بازدید 7670
۴

ماکرون: مصمم به کاهش تنش‌ها در منطقه هستیم

رئیس جمهور فرانسه گفت که این کشور به همراه شرکای منطقه‌ای و بین‌المللی به دنبال کاهش تنش‌ها در منطقه غرب آسیا است.
کد خبر: ۹۴۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴ 06 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه خبر داد که بعدازظهر یکشنبه با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفتگو کرده است.

رئیس جمهور فرانسه اضافه کرد: «فرانسه مصمم است تا با همکاری شرکای منطقه‌ای و بین‌المللی در راستای کاهش تنش‌ها در منطقه گام بردارد.»

وی گفت: «باید اولویت را به مبارزه ائتلاف بین‌المللی با داعش داد که این اقدام باید همراه با احترام به حق حاکمیت عراق باشد.»

ماکرون در ادامه مدعی شد که نیروی قدس به فرماندهی سلیمانی به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده در خاورمیانه پرداخته بود.

رئیس جمهور فرانسه بدون اشاره به اقدام تروریستی آمریکا گفت که ضروری است ایران از هرگونه اقداماتی که به تشدید اوضاع و بی ثبات شدن منطقه منجر شود، خودداری کند.

پیش از این نیز «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه و «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان در مورد اوضاع منطقه رایزنی کرده و در روز‌های آینده نیز با سران کشور‌های دیگری گفتگو می‌کند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
دروع و ریا
شما همان مصمم به حفظ برجام بودید برای هفت پشت ما بس است. جان مادرتان مصمم به انجام کار دیگری نباشید و بروید به همان نوکری خود برای آمریکا که بعد از طرح مارشال به آن دچار شدید ادامه دهید.
تو چه کاره ای ؟؟؟؟؟؟ بزرگ کجایی
بیچاره بینوا تو حتی نمی توانی کشور و پاریس را اداره کنی !! هر شنبه و یک شنبه در پایتختت خون و آتش است برو اول مردم عاصی ات را راضی کن برو آنها را ارام نگهدار ... خاورمیانه به وجود تو و کشورت نیازی ندارد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس