم
بگذارید تا طعم خوش زندگی را احساس کنیم
بالا غیرتا یک مدت شل بدین دیگه اعصابمون یه کم بیاد سر جاش بتونیم به کارمون برسیم.
چرا توییتر روزنامه نگار هاارتص که از انتقال۲۲۴مجروح امریکایی به تل اویو خبرداده بود بستین
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
فکر کردی آمریکا می شه کشته و مجروحان را لاپوشنی کنه؟ ترامپ دماغشو بخارونه روزنامه ها بیچارش می کنند
روحانی ثابت کرد پیرو مرحوم هاشمی است یک سیاستمدار بزرگ مرد عبور از بحران ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
من هم فکر می کردم روحانی در حد و حدود هاشمی هست اما دیدم زهی خیال باطل چه اشتباهی کردم
بت امریکا هم شکست
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
دلار چنده؟؟؟!!!!!
الان ما به حرف کی اعتماد کنیم
امریکا جایی نیست که بشه و حتی رئیس جمهورش بخواد کشته شدن سربازش حتی یکی را پنهان بکنه برسه به آمارهایی که خبرگزاری های تسنیم و‌فارس دادند که اعداد حدود ۸۰ تا صد تا کشته و ۲۰۰ تا زخمی هست
به نظر شما میشه همچین چیزی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
ترامپ رو دست کم نگیر. پدیده ای است برای خودش . برای مخفی کردن بزرگترین سرشکستگی تمام عمرش هر دروغ و .دغلی ازش بر میاد
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
در این مورد به حرف جایی اعتماد کن که ازادی بیان و رسانه و انتخابات دارند و می توانند بالاترین قدرت کشورشون رو استیضاح کنند و ازش پاسخ بخوان یعنی آمریکا
امشب حمله غافلگیرانه میکنه گول نخورن
۲۰ تا موشک و هیچ کشته. حیف موشک ها که الکی حروم کردیم.
حضرت علی علیه السلام می فرمایند: بخوابید دشمنتان نمی خوابد و بیدار است. خیلی باید مراقب این ترفند های آمریکا بود.
مهمترین ابزار سلطه و قدرت آمریکا دلار آن است که به عنوان پول بین المللی پذیرفته شده است اگر می خواهید انتقام بگیرید به نظر من مهمترین انتقام آن است که از این به بعد تمام تلاش دولت این باشد که در سطح بین المللی از طریق اتحاد با روسیه و چین و حتی ژاپن و ترکیه و دیگر کشورها به سمت حذف کامل دلار از معاملات بین المللی برویم به خصوص که الان زمینه های این کار در دنیا بوجود آمده و هرکس باید از خودش شروع کند هر جا که می خواهید برید یا هر طور که هست سعی کنید تا آنجا که امکان دارد از دلار استفاده نکنید اگر می خواهید ارز به عنوان کالای سرمایه ای داشته باشید مطمئن ترین ارز ین ژاپن است همین الان ببینید وقتی بورسهای دنیا سقوط می کند طلا و ین ژاپن به عنوان دارایی های امن مطرح می شوند پس اگر هم می خواهید ارز نگه دارید دلار هایتان را بفروشید و ین ژاپن بخرید
تو که راست میگی
کلا قبلا تخلیه کرده بودن پایگاه رو که کسی نمرده. خسارت مالیش رو هم ۱۰ برابر آزمون میگیرن . ولی با تمام این حرفا تا حدی پوزشونو زدید خداییش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
از چیزی خبر نداری حرف نزن
از پایگاههای دیگر اوردن اینجا
خخخخخخخخخخخخخ... :)
گرخیده...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
باشه
باد آمریکا خوابید
قطعا مسئولانن سیاسی و نظامی کشور فریفته این سخنان جدید ترامپ نخواهند شد. ترامپ تمام سخنانش دروغ و برای رد گم کردن و کشتن زمان است . و هر لحظه امکان شیطنت و تجاوزگری او می رود. او تا زنده است از دشمنی با جمهوری اسلامی ایران دست نخواهد کشید. همچنین بخشی از سخنان ترامپ برای ایجاد چند دستگی در میان مسئولان نظام است
آقا بالاخره کشته داده یا نه?
چرا ملت را بازیچه میکنید
آره تو راست میگی!! هیش کی نمرده تازه چند نفر هم به دنیا اومدن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
حرفهات مثل آدم رو به موتی هست که چشم به دهان پزشک و پرستا می دوزد که حداقل یک خبر امیدوار کننده بشنود . لحن نوشتنت که اینجوریه امیدوارم سالم باشی .
خودش میدونست اگه حمله کنه چی در انتظارشه. حرفهاش بیشتر به درد انتخابات میخورد. ضعیف حرف زد. اون توییتها و این حرفها ۱۸۰ درجه متفاوتن
دلم بحال انسانهایی که جانشان را بخاطر فرعونها از دست میدن .میسوزه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
عالیترین جمله ای که تا بحال خواندهام.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
له شدن زیر دست و پا یکی از سخت ترین نوع مرگ هاست . یک لحظه خودتونو جای اونا تصور کنین ببینین چه زجری کشیدن تا جان دادن .
نباید فریب خورد.
چراایران حداقل تصاویر اجساد ۸ امریکایی را نشان نمی دهد؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
بابا گیر ندین انشالله امسال خوب میخونه تو شهریور قبول میشه . یه کم روحیه بدین بهش .
بی شرف ها فکر کردن ایران می ترسه شوخی می کنه که تلافی می کنه !
خدا لعنتش کنه
هزار رنگ کلک وفریب به خورد مردمش میده
انشالله که مسئولین ومردم ما خون سردار والا مقام وعزیز مون رو حفظ کنند ومملکت ما درپناه خدا وخون شهدا حفظ باشه
به نظرم سیاست قوی دارن
متاسفانه مهره قوی از ما گرفتن ولی جبران ان برای ما شاید هزینه به مراتب بیشتری داشته باشد
ولی در هرصورت امیدوارم روزی بیاید که بجای هزینه برای مسائل نظامی به شکوفایی واقعی دانشگاهها توجه شود که منبع قدرتی هستند که هیچ کس نمیتواند با ان مقابله کند
ولی متاسفانه امروز دانشگاههای ما چابکی لازم را ندارد
و یا شاید مدیریت ناصحیح دانشگاهها چابکی لازم را از انها گرفته است
به امید ایرانی قدرتمند و اباد
دوستت دارم ایران من
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
بی سواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
باید از پایه شروع بشه . باید از روز اول به هر ایرانی گفت که تفکر مهمترین اصل هست . اگر بجای شعار قدرت تفکر و استدلال را در بین کودکان رواج می دادند الان بعد از چهل سال یک قدرت بینظیر در زمینه علم و اقتصاد و نیروی نظامی بودیم ...
دیدین ترس نداشت غربزده های بدبخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
ترس نداشت ؟
وقتی جنگ شد و صبح که میری بیرون نمیدونی ظهر برمیگردی یا زن وبچت از ترس نتونن تا بقالی سر کوچه برن میفهمی ترس چیه
جنگ ینی مرگ و وحشت و تجاوز و کشتار
جنگ دوست داری ؟
سوریه و عراق رو نگاه کن با خاک یکسان شده
واقعا متاسفم از این نویسنده که فکر میکنه و تکرار میکنه که امریکا بخاطر ضعف عقب نشینی کرده
واقعا خواننده ها رو شما احمق فرض کردین
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
عقب نشینی کجا بود؟ اگر یک سرباز آمریکایی زخمی می شد واکنش نشون می داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
نظرات رو نگاه کنی می بینی الحق که نادان هم زیاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اونا خوب میدونن که با اقتصاد میشه ضربه بیشتری زد تا نیروی نظامی . آزمون های سعی و خطا دارن انجام میدن . با یک ترور متوجه شدن که ممکنه با حمله نظامی وحدت بیشتری بین ایرانی ها ایجاد بشه چون ملت احساساتی هستیم . آنها دست به فشار اقتصادی زدند که بی تدبیری های داخلی نیز به آن اضافه شده.
یک نفر هم کشته نشده ، این چه انتقامی هست ، به خانواده شهید سلیمانی چه قولی دادین ، یادتون رفت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
؟چرا باید کشتن ملاک باشه
خیلی کارت درسته ترامپ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
به خاطر همین جمله در اون دنیا بازخواست میشی.
سلام.اینا از نابودی غده سرطانی میترسند.وظیفه ماست که همه با هم به هم کمک کنیم و از رفتار و مَنِشی که به واسطه خون شهید رشید و جان بر کف که داشت از جامعه میرفت و زنده شد آن هم جهانی، الگو بگیریم و بدانیم که میتوانیم به طور واقعی جهادی در علم واخلاق و فرهنگ و سایر ارزشهای انسانی و اسلامی دوباره جامعه را زنده کنیم و بعد از رضای خدا، اسلام واقعی و تمدن ایرانی را به دنیا نشون بدیم.شادی روحش و آرزوی شهادتمان صلوات بر بنده برگزیده خدا.
ان شالله فرعونها اسوده بخوابند...
ها ، چی ش ؟ تو که خیلی هارت و پورت میکردی؟
اللهم انصر الاسلام و المسلمین و اخذل الکفار و المنافقین. آمریکا با هیمنه اش مردم را ترسانیده است. پوشالی است. ان تکونوا تالمون فانهم یالمون کما تالمون و ترجون من الله ما لایرجون. اگر شما سختی و رنج می برید دشمن هم سختی و رنج فراوانی دارد اما شما به خدای متعال امید دارید آنها از این نعمت هم بی بهره اند.
يعني بدونيد خيلي خسارت داشتند
اين همون امريكا بود كه خيلي ها ميگفتن
زديم پايگاهشو ميگه چيزي نشده
واقعا دشمنانمون ترسو اند..!٩
به این مردک دم دمی مزاج توجه نکنید.
فردا یا می خواد از طرق اقتصادی خفمون کنه یا اینکه با یک توطئه نتانیاهو و یک چک بن سلمان بهمون حمله کنه. باید تکلیفمان را با آمریکا مشخص کنیم.

البته شاید هم نقشه هایی در سر داشته باشند برای حمله به ما طی یک هفته آینده، فقط می خواهنداز خود غافل شویم(مثل ترور حاج قاسم) بعد بهمان حمله کنند(نیروهای مسلح باید در بالاترین سطح هوشیاری باشند)
فضای احساسی و هیجان این چند روز داره تموم میشه و دوباره جدال مردم با مشکلات اقتصادی شروع میشه

**روز از نو روزی از نو**
ترامپ به دنیا نشان داد که جان امریکایی ها براش خیلی مهمه هر چند خیلی خل و چل به نظر می رسه
به دلیل کشته شدن یک پیمانکار آمریکایی یک سردار ارشد مملکت ما را کشت و با پر رویی از عملکردش دفاع کرد !
نه مثل ما که در مراسم بزرگداشت 60 نفر کشته می دیم و عین خیالمون نیست
در اعتراض برای بنزین یه عالمه کشته می شن حتی به خودمون زحمت نمی دیم آمار بدیم !
کدام راباورکنیم؟ ۸۰ نفرتلفات موردادعای ایران یا هیچگونه تلفات و زخمی موردادعای ترامپ؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
حالا تو خوش باور باش و هر دو را باور کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
هر کدومو دوست داری! این بستگی به سلیقه ات داره! چون بعضی ادمها اصولا با حقیقت کاری ندارند هر چی مطابق میلشونه قبول میکنند هر چه با نظزاتشون مخالف رد میکنند
از ترامپ خیلی خوشم میاد
هم اقتصاد و رفاه مردمش را متحول کرد
هم برای دفاع از جان آمریکایی ها بسیار مقتدر عمل می کنه
حالا لمپن و دیوانه است مهم نیست
فکر کنم دور بعد رای بیاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
متاسفم برای تو و تمام کسایی که مثل تو فکر می کنند. خودآمریکاییها از سلبریتی هاشون گرفته تا روشن فکرها و اندیشمندانشون ترامپ رو دروغ گوترین و فاشیست ترین رییس جمهور آمریکا می دونند و تمام تلاششون رو می کنند تا در انتخابات آینده با انتخاب مجدد ترامپ دوباره آمریکا تحقیر نشه. رفاه و اقتصاد به قیمت غارت
کردن بقیه دنیا افتخاری نیست. برای یک تاجر قمارباز غیر متعهد به اصول اخلاقی جان انسانها اهمیت نداره
چه آمریکایی چه غیر آمریکایی. فقط لمپن ها و دیوانه
ها از چنین فردی خوششان میاد نه افراد سلیم النفس.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
متاسفم برای تو و همفکرات. سلبریتیها و روشن فکران
آمریکایی ترامپ رو دروغگو ترین و فاشیست ترین رییس جمهور آمریکا می دونند
و دارن مردم رو بسیج می کنن که دوباره انتخاب نشه. کنگره هم قصد داره اختیاراتش رو محدود کنه تا با تصمیمات ماجراجویانه اش بیش از این آمریکا رو به خطر نندازه .جان انسانها برای ترامپ چه آمریکایی چه غیر آمریکایی فقط
ابزاری است برای رسیدن به اهداف شوم کاخ سفید و بهره برداریهای سیاسی. فقط دیوانه ها و لمپن ها از چنین شخصی خوششون میاد نه افراد سلیم النفس.
صلوات...
چون ما به عراقی ها خبر داده بودیم و عراقی ها بهوش خبر داده بودند و اونها پایگاه را تخلیه کرده بودند
درک این موضوع نبوع خاصی می خواد ؟؟
وقتی هیچ سرباز آمریکایی کشته نشده و آسیب ندیده هیچ هواپیمای آمریکایی هم منهدم نشده یعنی ما به عراق حمله کردیم؟
حتی یه سرباز امریکایی کشته یا مجروح نشده ! وقتی جلوتربه عراق خبر بدید چه انتظاری میشه داشت؟ سربازهای امریکایی از داخل پناهگاهاشون بودن. یا عراق بشون خبر داده ! خدا قوت !
تسلیت به جناح اصلاح طلب. سایه جنگ دور شد ولی با موشک. خخخ
جلوگیری از درگیری احساسی و حساب نشده با نیروهای امریکایی برنامه کسی بود که خود امریکاییها به غلط شهیدش کردن . مگه عواقب کشتن سپبهدی به اون عظمت با چند تا موشک تموم میشه ؟ اقای ترامپ اشتباه بزرگی کردی اولا قاسم سلیمانی مظهر یک مکتبه نه شخص و توی مکتب پرچمدار عوض میشه اما پرچم همونه در ثانی حالا بشین و نگاه کن که چه بلایی سر سربازات میاد اونم توسط کسایی که حاج قاسم جلوشون ایستاده بود(داعش و امثالهم) بچه مکتبی ها که بماند . روحت شاد دلاور اگه المانیها رومل دارن اگه فرانسویها دوگل دارن و .... حالا ایران هم قاسم سلیمانی داره اما سردار ما از همشون بالاتره چون توسط دشمن و به نامردی شهید شد حتی شهادتت سردار سرمونو بالا برد هر چند که این رو واسه تسکین دل خودم نوشتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
یک فرق دیگه هم داره که خیلی مهمه اون در راه خدا نبرد میکرد و کسی مه در راه خدا و برای دین خدا نبرد میکنه و مسلمونه شهید محسوب میشه شهدا از علما هم بالاترند.
تابناک سانسورچی بزار حرف بزنیم !
حتی یکنفر امریکایی هم نمرده ! ۴ تا موشکم که نخورده به هدف ! واسه تمام انتقاماتون مرسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
هر چی اونوری ها برات دیکته میکنن ننویس عزیزم
جنگ باید برنده و همراه با خونریزی و ویرانی باشد تاریخ جنگ استرلیزه را به یاد نمی آورد باید از خبر جنگی خون ببارد و بوی باروت بلند بشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
شما احیانا با چنگیز خان مغول نسبتی ندارین؟؟ تو هم از همون قرصایی که ترامپ می خوره حتما بخور.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
به یه مشاور مراجعه کن.
منطقی هست چون نظامی ها اماده باش بودند و خاک بسر فرودگاهی که پناهگاه نداشته باشد.
به نظر من جواب نمی دادیم سنگین تر بود.حداقل ازمون وحشت داشتند و هر لحظه منتظر حمله بودند. .کلا نا امید شدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
با همین حرفهاش معلومه که الان خیلی بیشتر وحشت داره و گرنه دم از مذاکره و صلح نمی زد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
لااقل 2 روز صبر کنید بعد قضاوت کنید.
واکنشی عاقلانه تلقی شود که مانع از پرداخت هزینه انسانی و مالی سنگین برای آمریکا باشد
یعنی برای اقتصاد نابود شده ایران هزینه نداشت جنگ ؟؟؟
مثل bbc نباشید واقعیات رو منعکس کنید.
ترامپ اگر صد تا چاقو بسازه ؛ یکیش دسته نداره . از کجا معلوم که با حقه بازی و
گفتن حرفهای دو پهلو نمی خواد سر ایران را گرم کنه و بعدا زهرش را بریزه
در تمام سایتهایی که این خبر را دیدم این پیام را گذاشتم.1-ترامپ فقط میخواهد یکبار دیگر رئیس جمهور شود(این یک برگ برنده بزرگ برای او بود.در کارزار انتخاباتی میگوید من دو دشمن امریکا را به قتل رساندم.و در مقابل جنگ افروزی های ایران خویشتن داری میکردم ).2- چون از اسرائیل دستور میگیرد اسرائیل به او فهمانده که انتقام مردم ایران از اسرائیل جدی است.3-میخواهد در ایران تفرقه بیندازد(یکی بگوید انتقام بیشتر یکی دم از مذاکره بزند)4-تا ابد میتواند این به اصطلاح خویشتنداری را به رخ جهان بکشد. 5-تا انتخابات بعدی امریکا به جمع اوری اطلاعات از قدرت نظامی و ایجاد تفرقه در ایران وایجاد ائتلاف بین متحدینش میپردازدولی بعد از انتخاب مجدد چکار میکند خدا میداند واقعا" هم ترسویی ترامپ هم شیطان را درس میدهی ترامپ
کدام جنگ برادر
نخوردیم نون گندم دیدیم دست مردم
جنگ با آمریکا پرل هاربر ویتنام
همیشه قدرت و انتقام در کشتن نیست.
به نظر من این حمله نشان دهنده اقتدار ایران بود.
لعنت بر ترامپ دیوانه.
هههه حتما حسینی بای راست میگه
جنگ مایه بدبختی و نابودی است.میگن ترامپ احمق
ولی از صلح گفت.زنده باد صلح وآشتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
آره معلومه خیلی دنبال صلح و دوستیه البته از نوع تروریستیش!!!
دوستان لطفا به ای پی کسایی که نظر میذارن توجه کنین همین
برگاش ریخته ، همون که موشک ها پدافندشونو رد کرده حساب کار دستشون اومده.
در آمریکا یک نفر کشته بشود در هر حا و به هر دلیل فقط پاسپورت آمریکایی داشته باشد فورا تمام اطلاعاتش در رسانه ها منتشر میشود مثلا نورس حمید که هفته قبل در عراق کشته شد و آمریکا به تلافی آن سردار سلیمانی را شهید کرد الان همه میشناسند یک جوان 33 ساله عراقی که سه سال قبل شهروند آمریکا شد و دو فرزند دارد و ...می بینید که اگر 80 نفر یا یک نفر کشته بشود فورا رسانه های آمریکایی متوجه میشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اون جا که بهانه برای ایجاد جنگ و آشوب در عراق و کشتن سردار بزرگمون باشه حتما رسانه های آمریکا خواهند فهمید . ولی اینجا که پای آبرو و صلاحیت خودش به عنوان رییس جمهور وسطه برای ساکت کردن حزب رقیب و جلوگیری از استیضاح قطعا صلاح نیست
رسانه های آمریکا و جهان متوجه بشوند. این سیاست کثیف کاخ سفیده که خط مشی رسانه ها رو تعیین میکنه .
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اون موقع صلاح بوده مطلع بشن الان صلاح نیست کسی از چیزی مطلع بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اون جا که بهانه برای بلوا و آشوب و سو استفاده تبلیغاتی باشه در رسانه ها منتشر میشه. اما این جا که پای آبرو و حیثیت ترامپ و افکار عمومی آمریکا و جناح رقیب و استیضاح مطرحه قطعا نباید رسانه ای بشه . این سیاست کاخ سفیده که خط مشی رسانه های دنیا رو
تعیین می کنه . بالاخره خورشید پشت ابر نمی مونه و دیر یا زود صداش در میاد.
کشته داشتن حسابی هم داشتند
البته از آمریکا شاید کسی کشته نشده باشد ولی این از اهمیت حمله ایران کم نمی کند حالا اعراب و اسراییل به شدت از ایران می ترسند به هر حال آمریکایی را نکشتیم اسراییلی و عرب متجاوز را که می کشیم همین ها هم بترسند خوب است
انتقام سخت
مرگ بر امریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
الان اینهایی که منفی میدن دردشون چیه؟
از تحریم های آمریکا خوشحالند؟
از ترورها راضی هستند؟
دولت مردان ما اگر قرار باشد خودشان هزینه دهند عاقلانه تصمیم می گیرند ولی قرار به پرداخت هزینه از ملت باشد دست ودل بازند.
من همون صبح فهمیدم که ترامپ برای نجات اسرائیل مجبوره بگه هیچکی کشته نشده، تا از ادامه جنگ فرار کنه
با سلام خدمت جناب آیت الله خامنه ای
از جنابعالی به دلیل مدیریت صحیح و عقلانی در پاسخ به جسارت امریکایی ها و انشاالله فراری دادن آنها از منطقه تشکر و قدردانی می کنم.
با افتخار - یک ایرانی
به امید برداشته شدن تمام تحریم های ظالمانه با مدیریت خوب جنابعالی
به امید صلح و آشتی ایران با تمام ملت های دنیا
به امید سرافرازی وآبادی وآزادی هرچه بیشتر ایران
زنده باد ایران
زنده باد آیت الله خامنه ای
زنده باد خودم!
پس از حمله ژاپن در جنگ دوم جهانی هیچ کشوری جرات حمله به یک پایگاه امریکایی را نداشته است . با این حمله حتی اگر به گفته ترامپ که بگفته رسانه های امریکایی هر روز چند دروغ میگوید کسی هم کشته نشده باشد هیمنه ارتش امریکا و دفاع ضد موشکی ان در هم شکسته شد. عین الاسد چه با کشه و جه بدون کشته مرکز فرماندهی ارتش امریکا در عراق و سوریه است . انها حتی یک موشک را هم نتوانستند رهگیری کنند. انها وقتی پهپادهای یمنی ارامکو را هم زدند اول گفتند هیچ خری نیست. این ترامپ تا دیروز می گفت اگر ایران بزند چنین و چنان میکنیم و حتی مراکز فرهنگی را هم می زنیم طبیعی است که حالا باید لاپوشانی بکند و راه فراری برای خود بگذارد. حداقل اثر این حمله این بود که مراکز نظامی امریکا و کشورهای متحدش در منطفه قادر به رهگیری موشکهای ایران نیستند و گنبدهای اهنی انان مثل گنبد اهنی اسراییل سوراح است . حوب است کمی هم وطن پرست باشیم و به جای حمایت از امریکا که با تحریمهایش جان هزاان بیمار ایرانی را به خطر انداخته از وطن حودمان دفاع کنیم. اگر این قدرت نبود حالا مادران و خواهران این جماعت طرفدار امریکا در حرمسراهای فرماندهان داعش بودند. ترامپ به مذاکرات قبلی پاینبد باشد تا دوباره راهی برای مذاکره باز شود و این مردک کاباره دار و فمار خانه فکر می کند دنیای سیاست قمارخانه است. دیدیم که در مذاکره با کره شمالی هم به نتیجه نرسید . امریکایی اهل مذاکره که مفهومی دو طرفه دارد نیستند انها می گویند سر یک میز بنشینیم و هر چهخ ما میگوییم شما بگویید چشم. ضمنا هنوز برای رسیدن جنازه ای سربازان امریکایی به امرسکا زود است. پایگاه الاسد هم کف خیابان نیست که مردم بتوانند با موبایل از ان عکس بگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
راستش دوست عزیز نمی دونم منظور شما چی هست؟ یعنی به نظر شما امریکا از اینکه به ایران جوابی بده ترسی داشت. یعنی به دورغ امار کشته ها رو اعلام نکردن و از ترس حاضر شدن روی اونا سرپوش بزارن؟ در اینکه مرکز فرماندهی ارتش امریکا علنا و رسما از طرف ایران مورد هدف قرار گرفته هیچ شکی نیست و همین هم یک پیروزی بزرگ برای ایران هست اما نه به اندازه اتقام سردار عزیز. ترامپ و امریکا خیلی خیلی خوب می دونن که چه غلطی کردن و چه فرمانده بزرگی رو از ما گرفتن، به همین دلیل در برابر این حمله واکنش خاصی نشون ندادن.
من جیگرم حال نیومد
من انتقام سخت میخوام

تو رو خدا یه کاری کنید
من اعصاب ندارم ، من سردارم شهید شده
سردار کاش تو بودی

من نه مذهبی هستم نه حزب اللهی، من فقط عاشق تو هستم که مدافع من بودی اما الان کسی نیست قاتل تو رو قصاص کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
فعلا حدود 60 یا 70 نفر توی تشییع تلفات داشتیم
چقدر تلفات بدیم دلت خنک می شه ؟؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خون با خون شسته نمی شود برادر
چرا هیچ کدوم از فرمانده هان و مسئولین نمیان بگن آمار ترامپ اشتباهه؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
نه که امثال شماها باور میکنن خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
گفتن شما نشنیدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
گفتن منتها شما نمی تونید از فرانسه بشنوید. به زودی از اونجا هم می شنوی البته اگر گوش شنوایی باشه.
اولا، هرگونه گزارش در مورد تلفات این حمله به شدت توسط رسانه های آمریکایی و اروپایی داره حذف میشه (مثلا یه نمونه تعلیق اکانت توئیتر گزارشگر هاآرتص یا در تصاویر ماهواره ای یه موشک دقیقا خورده وسط آسایشگاه سربازها، و حالا اینها میگن تلفاتی نداشته). ثانیا، هنوز معلوم نیست که آیا آمریکا واقعا قصد پاسخدهی داره یا نه چون تجربه نشون داده به حرفهای این ترامپ اعتمادی نیست. ثالثا، این تازه ضربه ی اول بود و ضربات دیگه ای رو جداگانه از طرف سایر گروه های مقاومت دریافت خواهند کرد. رابعا، ترامپ برای اینکه شانس برنده شدنش در انتخابات بعدی پایین نیاد سعی می کنه آمار تلفات و ابعاد حمله رو ناچیز جلوه بده در حالیکه هدف ایران از حمله، افزایش حداکثری تلفات بود تا تمام نقشه های ترامپ برای انتخابات بعدی رو نقش بر آب بکنه. مطمئن باشید تا وقتی مردم آمریکا رو متوجه پرتلفات بودن این حملات نکنند (از طریق ضربات بعدی) این حمله ها چه از طریق ایران و چه از طریق سایر گروه ها ادامه خواهد داشت.
چطور ما توانستیم آمار کشته های آمریکایی را از داخل پایگاهی در عراق بعد از جند ساعت اعلام کنیم ولی آمار کشته های آبان ماه هنوز اعلام نشده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
از هنرهای خاص مسئولین ماست!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
عالی گفتی...ایولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
هفته ای خونبار برای ایران بود واقعاً جای تأسف زیادی است! انتقام سخت هم به پایان رسید و ایران در غم ازدست دادن تعداد زیادی از هم وطنان به سوگ نشست و داغی که بر دل تک تک خانواده های داغدار نشست خداوند صبر عطا فرماید خدایا خواهش میکنیم روز های خوب را نیز برای مردم سرزمینم رقم بزن
این حمله شروع خوبی بود توان موشکی ایران به همه دشمنان وبدخواهان نشان داده شد .طرف امریکایی حتما دچارخسارتهای جدی شده اما برای حفظ ظاهر مجبوره اوضاع رو خوب توصیف کنه .درضمن درمرگ سربازان هیچ سودی برای ملت ما نیست ما خواهان مرگ سربازفلک زده نیستیم
همه چیز برگشت به هفته قبل. حتی قیمت نفت. دوباره ایران موند و آمریکا و فشار حداکثری.
منتهی حالا بدون قاسم سلیمانی.
تا یکی دو ماه دیگه که اتفاق بعدی رخ بده، مردم ایران می‌مونند و تحریمها و گرانی و حلقه‌ای که هر روز بر گردن ایران تنگ‌تر میشه.
این وسط سکه فروش ها برد کردند دو هفته قبل سکه شد 4300 امروز به مرز 5300 رسید
❌تعلیق حساب کاربری یک خبرنگار پس از انتشار خبر انتقال سربازان زخمی آمریکایی به تل آویو

پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
فکر کردی ایرانه؟!!!!
حال ادم از حرفهایی که بوی خیانت و وطن فروشی می ده به هم میخوره . اگر کسی تا حالا نفهمیده که ترامپ یک دروغگوی حرفه ای به عقل خودش شک کنه. ترامپ برای دادن پاسخی قانع کننده برای مردم امریکا ساعتها وقت صرف کرد. از اصول دکترین نظامی امریکا در این موارد است که ابتدا سریع پاسخ می دهد و بعد حرف می زند. امریکایی ها گوشی دستشان امده است . به فرض که اینجا تلفات نداده باشند اما فهمیدند که در برابر حملات موشکی ایران خودشان و متحدان منطقه ای اشان بی دفاع هستند.
مهم نیس کی دروغ میگه کی راست.. ایناهمش جنگ روانیه.. مهم اینکه تاحدودی از توانایی های ایران اشناشدن.. ازخودسردارسلیمانی یادبگیریم که براش مهم نبودتوی جامعه اش کی باحجاب کی بی حجاب. کی راسته کی چپه فقط وفقط به هدفش فک می‌کرد. هرکس بایدوظیفه خودشوانجام بده.. به تک تک دقایقی که برای ماامنیت هست ونباید وقت راتلف کنیم فک کنیم اینجوری حداقل کمی اززحماتش راجبران میکنیم
کاملا از حرفهایش مشخص است مه گام بعدیشان چیست گفت اروپایی ها از برجام خارج شوند و روسیه و چین هم باید اینو بپذیرند بنابراین کلم بعدی ایران از طرف دپلت و وزیر خارجه سریعا قبل از اینکه اروپایی ها اعلام کنند از برجام خارج میشوند بایستی این باشد که هیچ راه مذاکره دیکری خارج از چهارچوب برجام وجود ندارد و اگر اروپایی ها به خواست ترامپ از برجام خارج شوند هیچ مذاکره جدیدی معناندارد و انجام نمیشود و برای ادامه برجام هم باید اروپا تحریمها را بشکند و ایران قادر باشث تجارت ازاد داشته باشد اگر قبول نمیکنند ایران هم دیگر الزامی به یک سری مذاکره طولانی و فرساینده که وقت تلف کنی است و اخرش هم هیچ خواهد بود وارد نمیشود. بروند رد کارسان. ما هم هر کاری بعدش دلمان بخواهد انجام میدهیم. به کسی هم ربطی ندارد. ایران باید پیش دستی کرده و موضع خودش را اعلام کند تا دست بالا را داشته باشد.
فقط حواستان باشد قبلا ویتنامی ها بدجور با آمریکا جنگیده اند 52000 آمریکایی را کشتند تازه آنها خوراکشان یک کاسه برنج و سلاحشان چنگک و بیل و کلنگ بود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خب وقتی دو صفحه تاریخ نمی خونی همینه دیگه ویتنام به پشتوانه سلاح های ساخت شوروی با آمریکا جنگیدن و بعد هم ویتنام به ویرانه تبدیل شد الان هم رابطه بسیار خوبی با آمریکا دارد
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
البته شوروی و چین هم با سرازیر کردن بهترین سلاح های ساخت بلوک شرق به ویتنام تاثیر زیادی در زمینگیر شدن آمریکا داشتند .. هزاران موشک پدافند هوایی سام 2 که پیشرفته ترین موشک پدافندی شرقی بود و جنگنده های میگ 21 که جدیدترین و پیشرفته ترین جنگنده ساخت بلوک شرق بود و همچنین تانک های تی 55 ، تنها نمونه ای از این سلاح هاست .. مانند این است که اکنون روسیه موشک های اس 500 و جنگنده های سوخو 35 و سوخو 50 و تانک های آرماتا به ایران بدهد تا ایران با این سلاح ها آمریکا زمین گیر کند .. آیا روسها و چینی ها برای ایران چنین کاری خواهند کرد ؟ هرگز
ویتنامی ها با دست خالی نمی توانستند آمریکا را زمینگیر کنند و ما هم نمی توانیم . پس بهتر است کشورمان را ویرانه نکنیم و میلیون ها ایرانی را در جنگ بیهوده با آمریکا به کشتن ندهیم
آمریکا و ترامپ برای یک پیمانکارش که توسط نیروهای آموزش دیده شهید قاسم سلیمانی کشته شد، درجا قاسم سلیمانی رو ترور کردن اونوقت برای کشته شدن 80 سرباز و کماندوی آمریکایی و 200 نفر زخمی هیچ کاری نمی کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
۸۰ نفر را فقط رسانه های داخلی اعلام کردن نه هیچ رسانه دیگری
دفعه قبل که هواپیمای بی سرنشینش را زدیم و اون یکی هواپیما را نزدیم متوجه نشد ولی این دفعه فهمید ایرانیها میتونن ,ولی آدم کش نیستند
لایکلف الله نفسا الا وسعها
سپاه آنچه در توان داشت در طبق اخلاص گذاشت
عجب مردم پر توقعی داریم
نکند انتظار دارید واقعا با ابرقدرت جهان وارد جنگ تمام عیار بشویم؟
دعوا تمام شد آمریکایی‌ها رفتند سر کسب و کار خودشان ایرانیها هم با دویست و چند کشته به همان زندگی افتضاح همیشگی با وعده وعیدهای پوچ مسئولین ادامه میدن. راستی حتما بروید رای بدید و مبادا انتخابات کم رونق برگزار بشه
خدا رو شكر ديگه جنگي دركار نيست با ارامش به زندگيمون برسيم اتحاد داخل هم تقويت شد همه دست به دست هم براي بهتر شدن كشورمون تلاش كنيم
ای ترامپ قمارباز٫ وقت ان رسیده که جور و پلاس حضور ننگین نیروهای رژیم کثیف و جنایتکار امریکا از منطقه جمع شود. امپراطوری پارسی در حال شکل گیری است و نه تو ونه هیچ رژیم جنایتکار دیگری قادر به ایستادگی در برابر این عظمت نیست. خواهی دید رژیمهای سرسپرده شما در منطقه چطور سر تعظیم به عزت و عظمت ایران عزیز فرود خواهند اورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
عزیز یواشتر . مگه قصد کشور گشایی داریم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
امپراطوری ؟؟؟

کدام امپراطوری دلبندم؟؟

مگه ما میخوایم سیاست های توسعه طلبانه رو بکار بگیریم؟

اگر قدرت دفاعی مون بالاس و انشاالله بالاتر هم میره نه برای کشور گشائی و نه برای توسعه طلبی است بلکه برای بازدارندگی شیاطین کوچک و بزرگ دور و برمان است که یک نمونه اش هم همین جریان شهادت سردار و انتقام کوچک از آمریکاس
در 80 سال اخیر ایران اولین کشوری بود که مستقیما نیروهای امریکایی هدف قرار داد
هیچ کشوری در 80 سال اخیر جرات چنین کاری نداشته است
حتی به فرض محال یک امریکایی هم کشته نشده باشد نفس چنین کاری بسیار بزرگ است و زمینه اضمحلال متحدین امریکا فراهم می کند و محور مقاومت به شدت تقویت می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
یه نگاه به اوضاع بیکاری و فقر و گرفتاری مردم بکن
در به قهقرا بردن یک ملت هم بی نظر بوده ایم
چی داریم
اوضاع ارزش پول ملی و پاسپورت ایرانی و رشد صنعت و رفاه مردم را ببین
از جوانان مجرد بیکار خجالت نمی کشی ؟؟
گور پدر آمریکا و ترامپ
این وسط میدونید چی فراموش داره میشه؟
فساد و بی تدبیری مدیرانکه در طول چند دهه ایران رو در زمینه های اقتصادی ، فرهنگی ، تولید، کشاورزی ، آب و خاک ، آموزش ، بهداشت و درمان و .... به نابودی کشاندند
هر دو طرف خواهان جنگ نیستند. ملتها سرکارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خدا را شکر
بدون جنگ هم داریم همینطور کشته می دیم
اوضاع بورس و ارز و بازار را ببین
کمرمون داره می شکنه
آقایون سپاه بهتره هرچه زودتر استنادات حمله خودشونو منتشر کنن .
اخه یه دونه امریکایی هم کشته نشده و حتی زخمی نشده . تمام رسانه های عراقی و منطقه و غربی و سراسر جهان این را گفتند حتی خبر گزاری روسیه . این موشکها برای چی شلیک شدند ؟
تا بحا کسی جرات حمله به منافع امریکا رو بعد از حنگ دوم جهانی نداشت. ایرانبا این کارش بنظر من هیمنه نظامی امریکا زیر سوال برد. حالا چه کشته داده باشند جه نه دیگه مجبور به ارک هاک عراق و سوریه شدتد. هم از نظر سیاسی و هم نطامی پیروزی بزرگی واسه ایران بود.
پایگاهاشون دراعماق زمین پناهگاه ساخته اند همان لحظه که موشک پرتاب می شود با باهواره متوجه می شوند ودراین مدت زمانی که طی می کند تابرسد آنها مخفی شده اند
عجب جنگی کردیم
ول کنید بابا ترامپ را
حجاب از دست رفت
اوضاع سر و لباس زنها افتضاح شده
گشت ارشاد کجاست ؟
ایمان جوانان ما داره بر باد می ره
درود بر همگی-اتفاقات و رویدادهای اخیر و شهادت حاج قاسم سلیمانی واقعا تلخ و فراموش نشدنی است . با حملات گسترده و دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امریکا درسی فراموش نشدنی گرفت و این جمهوری اسلامی ایران است که پیروز میدان بود و تمام دنیا باید بداند که ایران قدرت برتر جهان است.نتایج رخدادهای اخیر انقلاب اسلامی را بیش از پیش قویتر نمود و اتحاد و همدلی را به ارمغان آورد و ۲۲بهمن مردم شکوهی دیگر خواهند افرید.
اگه این خبر که کسی از سربازای امریکایی کشته نشدن درست باشه حداقل میشه خوشحال بود چون سربازا فقط فرمانبردارن و انسان و نباید از کشتار این سربازا خوشحال شیم چون ما داعش نیستیم
اما واقعیت اینجاست که ما مردم ایران هر اتفاقی بیوفته چه جنگ بشه چه نشه و به جاش تحریممون کنن یه جورایی بازنده ایم
ترامپ دید 60 نفر تو کرمان کشته شدن، امروزم که 176 نفر کشته شدند، دلش سوخت گفت بابا این بنده خداها گناه دارن، حمله نکرده 300 تا 300 تا کشته میدن. ولشون کن بذار زندگیشونو بکنن.
پایگاه عین الاسد یک منطقه نظامی و در کنترل آمریکاییهاست. آمریکاییها اجازه ورود هیچ خبرنگاری حتی عراقیها رو به پایگاه ندادند. پس حتما خسارات سنگین بوده وگرنه اجازه ورود می دادند. اخبار اکثر رسانه های دنیا هم یکطرفه و تحریف شده از منابع خبری آمریکا است. از خبرگزاری هایی هم که حضور چند میلیونی مردم در مراسم باشکوه تشییع جنازه سردار فهرمانمان را در حد چند صد هزار نفر اعلام کردند نباید انتظار شنیدن واقعیت داشت. این عملیات هم یک اخطار جدی به سردمداران احمق و متوهم کاخ سفید بود برای این که مراقب تصمیمات ماجراجویانه و تشنج آفرین خود در خاورمیانه باشند نه صرفا کشتن 80 سرباز آمریکایی. انتقام وقتی گرفته می شه که منطقه غرب آسیا از وجود نیروهای آمریکایی و متحدینش خالی بشه که یک پروسه طولانی است. قطعا هنوز انتقام گرفته نشده ولی با این حمله و حملات پراکنده دیگر به امید خدا در آینده نزدیک محقق خواهد شد. فراخوان نیروهای آمریکایی و سایر کشورها از سوریه و ناتو از عراق از نتایج اولیه همین حمله نصفه نیمه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
عکس های ماهواره ای نشان داده شده شما خواب تشریف دارید هیچ تلفات یا خسارتی هم نداشته در ضمن آمریکا رسانه هاش مثل اینجا نیست که سانسور بشه خون از ماغ یک سرباز ریخته بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
خیلی خسارت سنگین بود...
ترانپ از روزی که وارد کاخ سفید شده گفته طرفدار مذاکره و صلحه حالا راست و دروغ ادعاشو کاری نداریم ولی همیشه این ادعا را داشته پس هیچ حرف غیر منتظره ای نزده که عقب نشینی حساب بشه از اول هم گفته بود اگر جان و مال آمریکایی ها تهدید بشه پاسخ سنگین می ده خب بفرمایند پایگاهی که چند روز پیش تخلیه شده با برخورد چند تا موشک چه خسارت جانی و مالی برای آمریکا داشته؟ اگه اسم این پیروزی برای ترامپ نیست چیه؟؟؟ رییس مجلس عراق هم که حمله موشکی ایران به عراق را نقض حاکمیت عراق دونسته این را هم حساب کنند و اگر دولت عراق عوض بشه ممکنه بایت این قضیه از ایران هم شکایت کنند و غرامت هم بخواهند.
امریما خیلی ضعیفه،احتمالا از ایران ترسیده و همه در وحشت حمله ایران هستند!!! واقعا که مردم رو چی فرض کردید؟! با چنین تیترهایی؟
ایران حداقل نیم ساعت زودتر خبر حمله داد.
این موشک ها از لحظه ای که شلیک میشوند روی رادار ها قابل دیدن هستند.
ایران پایگاهی رو انتخاب نکرد که نزدیک ترین به مرز ایران باشه.
معلومه که یکم آمریکا عقل داشته باشه کشته نمیده.
من نمي دونم چرا هي بحث مي كنين كشته شدن يا نشدن؟جداي از اون اصلا تمام رسانه هاي داخلي دروغگو ،خب چه دليلي داره كه ترامپ راست مي گه؟اصلا ٤تا موشك ما هم به خطا رفته خب شما خوشحال ميشي؟زير سوال بردن توان نيروهاي داخلي چه چيز خوبي داره؟حالا اگه جنگ بشه همين جماعت باز غر مي زنن خب جواب نمي دادين.مطمين باشين زخمي زياد داشتن و همين طور خسارت ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
کلا نافشون به آمریکا بسته شده
این غیر قابل انتشارها رو برامون ایمیل کنید حتما از قابل انتشارها باحال ترن
یعنی خون از دماغ کسی نیومد
ما چهارشنبه سوری یک ترقه می ترکونیم دو طرف کور می شند
۱۵ تا موشک بالستیک زدید کسی نمرد
میگم حالا که همه چیز به خوبی پیش رفت و در موضع قدرت قرار گرفتیم ، ایا قراره از این موقعیت ممتازی که داریم استفاده ای در جهت صلح و مذاکره هم بکنیم یا هیچی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
هر
با دو موشک از پهباد آمریکا ۱۰ نفر از بهترین یاران مقاومت شهید شدن و با ۱۵ موشک وسط آمریکا ایها کسی نمرد؟ این دلیلش فقط اینه که شهادت افتخار و اوج عزت رزمنده ای است که در راه خدا میجنگه اما برای یکی از خدا بیخبر مردن در جنگ اوج ذلت و خواریه ما به شهدامون افتخار میکنیم و آشکارا اعلام میکنیم که بهترین سربازان مقاومت به آرزوش رسیدند ولی آنها مخفی میکنن با اینکه همه دیدن موشکها به بهترین جای ممکن خوردن ولی برای کتمان ذلت وخواری خودشون میگن همه چی خوبه کسی نمرده تازه دوتا متولدی تو پادگان داشتیم یکیش دختر یکیش پسر مادرا خوبن باباهاشونم معلوم نیست کیه که ازشون شیرینی بگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
چی میزنی عمو؟؟؟؟
آنکه میزند می داند و آن که خورده است می داند،پایگاه عین الاسد به تلی از خاکستر بدل شده است،مهمترین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی امریکا کشته شده اند،عین الاسد دیگر از هیچ هم پوچ تر است،جمهوریخواهان و دموکراتها تصمیم گرفته اند مشترکا خفه خون بگیرند و خورده را زیرسیبیلی رد کنند،روی آزادی ظاهری مسخره رسانه های غربی متوهمانه حساب کرده اید،یک فیلم دقیق هوایی از پایگاه اربیل و عین الاسد منتشر کنند و اینقدر هم مستقلها رو صفحاتشون رو نبندن،اونوقت می فهمین واقعا چه اتفاقی افتاده،شاید روزی خود ایران تصاویر و مستنداتش رو ارائه کنه تا مرعوبان غم انگیز هوچی بدونن ایران چکارها کرده،چه چیزها داره،و تا کجا پای حرفش می ایسته.برغم شانتاژهای ابلهانه امریکاییها،ایران بیش از حد متواضعانه و عملگرایانه و بدون نیاز به هوچیگری کارهاش رو پیش می بره و به شدیدترین وجهی به آمریکا ضربه زده و میزنه.انچه در نظامیگری مهمه اراده استفاده از قدرته نه داشتن جینگول مینگولهای دهن پر کن،شاید روزی منتشر بشه،آنچه را که مرعوبین و مزد بگیران نمیخان بپذیرن
پاسخ ها
علی
| Turkey |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
،تصاویر ماهواره ای رو خود تابی جان گذاشته ۵نقطه،بعدم دمکراتها سکوت کردن باشه اونا دم انتخابات منتظر کوچکترین سوتی از ترامپن ورش دارن بعد بیان ۸۰ کشته رو سکوت کنن باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
خوبی عمو؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
روح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در پناه خداوند شاد باشه
ای کاش همچون آن شهید بزرگوار در عرصه امنیت
در عرصه های دیگر چون اقتصاد و ...
بودند که در حیات و مماتشان
باعث خیر و عزت
باشند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
روحش شاد .منفی دادم به علت اینکه معتقدم نباید سرمایه های انسانی و اقتصادی ما صرف بهبود اوضاع کشور های دیگر شود .
آمریکایی ها نمیتونن تعداد کشته هاشونو مخفی کنن چون زود لو میره و باعث بدتر شدن اوضاع ترامپ میشه، به احتمال زیاد عراقی ها اطلاع دادن وقت حمله رو و اونها به پناهگاه رفتن . خداوند سایه جنگ و از سر مردم دور کنه چون تو جنگ فقط مردم میمیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
به عراقی ها کی اطلاع داده داداش؟؟؟؟
آمریکا با دو راکت از پهباد 10 نفر از ایران و عراق را شهید کرد که فقط سردار سلیمانی رو نفر دوم مملکت می دانند. اون وقت ما 22 تا موشک زدیم یه سرباز صفر امریکایی هم نمرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ انتقام سخت این بودددددددد؟؟؟؟؟ حداقل موشکهارو هدر نمی دادید.
رفتار نرمش قهرمانانه ايران ترامپ خشمگين را آرام كرد بسيار عاقلانه بود ازاينكه موشك ها طوري تنظيم شده بود كه صدمه اي به كسي زنند عاقلانه وانسان دوستانه بود در اين زمان از روزگار بشر ، روزجنگ شايسته انسانها نيست ،با ارزوي زندگي خوش براي تمام انسانها كره زمين .
مواظب سیاست اسب تروا باشیم؛ معلومه که مشاورین ترامپ خوب درس تاریخ رو بلدند.
ظاهرا کسی کشته نشده
ترامپ هیچ غلطی نمی تواند بکند ، همانطور که گذشتگان او نتوانستند
این آقای خان محمدعلی آقا|Germany|۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸______ازترس منفیها حرفاشو بعنوان پاسخ یک کامنت درج میکنه خب عزیزم توکه میفهمی ناحساب باکسر ب مگه عقده نوشتن داری تابناک هم تمام سرهم بندیهای این آقارو درج میکنه بعدا کامنتهای راهگشارو میذاره دقیقه 90 یا غیرقابل انتشار میکنه این آزادی بیان ماست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
یه جوری میگه از ترس منفی ها انگار موشکه
سلام و درود خدا بر همه ی شهدای اسلام و راه حق!
اگه ترامپ راست میگه خبرنگارها را ببره منطقه رو ببینند وگزارش تهیه کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
و همینطور طرف مقابل جنازه ها رو نشون بده.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اینایی که میگن خبرنگارا رو ببرن تو عین الاسد مردمو چی فرض کردن؟ چه لزومی داره ببرن؟ کدوم کشوری ژایگاههای نظامیشو برای خبرنگارا باز میذاره؟
میگن هیچکی کشته نشده. آخه این حرفو یک آدم دروغگو زده عزیزم. مگه همین آدم نبود که می گفت 52 نقطه رو تو ایران میزنه. خب چی شد. بعضیا چقدر خوشن. به قولی هیچکی کشته نشده. تازه شایدم چند نفر اونجا بدنیا اومده باشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اتفاقی نیفتاده که بخواد واکنشی نشون بده
ناشناس
| Netherlands |
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اتفاق افتاده، اینهمه موشک دووووود شد
هشتاد نفر را کشتید .؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
بالاخره کی داره دروغ میگه؟؟؟؟؟ اشتباه تا این حد؟؟؟؟؟
80 نفر یا صفر نفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
رهبر انقلاب در سخنرانی قم جواب شما و امثال شما را دادند .
ما باید دشمنانمان را بشناسیم .
رسانه هاى آمريكا همه بر ضد ترامپ هستند. حتى اگر يك تفنگدار آمريكايى از بينيش خون هم ميومد, رسانه هاى آمريكايى و البته دمكرداتها هم باهاش, آبروى ترامپ رو ميبردند. حرف ترامپ (و البته تمام نيروهاى ديگر ائتلاف بين المللى كه آنها هم در پايگاه نیرو دارن) را باور ميكنيم. تنش تمام شد. تحريمهاى اقتصادى و فشار حداكثرى سر جاى خودش, همانند دو هفته پيش, منتها به قيمت از دست رفتن سردار سليمانى. تا اينجاى كار هم ترامپ خيلى حساب شده پيش رفته. از تمام رئيس جمهورهاى پيشين آمريكا سنجيده تر قدم برميدارە. هر چند با یکی دو تويت چرند, كلى همه اطراف رو گيج و مبهوت مينكه ولى پنهانى غايت ديگه اى داره.
ترامپ خيلى تكبر داره و بسيار هم مادى گرا. از نظر ايشون هرچقدر ايرانى هم كشه بشن, جانشون به اندازه پول موشكى كه پرتاب كنه ارزش نداره.
تابناک جای مدعی و منکر را عوض نکن
مقصر اصلی کشتن سردار عربستان است چون داعشی که سردار ترور کرد ازعربستان بود ویمنی که کمک میکرد باعربستان کار داشت وبالگردی که سردارراکشت عربستان کرایه اش کرده بود وبغیه هزینه های امریکا را عربستان می دهد باید انتقام از عربستان گرفته شودبا کمک کردن به یمن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
عملیات ترور با پهباد انجام شده نه بالگرد مثل بقیه ترورهای این چنینی که آمریکا در این چند سال با پهباد انجام داده بود . بالگرد خیلی سر و صدا داره و از کیلومترها دورتر صداش میاد و شخصی مثل سلیمانی مطمئن باش اینقدر باهوش و حواس جمع بود که اگه صدای بالگرد بشنوه شک کنه و خودشو پنهان کنه
پهبادها موتورهای کوچک و بی صدایی دارن و میتونن در ارتفاعات بالاتر پرواز کنن و مخفی بشن و در موقعیت مناسب با استفاده از موشک های هدایت لیزری هلفایر که در اصل موشک ضد تانک هستند ، هدفشونو در یک چشم بر هم زدن از بین ببرن
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
خدا تو را هم شفا بده
بسه دیگه نمایش تمام.....
دیوانه قمار باز برو برا خودت لالای بخون
من یک آمریکا یی الاصل هستم. برایم خیلی جالبه ارادتی که شما ایرانیان به ترامپ دارید طرفدارانش تو کشورم ندارند. البته این ارادت ورزی شما باعث خوشحالی است.
ای بزدلای ترسووو - خاااک بر سرتون
چقد ترسو بودین ما نمیدونستیم . کاشکی از اول با زبو زور بهتون حالی می کردیم
دلم برای سردار تنگ شده
دلم واسه لبخشنداش تنگ شده
دلم واسه همرزماش تنگ شده
دلم واسه چمران ها و باکری ها تنگ شده
دلم واسه همشون تنگ شده
همیشه یاد این مردان بزرگ و بی ادعا تو قلب من می مونه. ولی کاش می شد یک بار دیگه فقط یک بار دیگه......
ترامپ قابل اعتماد نیست بهتره نیروهای مسلح آماده باشند تا غافلگیر نشوند
این ترامپ دروغگو و دولت خبیث آمریکا از بعد از انتقام سپاه اینترنت سرتاسر آمریکا را قطع کردند و رسانه ها را هم بشدت مرعوب کردند که مبادا مردم آمریکا از بلایی که به سرشان آمده مطلع بشوند و اطلاع رسانی کنند ضمنا اینطور که پیداست به خانواده های سربازان کشته شده اطلاع دادند که اگر حرفی بزنید با کسی در این رابطه دردادگاههای نظامی به جرم اقدام علیه امنیت ملی و ضدیت با آمریکا محاکمه میشید و تنها حق دارید پیکر عزيزانتون را مخفیانه و بدون جلب توجه خاکسپاری کنید. هموطنان مردم آمریکا تقصیری یک طوری سعی کنید از طریق ونزوئلا یا کوبا بهشون اینترنت برسونید تا صدای اعتراضشان را به گوش جهانیان برسانند.
حمله امریکا به سردار سلیمانی غرور هر ایرانی را شکسته بود ایران با حمله ای ملایم اما قاطع ۲ پایگاه امریکا در عراق را مورد حمله قرار داد این اولین حمله رسمی و اعلام شده تو سط یک کشور مستقل علیه امریکاست امریکا قویترین ارتش دنیارا دارد اما هجوم سیل اسای جمعت برای تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی امریکا را از پاسخ بر حذر داشت انها نمیدانستند مردم ایران چقدر از شهادت سردار ناراحت خواهند شد انها انتظار شادی از ملت ایران داشته بودن فکرشو بکنید برای مرگ سردار سلیمانی کسی شادی کند بخدا قسم هر لحظه تصویر این مرد بزرگ با لیاقت و بریده از مال و مقام دنیا را میبینم نمیتوانم جلوی اشکم را بگیرم درود سردار درود سپه سالار ایران
همه اینها یه خیمه شب بازی بود
اینا که میگفتن ما با موشک های پاتریوت میتونیم موشک‌های ایران رو بزنیم،،!!؟پ چی شد؟! همه موشکا بهدف خوردن و دهنشون سرویس کردن، اونایی که میگن آمریکا کجان؟؟ خاک بر سرت ترامپ بز دل ترسو. یادت باشه از این ببعد یکی بزنی 15 تا میخوری؟ دمتو ن گرم ایرانیا حیثیتشو بردین. این عربهای منطقه هم از ترسشون خفه خون گرفته بودن. خداییش حال کردم،..
ایران باید قوی شود ماچهل سال درگیر جنگ وتحریم هستیم ماباید قدرت بگیریم وجهان را به حیرت وشگفتی واداریم یک اتحاد ملی وپیشرفت همه جانبه ،علم وتدبیر قوی تر از تفنگ است.
حتی اگر کسی نگه به آقازاده ها که برگردن ، اونا نباید خودشون بفهمن؟؟؟!!!!.....ما سالیانه ساله که داریم با آمریکا میجنگیم.....اما حالا که کاملا" رو در رو شده، نباید اون به ظاهر آقا زاده های غیرتمند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خودشون حس کنن که باید برگردن و از اونجا خارج شن؟؟؟!!!!!!!!!
یا منتظرن بعد از اتمام تحصیلات برگردن ایران و دانش مملکت رو بترکونن.... زهی خیال باطل...!
59 نفر.
چرا هیچ مقامی کشته شدن ۱۴۷ دانشجو وایرانی را دراثرسقوط هواپیما تسلیت نگفت
حساب کنید اگه ما شخص مهم و نفر دوم آمریکا که برا آمریکایها قهرمان ملی باشه را بکشیم و منتظر انتقام آمریکا باشیم و برا انتقام بیان چند تا موشک به کوهای نطنز و محوطه تاسیسات هسته ای بزنن و در رسانه های خودشون بگن ما برا انتقام مهمترین پایگاه ایران را موشک باران کردیم و انتقام سخت گرفتم . خدا وکیلی ما به خاطر این چند تا موشک ازشون انتقام دوباره میگرفتیم ؟ یا رسانه ملی عروسی هفت شبانه روزی میگرفت. قضاوت با خودتون خواهشا بعضی از دوستان نگن مهم این بود که ما شجاعت داشتیم و به آمریکا حمله کردیم
من نمیدونم. انتقاممو میخوام.
در هر دین ،و مذهبی ،جنگ ،و خونریزی مغموم است ،اما دفاع مشروع ؟ پایان هر جنگی هم یک صلح ،و سازش است ، یا مانند عهد نامه ، و یا توافقنامه ،و یا همپیمانی ،؟ اما آنچه در این هل من مبارز نادیده گرفته میشود ، وضعیت بد اقتصادی کشور ،و فقر بیش از ۸۰٪ مردم ایران است ،؟، منطقه به یک صلح پایدار نیاز دارد ؟ ، ویرانی ، کشورهای عرب حاشیهٔ خلیج فارس ،و ایران ،و دیگر کشورهای منطقهٔ‌خاورمیانه ،تنها بسود استکبار جهانی میباشد ؟ صلح پایدار در منطقه ، هزار بار زیانبارتر است تا جنگ برای امریکا ،و استکبار جهانی ؟ زیرا با بودن صلح پایدار در منطقه ، دیگر کشورهای استثمارگر ، مفری برای فروش سلاحهای تولیدی خود را ندارند ؟
مطمئنی ترامپ عقب نشینی کرده؟ ...
با سلام
از همه کاربران خواهش می کنم که اتحاد تشکیل شده میان ایرانیان ،در پی شهادت قاسم سلیمانی بدست ترامپ دیوانه ، را تقویت کنیم و با پیشنهاد های سنجیده این پیوستگی که مایه ی اصلی سربلندی و عظمت ایران است را تقویت کنیم و از سربازان و سپاهیان و تمام امکانات خودمان حمایت کنیم و بدانیم در طول تاریخ فرزندان ایران توانستند به کشور خود عظمت دهند .در میان کاربران کسانی خود باوری را که عامل پیشرفت ماست را باور ندارند.چون چهل سال است کسانی این ویژگی را فقط از آن غربی ها دانستند و فکر می کنند مرغ همسایه غاز است!!؟؟علت این پیشنهاد ها اینکه همیشه با یک متر هر چیزی را می سنجند و یا متعصب به ایده ی خود هستند.خواهش می کنم از فضای رسانه ای به سهم خود در ساختن فضای همبستگی کارساز تر استفاده کنیم و قدر داشته هایمان را بهتر و بیش‌تر درک کنیمو تلاش در درک یکدیگر و مطالعه تاریخ و تعقیب اخبار از منابع درست تر کنیم.
گرگها خوب بدانند که در این ایل غریب
گر پدر مرد ، تفنگ پدری هست هنوز
گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند
توی گهواره چوبی پسری هست هنوز
#_لبیک_یا_حسین
#_انتقام_سخت
نه خانی رفت نه خانی اومد! بوس بوس...
برگردیم سر زندگی خودمان که از امروز بدتر هم میشود با کوله باری از کشته و تلفات داخلی و تحریم های جدید...
امیدوارم ایران و آمریکا اختلافات رو کنار بزارن. جنگ هیچ وقت گزینه خوبی نیست. با آرزوی رفاه برای هموطنانم
یعنی این ترامپ که جونش به مال و اموالش بسته هست فکر نکرده که اگه یه ترقه ی اسباب بازی تو یکی از هتل ها یا زمین های گلفش بترکه هیچکی دیگه از ترس پاشو نمیذاره و ورشکسته میشه٬ بعد هم دق مرگ میشه؟ اون وقت می خواد چی کار کنه؟ برای امنیت اموالش ارتش بسیج کنه؟ این که براش جان سرباز آمریکایی اهمیتی نداره. به تنها چیزی که فکر می کنه پوله.
خلاصه سخنرانی ترامپ در مورد ایران:

یه صلوات بفرسین ، هرچی بوده تموم شده
آره دونالد جان یه نفر هم کشته نشده. اصلا کسی زخم هم نشده. حتی یک خط هم برنداشته کسی اونجا. بابا اصلا موشک ها خوردن وسط بیابون شاید هم خیابون آره عزیزم نگران نباش دونالد جان
الان در نزدیکترین زمان به انجام رفراندوم هستیم.
دولت سریعا باید درخواست رفراندوم را به مجلس ارایه کنه
در حالی که ترامپ از داخل و در جوامع بین المللی تخریب شده و وجهه ای حتی نزد هم پیمانان ندارد برای اصلاح پیشنهاد مذاکره داده تا بدنیا اعلام کند ما اعلام کردیم جنگی نباشه و مذاکره کنیم و اما ایران نپذیرفت .
یک راه حل میتواند این باشد که اگر ایران تصمیم به مذاکره بگیرد باید سپاه وارد مذاکره شود و پیش نویس ها از طرف ایران باشد . . شرط قائم آن خروج مادام العمر هر کشوری از منطقه و عدم مداخله در امور منطقه باشد .
البته با توجه به تجربه مذاکره قبلی باید تمام قد گوش بفرمان رهبر باشیم و حجت را ایشان تمام کند .
در عرصه های مختلفی که پیش رو داشتیم برایمان بارها و بارها لثبات شد که اگر تعقل و تدبیر رهبر فرزانه نبود این امنیت و آرامش را نداشتیم . وحتی سردار دلها خود را سرباز رهبر میداند و امر ولی فقیه را سرلوحه امور خود قرار داده بودند .
در نهایت دم خروس یا قسم حضرت عباس؟!
چرا حضرت علی (ع) در برابر چنین حادثه ای واکنش نشان نداد و انتقام حضرت فاطمه الزهرا س را نگرفت ؟

پاسخ
نخست باید به علل سکوت امام علی (ع) در برابر خلفا اشاره شود :
یکی از بخش های مهم زندگانی امام علی (ع) دوران سکوت(به معنی عدم اقدام عملی) 25 ساله او در برابر خلفای قبلی است. این امر بدان معنا نیست که امام از حق خود دفاع نکرد و خلفا را تأیید می نمود، بلکه سکوت امام در راستای حفظ وحدت اسلامی، (1) حفظ دین (2) و فراهم نبودن شرایط قیام بود. (3) لذا خود امام بارها به علل سکوت خود تصریح و یاد آور شد که حق وی را غصب نموده اند، اما جهت مصالح عمومی سکوت می نماید.
ترامپ فعلا به خاطر مشکلات داخلیش به این عقب نشینی نمایشی احتیاج دارد .اگر دور دوم برنده شود نشان خواهد داد الان بهترین موقع برای مذاکره بدون واسطه با امریکاست زیرا فعلا در دیدگاه جهانی ما دست برتر را داریم.
دنیا به ایران احترام گذاشت نمی‌دونم پست تر از وطن فروشایی که همه چی رو مدام زیر سوال میبرند روی زمین وجود داره فقط همینو بهتون بگم کعبه آمالتون از عراق با خفت خارج شد.
دم بچه های سپاه گرم! صرف نظر از تلفات، خود حمله به این پایگاه ها نشان از قدرت نظامی ایران داشت. بهتر است اکنون با کاهش تنش ها، مسئولین مملکت به فکر ساختن اقتصاد و پیشرفت های اقتصادی و همچنین بالا بردن ارزش پول ملی باشند که کمر مردم زیر بار فشار اقتصادی در حال شکستن است!
چرا بعضی ها اینقدر از کشتن و کشته شدن انسان ها لذت می برند !؟ و یا اصلا برایشان مهم نیست !؟؟؟؟؟؟
مرگ بر ترامپ گاوچران.
آقا میگن که هیچ سربازی کشته نشده ، یعنی همش الکی بود ؟!
یکی لطفا توضیح بده
صلوات بفرسید . این ماجرا هم تموم شد . حالا میریم مرحله بعد
رقیبهای انتخاباتی ترامپ منتظر بودن خون یه سرباز آمریکایی توسط ایران ریخته بشه غوغا به پا کنن . مطمئنن کسی کشته نشده . تموم کنید و . باز خدارو شکر جنگ نشد . این مردم دیگه تحمل بدبختی از این بیشتر را ندارند
هرچند منم این روش را درستر میدانستم در راستای منافع ملی. ولی دیگه اینهمه بوغ و کرنا کردن هم نداشت.
این اقدام خوب بود

ولی اسمش انتقام سخت و پشیمان کننده نبود.
حالا پس از خروج از مسئله گرونی بنزین و معترضین با کمی چاشنی جریحه دار شدن احساسات مردمی علیه امریکا وارد موضوع انتخابات می شویم!!!!!!!!!!!
به نظرم زدن داخل یک پایگاه هوشمندانه بود.اینجوری ما میتونیم بگیم که زدیم و امریکا هم میتونه بگه نه کسی کشته نشد. هردو هم داریم درست میگیم چون کسی به داخل پایگاه دسترسی نداره.
البته کشتن چندتا سرباز برای ما خیلی هم مهم نبود، همین که نشون دادیم جربزه درگیری با امریکا رو داریم و پایگاه اصلی رو میزنیم کافی بود.
اینجوری جنگی هم نشد خوشبختانه
باز هم رای نخواهم داد .........
همیشه مرحوم پدرم میگفت سیاست پدر نداره
یک زنرال دادیم چند تا موشک زدیم بازی برد برد
نرمش قهرمانانه خوبی بود اما نرمش در برابر استکبار
چه خبره تو این مملکت، جنگ، تلفات کرمان، سقوط هواپیما، اتوبوس، همینطوری ادامه پیدا کنه تا چند ماه آینده هممون از بین میریم دیگه لازم نیس آمریکا به ما حمله کنه.
مردم تو مملکت نون ندارن بخورن ببین چقدر مفسر سیاسی داریم. باشه باعث و بانیش همینو میخوان،
در پاسخ به کسانی که دنبال مذاکره یا صلح با آمریکای مغرور و کفتار صفت هستند و حرفهای این قمارباز را باور دارند. کسی که خود آمریکاییها می گویند ترامپ رکورد دار دروغ است.
۱- اولاً موشک باران پایگاه متکبری که همه کشورهای دنیا حتی جرات ندارند به سگ آمریکا چپ نگاه کنند، توسط ایران اسلامی و شکستن ابهت پوشالی آمریکا در نوع خود یک پیروزی است. هر چند اگر تمام پایگاههای آمریکا را بزنیم و همه نیروهای نظامیش به درک واصل شوند، جبران شهادت سردار عزیز ایران را نمی کند.
۲-اگر بر خورد آمریکا در جهان را حتی با هم پیمان روباه صفتش یعنی انگلیس را در تاریخ بخوانید متوجه می شوید که خوی سبعانه آمریکا اگر به دنبال سازش باشد، حتماً برنامه ای دارد که در فرصت مناسب حریفش را از میان بردارد.
۳-آمریکا از هزاران کیلومتر دورتر به منطقه ما آمده. اگر دنبال صلح باشد آیا به ین کشورها بدهی دارد که جان سربازانش را به خطر بیندازد برای ملت های دیگر! چر آنهاییکه فکر می کنند این قمار باز دنبال حقوق بشر است چه لزومی دارد این همه هزینه می کند؟ چرا نمی بینید حتی به اعضای کودکان مسلمان افغانستان برای مردم مریض خودش نمی گذرد؟ اندکی فکر کنید. خطابم به اندک کسانی است که این خوی سبعانه آمریکا را با مطالعه در تاریخ هنوز نخوانده اند.
۴-ما ملتی هستیم که پیرو امام حسین علیه السلام هستیم و مرگ با عزت را به ذلت دو روزه دنیا ترجیح می دهیم و برای آسایش دو روزه تن به ذلت نمی دهیم. پس این اندک کسانی که فکر می کنند آمریکا به فکر مردم مظلوم است بیدار و یک بار دیگر آخر فیلم مختار را ببینند که چگونه زبیریان که از تبار همان یزیدیان بودند، گردن همه آن ساده لوحان را زدند. بدانید آمریکا هم از همان تبار ابوسفیان هستند و اگر روزی موفق شود گردن تمام خوب و بد ایرانی را گردن می زند.
همه نهضتهای عاشورایی هم راستای رسالت انبیا و ائمه اطهار بدنبال روشنگری و بصیرت انسانها بوده است . چند روزی هنوز از شهادت سرداری که همه به او مدیون هستیم هم نگذشته که متاسفانه در همین صفحه با نرخی نوشته ها متوجه شدم که بعضی از دوستان هنوزهم نابینا هستند .
ترا بخدا بیدار شوید . تا زمانی که دشمنتان را نشناسید براحتی گول می خورید .
امریکا در هیچ زمینه ای قابل اعتماد نیست حتی نسبت به مردم خودش .آنوقت شما انتظار دارید اطلاعات درستی از حمله موشکی ارایه دهد؟
هرکسی به اخبار آنها اطمینان کند در گمراهی و نادانی بسر میبرد که شهادت سردار و امثال او هم نتوانسته هوشیارش کند.
اصلا دنبال امار كشته هاي امريكايي نباشيد ما پيروزي رو بدست اورديم ،اتحاد داخلي تقويت شد و امريكا رو بع سكوت واداشت ،مديريت بد اعتراضات همه چيز رو داشت نابود ميكرد حالا از هر سه تا ماشین دو تاش عکس سردار سليماني به شيشه چسباندند و پر از غرور ملي هستن
ایران و ما مدیون حاج قاسم و تهرانی مقدم هستیم اگر موشک با این دقت نداشتیم که بزنیم و تهدید کنیم که اسرائیل را میزنیم و هر کشوری که از خاکش علیه ما شلیک بشه را مورد هدف قرار میدیم
قطعا وضعیت این نبود
آمریکا ضعیف نیست کشورش هم از ایران دوره ولی با وضعیتی که دارند و ابهتی که ازشون شکست اگه میتونستند میزدند شک کردن به این ممورد خطاست
بايد واقع بين بود. آمريكا و ترامپ فكر نميكردن با ترور سردار سليماني و ابومهدي اين اتفاقات بافته و اصلا دنبال جنگ نبودن و فكر نميكردن ايران جرات موشك اندازي داشته باشه يا پارلمان عراق دستور خروج بده. معلومه الان هم براي اينكه مجبور نشن وارد اقدام جنگي با ايران بشن ميگن تلفات نداديم. كمي فكر لازمه. موشك قائم به طول 12 متر همين الان به خلوت ترين نقطه جهان بخوره لاقل 5 كشته داره. همه خبرگزاري ها گفتن بعد از حمله ايران به مواضع آمريكا هليكوپترهاي امريكايي وارد پايگاه عين السد و اربيل شدند. براي چي فوري اومدن؟ معلومه انتقال فوري تلفات و مجروحين به كشور ديگه اي (احتمال زياد اسرائيل و اردن چون مقام بهداشتي اسرائيلي در يك مصاحبه سانسور شده
به ورود زخمي ها به اسراييل اشاره كرد.) براي معالجه و يا انتقال به پايگاه هاي مجهز ديگه ي آمريكا در عراق. ايران هم نمي خواد اسناد و دلايل مشخصي براي اثبات كشته و زخمي ها بياره چون نيازي نداره آمريكا رو تحريك كنه. ايران به آنچه كه خواسته رسيده و اون هم شكستن تابوي قدرت آمريكا در جهان بود. از فردا مطمئن باشيد گروه هاي ديگه هم كم كم به آمريكا تعرض مي كنن چه بسا كره شمالي هم موضوع قدرت آمريكا براش در جهان مشخص شد. فقط احسنت به سردار شهيد سليماني و ياران با وفاش. مطمئنا خون سردار سليماني گريبان آمريكا رو در جهان خواهد گرفت اين وعده خداوند است.
ارتش سری آمریکا به میدان امده!!!!

واقعاً همونهایی که از اعتراض مردم سوء استفاده کردند ردپاشونو اینجا میبینیم. دارند طبق دستور اهمیت این اقدام را ناچیز و به عناوین مختلف کم اهمیت جلوه دهند.
همیشه فکر میکردم اغراق میشه در این مورد اما وقتی این کامنتها را دیدم تعجب کردم ارتش سری امریکا این چند روز به دستور ساکت بوده ولی الآن ازشون این خواسته شده است!!!!!!
خدایا به ما بینایی و بصیرت بده
علت عقب نشینی ترامپ ، علاوه بر قدرت بازدارنده ما ، عاقل بودن سایر سیاستمداران و واقع بین بودن آنها بود .البته به این مساله وجود امنیت در بیان عقیده و نظر را هم باید اضافه کرد .
این انتقام سخت نیست اگر نصف سیاستمداران امریکایی کشته بشه باز هم جبران نمیشه اگر خود ترامپ را بکشین که به خاک پای سردارمان نمیرسه باز هم جبران نیست
امریکا مکار است نه بهش اعتماد کنید نه در مقابلش کم بیارید دروغگو تروریست واسه جنایتش دلیل میاره در حالی که امنیت جایجای دنیا را بهم زده
من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هر چه کرد آن آشنا کرد
محتوی بعضی از کامنتها و آمار رایهای مثبت و منفی واقعا جای تامل داره. البته از وانایی که از آی پی های خارج کامنت می زارن انتظار چندانی نمی ره. متعجبم از بعضی از آی پی های داخلی. در شرایطی که مملکت در وضعیت حساسی است و نیاز به اتحاد و همبستگی و تقویت روحیه ملی داریم این فرافکنیها و نیش و کنایه ها بیشتر باعث تضعیف روحیه و منفعل شدن است. انگار بعضیها با اغراض جهتدار کامنت می دن. یادمون نره همه در برابر آینده مملکتون مسئول و متعهدیم. البته مطمئنم اینایی که آگاهانه یا ناآگاهانه سیاه نمایی می کنند عددی نیستند.
پیشنهاد صلح بعد از کشتن فردی که محبوب هست بین مردم واقعا مسخرست ترامپ اینجاجنگل نیست جز نفرت چیز دیگه ای برات نداریم
فقط مذاکره ! روحانی اگر بخواهی می توانی جنگ را به صلح تبدیل کنی ! و وعده هایت را در زمان صلح عملی کنی !! البته اگر تدارکات چی نباشی و حرفهای زمان تبلیغات ریاست جمهوری برای اغفال رای دهندگان نبوده باشد !
انصافا این حرفش درسته "هزینه این موشک‌ها که به ما پرتاب شد از سوی دولت قبلی آمریکا تامین شد."
ترامپ قمار باز هیچ غلطی نمی تواند بکند...
ما منتظر سیلی دوم و در نهایت خواستار انتقام سردار شهیدمان هستیم .
درود بر سپاه عزیز ، درود بر سردار سلامی ، درورد بر سردار قاآنی و درود بر سردار حاجی زاده و هزاران دورود بر رهبر شجاع با تدبیر مان
یعنی اینو بهت بگم ترامپ عوضی ... دولت ایران هم نتونه انتقام سردار شهیدمان را از شما بگیره ، خود مردم انتقام خواهند گرفت .
دلمان خون ...
به قول سردار شجاع و با تدبیر سپاه (سردار حاجی زاده ) با دوتا موشک زدن به یک پایگاه فسکنی دل مان ارام نمی گیره ... ، فکر نکن جنگ تمام شده ،
خنده ها و حرف های ظریف برایمان پشیزی ارزش
منتظر باش عوضی ...
متاسفم برای تمام هموطنان زودباورم که چقدر راحت و سریع اسیر جنگ روانی و اخبار جهت دار رسانه های فارسی زبان شبکه های آمریکا و انگلیس و سعودی و اسراییل می شوند. دشمن روی زودباوری شما خیلی حساب باز کرده از این بابت به خودتون افتخار کنید. حداقل یاد بگیریم در اظهار نظراتمون کمی صبور و با درایت باشیم. متاسفانه در مسئولین رده بالا هم از این افراد داریم. کاش جوری رفتار کنیم که در آینده احساس پشیمانی و سرافکندگی نکنیم.
خدا قوت به تمام آزاد اندیشان شجاع و صبور و قاطع
تحریم ها باز بشه بقییه هیچی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر