بازدید 8502

گوترش خواستار کاهش تنش میان ایران و آمریکا شد

سخنگوی سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد که باید جلوی آغاز جنگ در منطقه خلیج فارس گرفته شود.
کد خبر: ۹۵۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ 08 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از  ایسنا، به نقل از سی ان ان، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل روز چهارشنبه در بیانیه‌ای با اشاره به تنش‌های پیش آمده در منطقه خواستار کاهش تنش، خویشتن‌داری حداکثری، از سرگیری گفتگو‌ها و تجدید همکاری‌های بین‌المللی شد.

همچنین استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای گفت: این وظیفه ماست که از آغاز یک جنگ - جنگی که دنیا توان آن را ندارد - در منطقه خلیج فارس جلوگیری کنیم.

به گزارش ایسنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز چهارشنبه اعلام کرد: بامداد امروز رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه در عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی با رمز «یا زهرا (س)» با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» را در هم کوبیدند.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به انتقام سخت ایران از تروریست‌های آمریکایی در پایگاه عین الاسد در عراق نوشت: ایران منطبق با بند ۵۱ منشور ملل متحد، اقدامات متناسبی در دفاع از خود انجام داد و پایگاهی را که از آن حمله بزدلانه علیه شهروندان و مقام‌های ارشد ما انجام شده بود هدف قرار داد.

وی تصریح کرد: ما به دنبال تشدید تنش یا جنگ نیستیم، اما از خودمان در برابر هر تهاجمی دفاع می‌کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان