بازدید 11934
۷

همتی: نرخ ارز تعدیل می‌شود

رییس بانک مرکزی اعلام کرد که بانک مرکزی در بازار حضور دارد و اجازه نوسان زیاد در بازار را نمی‌دهد. از سوی دیگر تغییرات نرخ ارز ماندگار نیست و بازار تعدیل می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ 08 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از برنا، «عبدالناصر همتی» رییس کل بانک مرکزی در جمع خبرنگاران با تشکر و قدردانی از اقدام اخیر سپاه پاسداران در پاسخ موشکی به رفتار‌های خصمانه آمریکا اظهار کرد: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر می‌کنیم که به درخواست حماسه آفرینان کشور و مردم عزیزمان پاسخ مثبت دادند. ان‌شاءالله در آینده شاهد آثار مثبت این اقتدار جمهوری اسلامی خواهیم بود.

وی در ادامه با تاکید بر حضور بانک مرکزی در بازار‌های مالی خاطرنشان کرد: اوضاع در بازار‌های مالی خوب است و همانطور که قبلا قول دادیم بانک مرکزی در بازار حضور دارد و اجازه نوسان زیاد در بازار را نمی‌دهد.

وی افزود: امیدواریم با تدابیری که در بانک مرکزی اتخاذ کردیم و اقداماتی که در حال انجام است، شاهد ثبات خوب و تعدیل شده نرخ ارز در بازار باشیم.

رییس کل بانک مرکزی در ادامه، نوسان اخیر در بازار ارز را ناشی از شوک‌های سیاسی دانست و گفت: تغییرات اخیر نرخ ارز در اثر شوک‌های سیاسی بوده و ماندگار نیست، در صرافی‌های رسمی نرخ ارز از آن چه در فضای مجازی نوشته می‌شود بسیار پایین‌تر است و در حال تامین تقاضای واقعی از طریق صرافی‌ها هستیم.

همتی در پایان تصریح کرد: البته آثار شوک‌های روانی ناشی از تنش‌های سیاسی در جای خود باقی است، اما به‌تدریج پایان خواهد یافت و تلاش می‌کنیم نرخ ارز به ارزش ذاتی خود نزدیک شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۷
فقط اعتماد به نفس
نرخ ریزش روزانه ۱۰-۲۰ هزار واحدی بورس هم تعدیل میشود؟!!!
همتی: اوضاع در بازار ارز خوب است !!! ‌‌‌‌
خود بانک مرکزی قیمتها را گران می کند.
افتضاح بورس را جمع کنید .
ناگهان یاد ارز افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتی شما از تعدیل صحبتی می کنی دقیقا برعکس میشه
باتوجه به بازاربورس صندوقهای سرمایه گذاری بانکها درپایان دی ماه سود چند درصدی به سپرده گذاران خود میدهند؟ انانکه سپرده گذاری کوتاه مدت وبلند مدت دربانکها دارند نگران سود سپرده خود نیستند ولی صندوقهای بانکها ؟؟؟؟؟؟!
تعدیل یعنی چی؟ کاهش یا افزایش؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر