مردم پاسخ دادند؛

چگونه باید انتقام سردار سلیمانی را گرفت؟ | توصیف سردار سلیمانی | واکنش به تهدیدهای ترامپ

کد خبر: ۹۴۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶ 06 January 2020
تعداد بازدید : 3925
بازدید 11397
مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پس از اقامه نماز میت به امامت رهبر انقلاب از دانشگاه تهران به سمت فرودگاه مهرآباد برای انتقال به کرمان برگزار شد و پیکر پاک این قهرمان ملی روی دست مردم پایتخت بدرقه شد. مردم در این مراسم به سه پرسش «تابناک» پاسخ دادند که در قالب یک ویدیو می‌بینید: - توصیف کوتاه سردار سلیمانی - یک واکنش به تهدیدهای ترامپ - چگونه باید انتقام سردار سلیمانی را گرفت؟
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
بنظرم بهترین و منطقی ترین انتقام باید داخل خاک اسرائیل باشه . با یه تیر دو نشونه . هم بهانه دست ترامپ برای تلافی نیست و هم اگر آمریکا بعد از این هر حرکتی بزنه تاوانش رو باید اسرائیل بده
بهتر است ترامپ را تروريست اعلام و براي منهدم نمودنش جايزه گذاشته شود
بهترین انتقام، آزمایش چند موشک هسته ای برد بلند هست.
۵۲ اسیر آمریکایی باید بگیریم و ۵۲ نقطه مورد اشاره شغال زرد قرار دهیم........!!!!! آن بدبخت دق می‌کنه.....
قبل از هر گونه انتقام گیری ایران باید اول برای کشورهای جیره خوار منطفه حتما روشن کنه که اگر امریکا از خاک اون کشورها برای حمله به ایران استفاده کنه مطمئنا بدجوری آسیل میبینه. اینجوری میتونه تا حدی کشورهای منطقه رو هم رو در روی امریکا قرار بده. امروز یک کارشناس کویتی میگفت ما باید به سیاستمداران و خبرنگاران خودمون بگیم که چیزینگن یا ننویسن که ایران رو تحریک کنه. باید بترسونیم اینا رو اول.
اینکه ترامپ با اطمینان می گوید که "ایران هرگز به بمب اتمی دست نخواهد یافت" یک حقیقت را نشان می دهد و ان هم اینکه چیزی به عنوان سلاح اتمی مطلقا" وجود خارجی ندارد و خود دولت امریکا 75 سال با وانمود به داشتن چنین سلاحی و ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها خود را به دروغ ابرقدرت جا زده است و ملتها را به بردگی گرفته است.
برای انتقام از آمریکا باید با صبر و حوصله همانطور که آمریکایها سالها برای ترور شهید بزرگوار حاج قاسم برنامه ریزی و نقشه کشیدند ما هم با حوصله از ژنرالهای رده بالاشون انتخاب کنیم هر چند که ژنرالهای رده بالاشون اینقدر ترسو هستند که در ملا عام ظاهر نمیشن
با سلام
همه مردم و مسوولان ناراحتند
همه هنتظار تلافی دارند همه از دست دادن و ترور سردار سلیمانی برایشان سنگین است.
نه سازش نه بـرجام ، انتقام انتقام
ایران باید فورا موتور کشتی با سوخت هسته ای، 80% تولید نماید تا در آبهای بین المللی برای دفاع از ایران عزیز حرفی برای گفتن داشته باشد.
کاری که امام با سلمان رشدی مرتد کرد که برای همیشه محو شد
برای سر ترامپ و پمپِئو دولت جایزه بگذارد
باید دلار رو برسانیم به سی هزار تومان تا بدبخت بشوند .
آفرین افقی با تابوت با کت وشلوار.
با اشك وگريه حق حق زدن سر قبرش .