بازدید 3848
۱

پلمب ۲ سفره‌خانه و قهوه‌خانه در تجریش و ستارخان

کد خبر: ۹۴۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ 07 January 2020

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت از پلمب ۲ سفره‌خانه و قهوه‌خانه در تجریش و ستارخان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ‌ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت گفت: روز شنبه چهارهم دی ماه ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در راستای ساماندهی اصناف و برخورد با ناهنجاری‌های صنفی، از ۱۱ سفره خانه سنتی و قهوه خانه در سطح شهر تهران بازدید کردند.

وی افزود: در این طرح نظارتی ۲ واحد سفره خانه و قهوه خانه در حوالی محله‌های تجریش و ستارخان به علت نداشتن جواز کسب و تخلفات صنفی هنجارشکن شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی پلمب شدند.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه متصدیان واحد‌های صنفی پلمب شده به دادسرا معرفی شدند، تصریح کرد: پلیس، نظارت بر اماکن عمومی پایتخت را برای جلوگیری از بروز تخلفات صنفی با همکاری اتحادیه‌های مربوط در دستور کار خود قرار داده است و کار کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با به کارگیری تمام توان و استعداد موجود انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد فضایی امن و تأمین آرامش شهروندان، مهمترین هدف پلیس در اجرای طرح‌های نظارت بر صنوف است، از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحد‌های صنفی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به پلیس توصیه میکنیم خودش یک سفرخانهایی شبیه همین سفره خانها که بستند دایر کند وا ن را مجهز به دوربین و میکروفون کندوبه وسیله ان می تواند افراد مجرم ونقشه وخرابکاریهای انها را زیر نظر داشته باشد وانها راقبل ازاقدام دستگیر وروابط انها را با یکدیگر به دقت زیر نظر داشته باشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل