بازدید 79729
گزارش کامل تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی؛

حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع، مراسم وداع با حاج قاسم را لغو کرد/ پیام مشهدی‌ها خطاب به آمریکا؛ «منتظر پاسخ ما بمانید»/ سردار برای آخرین بار با لباس خادمی به پابوس امام رضا(ع) آمد + تصاویر

مردم مشهد از ساعات آغازین صبح برای وداع با سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به میدان ۱۵ خرداد مشهد آمده و علیرغم تاخیر چند ساعته‌ای که به دلیل استقبال بی نظیر خوزستانی‌ها از پیکر پاک حاج قاسم شهید داشتند، صورت گرفت؛ نه تنها از حضورشان کم نشد، بلکه لحظه به لحظه بر میزان جمعیت اضافه شد تا اینکه هواپیمای حامل پیکر مطهر سردار دل‌ها در حریم رضوی به زمین نشست.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 05 January 2020

پس از برگزاری مراسم تشییع بی سابقه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و یارانش در خوزستان، هواپیمای حامل پیکر پاک او و شهیدان عالی مقام محور مقاومت به سمت دیار امام هشتم (ع) پرواز کرد تا اینبار مردم مشهد مقدس در شهر امام رضا(ع) میزبان آنان باشند.

به گزارش «تابناک»، مردم مشهد از ساعات آغازین صبح امروز یکشنبه برای وداع با سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به میدان ۱۵ خرداد مشهد آمده و علیرغم تاخیر چند ساعته‌ای که به دلیل استقبال بی نظیر خوزستانی‌ها از پیکر پاک حاج قاسم شهید داشتند، صورت گرفت؛ نه تنها از حضورشان کم نشد، بلکه لحظه به لحظه بر میزان جمعیت اضافه شد تا اینکه هواپیمای حامل پیکر مطهر سردار دل‌ها در حریم رضوی به زمین نشست.

مردم قدرشناس مجاور حریم امن رضوی و همچنین زائران علی ابن موسی الرضا(ع) همچون خوزستانی ها حماسه بزرگی در پاسداشت یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برجای گذاشتند و با استقبال میلیونی از پیکر مطهر این شهید والا مقام و یارانش هشدار جدی به آمریکا و هم پیمانانش که دست به چنین خباثت و جنایت بزرگ زده اند، دادند.

شعارها، پرچم ها و پلاکاردهایی با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «لبیک یا حسین(ع)»، «سربند و پلاک و چفیه برداشته‌ایم تا کاخ سفید را سیه پوش کنیم»، «گرچه مردان قبیله همه کشته شدند، توی گهواره چوبی پسری هست هنوز»، «رفته سردار نفسی تازه کند برگردد چون ظهور گل نرگس پیداست»، «نمی‌شود هم ترور حاج قاسم را محکوم کرد هم به FATF پیوست»، «شهادت حاج قاسم باید میخی باشد بر تابوت FATF» «خون سلیمانی حیات بخشید، ما را از فتنه‌ها نجات بخشید» و «فاتحه‌ای برای خود بخوانید، منتظر پاسخ ما بمانید» در این مراسم به چشم می آمد و شنیده می شد. همچنین تصاویری از رهبر انقلاب، سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و سایر شهدای محور مقاومت در کنار پرچم های برخی کشورهای اسلامی در دست مردم عزادار مشهد بود.

در نهایت پس از گذشت 7 ساعت که پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای گرانقدر محور مقاومت بر روی دستان مردم قدرشناس مشهد تشییع شد، پیکرهای مطهر شهدا به حرم امن رضوی رسید و پس از طواف در روضه منوره حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، پیکر مطهر شهداء به تهران بازگشت تا صبح روز دوشنبه قدرشناسی ویژه ای از آنها در پایتخت انجام بگیرد.

بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار شهید و سرافراز اسلام حاج «قاسم سلیمانی» به همراه «ابومهدی المهندس» از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند و یادآور شدند که انتقام سختی از عوامل این جنایت گرفته خواهد شد. روسای قوا و مسئولان عالیرتبه کشورمان هم در کنار شورای عالی امنیت ملی تاکید داشتند که در زمان و مکان مناسب آمریکایی ها تقاص این کار را بواسطه انتقام سختی که چشم انتظارشان است، پس خواهند داد.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد. گفته می شود آمریکایی ها تاکنون کشورهای زیادی را به عنوان میانجی برای جلوگیری از اقدام متقابل ایران واسطه کرده، اما جمهوری اسلامی چنین مساله ای را نپذیرفته است.

انتقال پیکر شهدای مقاومت به فرودگاه مشهد
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۰:۱۰

پیکر مطهر سردار سلیمانی و سایر همرزمانش در جبهه مقاومت پس ازتوقفی ۶ ساعته در مشهد، هم اکنون در حال انتقال به فروگاه است.

ازدحام جمعیتی که برای مشایعت و وداع با شهدای مقاومت آمده بودند به قدری غافلگیرکننده بود که باعث جابجایی برنامه‌ها شد.
این حضور پرشکوه، تا حدی بود که حتی با لغو برنامه وداع در تهران که قرار بود امشب برگزار شود، باز هم برنامه‌های مشهد طبق زمان بندی پیش نرفت.

ورود پیکر سردار سلیمانی و شهدای مقاومت به حرم مطهر رضوی
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۹:۳۷

خراسان رضوی پیکر سردار شهید سلیمانی و یارانش هم اکنون با حضور میلیونی و پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی مشهد وارد حرم مطهر رضوی شد.

پیکر سردار شهید سلیمانی و یارانش هم اکنون پس از گذشت چندین ساعت تشییع، در میان استقبال میلیونی و بی نظیر مردم مشهد وارد حرم مطهر رضوی شد. پس از طی مسیر باب الجواد و باب الرضا، به صحن جامع رضوی خواهد رفت و در اطراف ضریح نورانی امام هشتم شیعیان طواف داده خواهد شد.

همزمان با فرارسیدن شب و روشن شدن نور تلفن‌های همراه، پیکر این شهیدان همچون ستاره درخشان بر دستان زوار رضوی درخشید. مردم همچنان در صحن جامع رضوی همگام با مراسم نوحه‌خوانی و مداحی سینه می‌زنند و با شور و گرما یک صدا می‌خوانند " ای لشگر صاحب زمان آماده باش، آماده باش." ، " ای اهل حرم پیر و علمدار نیامد"، "لبیک یا حسین"... .

سنگ‌تمام خراسانی‌ها در آخرین پابوس سردار شهید
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۷
مراسم وداع با پیکر شهید سپهبد سلیمانی در مصلی تهران لغو شد
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۰

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از لغو مراسم وداع با پیکر حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در مصلی تهران خبر داد.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از لغو مراسم وداع با حاج قاسم سلیمانی در مصلی تهران خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به حضور پرشکوه، متراکم و میلیونی مردم انقلابی مشهد در مراسم وداع با سردار بزرگ اسلام و ایران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و طولانی شدن مراسم، امکان برگزاری مراسم وداع با حاج قاسم و همرزمان شهدیدش در مصلی وجود ندارد.

قبلا اعلام شده بود این برنامه ساعت 19 در مصلی تهران برگزار می‌شود.

سیل جمعیت همراه با پیکر سردار دل‌ها روانه حرم مطهر رضوی شدند
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۱

پیکر سردار شهید سلیمانی و یارانش هم اکنون با حضور پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی مشهد با شعار"فریاد یا امام رضا، قاسم رسید از کربلا" به سمت حرم رضوی در حال تشییع است. ازدحام جمعیت به اندازه ای است که هوا در مشهد مقدس تاریک شده و همچنان سیل جمعیت با تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و یارانش به سمت حرم مطهر رضوی روانه است.

پیکر سردار شهید سلیمانی و یارانش هم اکنون با حضور گسترده و پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی مشهد با شعار"فریاد یا امام رضا، قاسم رسید از کربلا" به سمت حرم رضوی در حال تشییع است. صحن جامع رضوی برای برگزاری نماز جماعت و مراسم گرامی‌داشت سردار شهید قاسم سلیمانی فرش شده است. مردم با ندای "لبیک یا حسین"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" نفرت خود را نسبت به این اتفاق نشان می‌دهند.

گزارش لحظه به لحظه تسنیم از تشییع پیکر خادم‌الرضا|‌ لحظه دیدار سردار دل‌ها با امام مهربانی‌ها نزدیک شد / ستاره‌باران مسیر تشییع‌ شهدا + فیلم

در این میان تعدادی از فرماندهان ارتش و سپاه به همراه هیأت همراه به جایگاه ویژه مراسم وارد شدند.

پس از تلاوت قرآن، صلوات خاصه امام رضا (ع) در فضای حرم طنین انداز شد با پایان مراسم تلاوت قرآن و خوانش صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) مرثیه‌ و نوحه‌خوانی برای گرامی‌داشت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی انجام شد و در این زمان صدای گریه از صفوف مختلف مردم حاضر در صحن‌های حرم مطهر رضوی به گوش می‌رسد. مراسم سینه‌زنی مردم شور و غم آنان را بیش از پیش آشکار می‌کند.

مردم شهیدپرور مشهد با شعارهای " خون سلیمانی حیات بخشید ما را از فتنه‌ها نجات بخشید" ، " فاتحه‌ای برای خود بخوانید منتظر پاسخ ما بمانید"، " مرگ بر آمریکا"، " این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده"،... ، پیکر پاک این شهدا را تا حرم مطهر رضوی بدرقه می‌کنند.

مردم از نقاط مختلف شهر با مترو، اتوبوس و سایر وسایل نقلیه با وجود ازدحام بسیار زیاد جمعیت خود را به حرم می‌رسانند و با توجه به محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به حرم رضوی رفت و آمد وسایل نقلیه عمومی به صورت مداوم انجام می‌شود.

 

آغاز مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در مشهد
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۹

 مراسم تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور مردم مشهد از میدان 15 خرداد مشهد به سمت حرم رضوی آغاز شد.

مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در مشهد آغاز شد

این مراسم که قرار بود از ساعت 12 ظهر امروز 15 دی ماه آغاز شود به دلیل استقبال باشکوه مردم از مراسم تشییع پیکر این شهید در اهواز با دو ساعت تاخیر در مشهد برگزار شد.

پیکر سردار شهید سلیمانی و یارانش هم اکنون از میدان 15 خرداد با حضور گسترده مردم ولایتمدار و انقلابی مشهد به سمت حرم رضوی در حال تشییع است.

مردم شهیدپرور مشهد با شعارهای  " خون سلیمانی حیات بخشید ما را از فتنه‌ها نجات بخشید" ، " فاتحه‌ای برای خود بخوانید منتظر پاسخ ما بمانید" و... ، پیکر پاک این شهدا را تا حرم مطهر رضوی بدرقه می‌کنند.

مردم از نقاط مختلف شهر با مترو، اتوبوس و سایر وسایل نقلیه  با وجود ازدحام بسیار زیاد جمعیت خود را به حرم می‌رسانند و با توجه به محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به حرم رضوی رفت و آمد وسایل نقلیه عمومی به صورت مداوم انجام می‌شود.

با توجه به تاخیر در زمان بندی تشییع پیکر شهید سلیمانی مردم چند ساعت زودتر در خیابان‌های منتهی به حرم حضور بهم رسانده بودند.

مردم از ورودی‌های مختلف حرم رضوی وارد می‌شوند و به سمت ورودی باب‌الرضا که تشییع پیکر سردار سلیمانی به آن منتهی می‌شود، حرکت می‌کنند و با گذشت زمان جمعیت در صحن جامع رضوی افزایش پیدا می‌کند.

لباس خادمی سردار در انتظار پیکر شهید
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۵

لباس خادمی سردار شهید قاسم سلیمانی منتظر پیکر پاک ایشان در فرودگاه بین المللی مشهد مقدس است.

 			 				 					لباس خادمی سردار در انتظار پیکر شهید

«منتظر پاسخ ما بمانید»؛ شعار مردم مشهد در مراسم
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۳

مراسم تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور مردم مشهد از میدان 15 خرداد مشهد به سمت حرم رضوی آغاز شد. این مراسم که قرار بود از ساعت 12 ظهر امروز 15 دی‌ماه آغاز شود، به دلیل استقبال باشکوه مردم از مراسم تشییع پیکر این شهید در اهواز با دو ساعت تاخیر در مشهد برگزار شد.

پیکر سردار شهید سلیمانی و یارانش هم اکنون از میدان 15 خرداد با حضور گسترده مردم ولایتمدار و انقلابی مشهد، به سمت حرم رضوی در حال تشییع است.

مردم شهیدپرور مشهد با شعارهای «خون سلیمانی حیات بخشید - ما را از فتنه‌ها نجات بخشید» ، «فاتحه‌ای برای خود بخوانید - منتظر پاسخ ما بمانید» و... ، پیکر پاک این شهدا را تا حرم مطهر رضوی بدرقه می‌کنند.

حضور میلیونی مردم مشهد برای تشییع پیکر سپهبد سلیمانی
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۱

در حال حاضر تمامی خیابان‌های منتهی به بارگاه منور رضوی مملو از حضور زائران و مجاوران است و هر لحظه بر تعداد جمعیت نیز افزوده می‌شود.‌

در حالی که از ساعت 15 پیکر مطهر سپهبد سلیمانی قرار است در مشهدمقدس تشییع شود حضور مردم مشهد در این مراسم میلیونی شده است.

در حال حاضر تمامی خیابان‌های منتهی به بارگاه منور رضوی مملو از حضور زائران و مجاوران است و هر لحظه بر تعداد جمعیت نیز افزوده می‌شود.

‌این در حالی است که هنوز پیکر سپهبد سلیمانی وارد مشهدمقدس و فرودگاه این شهر نشده و مردم منتظر ورود پیکر مطهر این شهید و همرزمانش هستند.

سخنران مراسم پایانی تشییع پیکر سپهبد سلیمانی، سردار اسماعیل قاآنی؛ فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

پیکر مطهر سپهبد شهید قاسم سلیمانی وارد مشهد شد
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۵

پیکر مطهر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همراهانش دقایقی قبل وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس شد.

پیکر مطهر این شهدا بلافاصله قرار است به میدان 15 خرداد مشهدمقدس منتقل شود و سپس از آنجا به سمت بارگاه منور رضوی تشییع شود.

پیکر پاک شهیدان جبهه مقاومت ‌سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر همرزمان این دو شهید سرافراز پس از تشییع در نجف راهی ایران شدند و مردم شهید‌پرور خوزستان در اهواز پیکر پاک سیدالشهدا مقاومت را با ندای یا حسین تشییع کردند‌.

‌پیکر مطهر سردار مدافع حرم اهل بیت (ع) در سرزمین کربلای ایران به مانند نگینی بود که مردمان شجاع خوزستان در بر گرفته بودند و از رشادت و ایثارگری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تجلیل کردند.

چشم انتظاری مردم مشهد برای استقبال از سردار دل‌ها
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۳

مردم مشهد آماده مخابره پیامی دیگر به آمریکایی‌ها/ شهر امام رضا(ع) چشم انتظار پیکر پاک سردار

مردم مشهد آماده مخابره پیامی دیگر به آمریکایی‌ها/ شهر امام رضا(ع) چشم انتظار پیکر پاک سردار

مردم مشهد آماده مخابره پیامی دیگر به آمریکایی‌ها/ شهر امام رضا(ع) چشم انتظار پیکر پاک سردار

مردم مشهد آماده مخابره پیامی دیگر به آمریکایی‌ها/ شهر امام رضا(ع) چشم انتظار پیکر پاک سردار

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶۶
با سلام وعرض تبریک وتسلیت به تمام مردم ایران، بنده پیشنهاد می کنم در حمله احتمالی به ناوهای آمریکا در خلیج فارس موشکهای زیادی از شهر های مختلف ناوهای آمریکا را همزمان مورد هدف قرار دهند و همچنین همزمان صدها پهباد مانند پرندگان ابابیل بر روی ناوهای آمریکا موشک بریزند.
خواهشمندم برادران عزیزم در سپاه و ارتش دائماً اتاق فکر تشکیل دهند و برای هر حرکت دشمن برنامه مناسبی داشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
اینقدر احساساتی بودن هم به نفع خودمان نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
چشم.امره دیگه ای نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
داداش خودت تنها این فکر رو کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
میگم موقع حمله حتما تو را هم تو اتاق فکر راه بدهند نظر و پیشنهادات ارزنده شما حیفه از بین بره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
شما حالت خوب نیست داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
چشم شما دستور بده فقط
دوستت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
شما فیلم زیاد می بینی
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
:))))))
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
برادر جنگ ه کال آو دیوتی که نیست
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
دوست گرامی، یادآوری می‌کنم که سردار عزیز برای حفظ جان و خاک ما و مظلومان منطقه در برابر تروریسم داعش جنگید و در این راه شهید شد. پس باید اقدام متقابل ما هم در راستای اهداف ایشان باشد، نه از روی احساسات، وگرنه ترامپ هم همین اشتباه را مرتکب شد و از روی خشم و ترس اقدام کرد و برای خود عواقب بدتری را رغم زد.
پس باید بسیار سنجیده و بجا اقدام کرد، خویشتن‌داری معنی‌اش این نیست که بگزاریم خون ایشان هدر شود بلکه باید در زمان و مکان مناسب بیشترین ضربه را به دشمن وارد کرد، آن‌وقت است که «شهادت سردار سلیمانی از خود سردار برای آمریکا خطرناک‌تر خواهد بود».
پس خواهش می‌کنم اجازه فرمایید همان برادران عزیزمان در ارتش و سپاه و نهادهای مربوطه پاسخ آمریکا را بدهند و احتیاجی به قلم‌فرسایی به سبک فیلم‌های هندی نیست.
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
درست نیست که مانند توابین عمل کنیم و زحمات 30 ساله ایشان را یکشبه با متحد کردن جبهه استکبار به باد دهیم باید انتقام ما ادامه راه شهید بزرگوار و بیرون راندن قدم به قدم استکبار از منتقه باشه یادمان نرود انداختن کشور در جنگ همان چیزی است که صهیونیست و عربهای مرتجع منطقه می خواهند . انتقام باید هدفمند و درخور شان اسلامی و ایرانی باشد .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
مایکل مور راست میگه باید به ملت امریکا کمک کرد تا این مشکل را حل کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
چشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
چند سالته داداش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
سعید جان! سعید جان! بیدار شو عمو. صبح شده خواب می بینی!!!!.
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
مرد حسابی اول اینکه آنها با توجه به دانشی که دارند تمام اینها را بسادگی از کار خواهند انداخت
بهزاد
| France |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
داداش با درخت که طرف نیستیم موشکباران کنیم و اونا هم وایسن نگاه کنن. اون چیزی که شما میخوای یک جنگ تمام عیاره و نه یک انتقام گیری محدود که تمام فرماندهان نظامی روش تاکید دارند. البته همون انتقام گیری هم احتمالا به جنگ همه جانبه ختم میشه و امیدوارم قبل ازهر اقدامی مسئولین فکر همه جارو بکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
آهای کسی که میگی با امریکا بجنگیم در جنگ بین ایران و آمریکاهم ما کشته میدیم هم امریکا با این تفاوت که توی جنگ ما تنهای تنهاییم..جنگم که تموم شد امریکا که نابود نمیشه،سرجاش مثل سابق وایساده و تحریماشم سرجاشه ولی مملکت ما خرابه ای بیشتر ازش نمونده..اونوقت بدون نفت چقدر طول میکشه تابسازیم مملکتو و برسیم به همینجایی که الان هستیم؟۵۰ سال؟۶۰ سال؟؟کی بیشتر ضرر کرده از این
جنگ؟ما یاامریکا؟؟
ناشناس
| Canada |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
اطاعت میشود جناب سروان
ای جان خدا چه خبرا هست ، ما نمیدونستیم چه عزیزی رو از دست دادیم ، متشکر تابناک .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
من الان دارم از حرم برمی گردم
واقعا قیامتی بود
این همه جمعیت
عزیزی واقعا سردار
بايد بدانيم شهيد سردار سليماني ارزوي امنيت و اباداني كشور را داشت در جهت اين ارزو اتحاد مردم (همه راي مي دهيم) اهميت داردو پرهيز از اقدامات ويرانگر كه باعث شروع جنگ خانمان برانداز ميشود و شكست دشمن در جايي كه بزرگان صلاح بدانند
جای یک سوال برای ما
چرا پرچم چین و روسیه نیست این وسط ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جای اون دوتا هم خالی هست
پاسخ ها
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
لعنت خدا برکسی ک فتنه تو خونشه.به خودت نگیریا ناراحت میشم
موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
مزه نریز نمکدون.. یکم خوددار باش بانمک
آقا saeed برو یه جا پنهان شو اگه امریکاییها بفهمن همچین مغز متفکری تو ایران هست اول تو رو میزنن. یا شاید هم یه پیشنهاد خوب بهت دادن بری برا اونا برنامه نظامی طراحی کنی .. در کل مواظب خودت باش...
امریکا بسیار شرور است ممکن است چون مطمئن است ایران مقابله به مثل می کند خودش یک اقدامی انجام دهد و بعد به صورت پیشدستی اقدامات خودش را برای منفعل کردن ما انجام دهد . در گزینه های اعلامی بهتر است اعلام شود که ما انجام اقدامات خودمان را به آنها اعلام خواهیم کرد . این باعث می شود که امریکا و البته اسرائل نتواند اقدام پیش دستی را به انجام برساند چون این امر را همه جنگهایشان از خودشان نشان داده اند هم اسرائیل و هم امریکا هنگامی که مطمئن شوند که حمله صورت می گیرد انها حمله همه جانبه را شروع می کنند و جون نمی دانند زمان و مکان از طرف ما چگونه خواهد بود ممکن است خودشان یک حمله سطحی و خودزنی را انجام دهند . چون مطمئن باشید که اسرائیل و امریکا و کلا غربی ها خیلی خیلی خیلی نامرد هستند و ما مردمان خاومیانه اصولا خیلی خام و ساده دل هستیم .
مسئولان سیاسی و نظامی خودشون بهتر میدونن چطور پاسخ بدن. شما لازم نیست تئوری پردازی کنین.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
این مطلب در پاسخ به کامنت اولی یعنی آقای سعید بود
باید با این موقعیت پیش امده امریکا را از خاور میانه فراری دهیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
The beginning of the end of the USA in the region

آغازی بر پایان آمریکا در منطقه
پیشنهادم اینه که مکتب و مرام قاسم سلیمانی را به مسولین حاکمیتی آموزش دهید تا کشورمون همیشه امنیت داشته باشه و برای کسی مثل آمریکا که بهت دشمنی میکنه راه حلش دوستی با کشورهای منطقه ایه
خبر شهادت سپهبد سلیمانی واقعا غم انگیز بود ولی چرا هیچ مطلب یا کس و اسمی از سایر شهدا همراه ایشون نیست؟ از این جنبه مطمئنا خانواده آنها آزرده خاطر هستند.
راسته میگن فردا تعطیل عمومی هست تهران؟ اگر هست لطفا زودتر اعلام کنید تا برای شرکت در مراسم برنامه ریزی کنیم فقط کاش از ساعت ده صبح شروع کنن چون هشت خیلی زوده تا برسیم تموم میشه
ما ایرانی ها اسطوره های افسانه ای کم نداریم،از آرش کمانگیر گرفته تا رستم دستان و و و،ولی سردار سلیمانی اسطوره ی حقیقی عصر ماست،یک حقیقت ناب،اسطوره ای که تا دهه ها و صده ها و هزاره های آینده،ایران و ایرانی با افتخار از او یاد خواهند کرد،و ما مفتخرترین اونهاییم که تو عصر این بابغه نظامی بودیم و دیدیم که هیچ یک از دشمنان این آب و خاک،با داشتن مدرن ترین سلاح های مرگبار،حریف او در میدان های نبرد و جنگ رودر رو نشدن و با توسل به ناجوانمردانه ترین و پست ترین شکل کشتن،که همون خنجر از پشت زدنه،اونو به شهادت رسوندن.سردار علی گونه به شهادت رسید.
سردار سلیمانی کسی بود که بودنش موجب امنیت و آرامش و اقتدار برای ایران و مرگش موجب اتحاد دوباره ایران شد و این هنر مردان خداست....
پاسخ ها
بهزاد
| France |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
در بزرگی سردار سلیمانی شکی نیست ولی ما اسطوره های معاصر مخصوصا در دوران جنگ کم نداشتیم. متاسفانه هنرمندان ما نتونستند و یا نخواستند این شخصیتهای بزرگ رو از طریق فیلمها و بازیهای کامپیوتری جذاب و با کیفیت به جوانها و نوحوانانمون معرفی کنند و الگوسازی کنند. برخی خیال میکنند که ما هر کار هم که بکنیم باز هم مرغ همسایه غازه و جوان و نوجوان جذب قهرمانهای داستانهای خارجی میشن در حالی که در مورد سردار سلیمانی دیدیم اگر شخصیتی به حد کافی و به درستی و با جذابیت به مردم و جوانها معرفی بشه قطعا شیفته اش میشن و الگو میشه. امیدوارم مسئولسن براشون تجربه شده باشه و مسیر سرمایه گذاری و تبلیغات فرهنگی رو در کشور عوض کنند و بجای هزینه کردن روی سمینارها و گردهمایی ها و سایر کارهای بی بازده اینچنینی ، بیشتر و بیشتر به ساخت کالاهای فرهنگی متناسب با ذائقه عموم نوجوانان روی بیارن. اینطوری هم آینده فرهنگی کشور تضمینه و هم سردارهامون تا ابد جاویدان باقی می مانند.
روح بزرگ این سردار خستگی ناپذیر میهن با ماست و ما را متحد تر از همیشه ساخته.. سلیمانی مردی بزرگ و نجیب و متعهد بود و در عرصه نظامی هم کم نظیر. یک دلیل جنایت دولت آمریکا علیه او حسادت آمریکاییان است که هزار ژنرال شان ارزش یک بندکفش سلیمانی را هم ندارند. باید انتقام قاطع گرفت. باید آمریکا گورش را گم کند و این بر عهده ما و ملت های منطقه است که دولت آمریکا را به خفت و ذلت بیندازیم.
سلام بر روح پاک سردار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
اين پاسخ منفي يعني با اقدام امريكا موافقي؟
شهادت سردار عزیزمان زخمی عمیق در دلمان باقی خواهد گذاشت اما شما را قسم میدهم به خون این شهید بزرگوار نگذارید این علی ناجوانمردی مزدور و خودفروخته امریکا و رزیم صهیونیستی بیش از این نمک بزخممان بپاشد . به سربازان گمنان امام زمان التماس میکنم این پست فطرت را به سزای اعمالش برسانند او باید در دادگاه عدل اسلامی پاسخگوی اعمال ننگینش باشد
توصیه من خویشتن داری و مذاکره هست....
به آینده فکر کنیم...
پاسخ ها
بابک متین
| Netherlands |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
ممنون از شما لطفا همون گند مذاکره برجام و رفع تمام!!!! تحریم های بانکی و غیر بانکی را جمع کنید تا برسیم به مذاکره بعدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
خودت برو مذاکره کن.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
خویشتن داری نمیتونه جوابگوی جمعیت های ملیونی داغدار باشه ... حتما باید جواب درست و در سطح داد ... مذاکره جدا و جواب نظامی هم جدا
دلمون خون شده...
باید چون ترور کردامریکای جنایتکار سردار سلیمانی ما را ، ما هم در واقع هم سطح به لحاظ نظامی را ترور کنیم یعنی ژنرال........وزیر جنگ امریکا
هر چند یک تا موی حاج قاسم به همه آمریکایی ها می ارزد.
هر چه سریعتر فراخوان بدید ی کمپین تشکیل بدید هر ایرانی فقط یک دلار جمعا 80 میلیون دلار جایزه به کسی که ترامپ و نتانتیاهو را بفرسته جهنم ( سریعتر اقدام کنید ) مطمئن باشید جو بدی میشه خیلیا تو خود همون آمریکا و اسرائیل به طمع این مبلغ کارشو تموم میکنن جو هراس انگیزی میشه
من حاضرم قسم بخورم کار آمریکا نبوده و آمریکا از ترسش گردن گرفته . کار اسرائیل بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
چه فرقی میکنه
بغض دارم بغضی سنگین .. گلویم می سوزد از بفض فرو خفته .. برای سردار برای قهرمان برای آنکه وصیت نمود در جوار رفقای شهیدش به خاک بسپارنند وصیت کرد که روی سنگ قبر فقط نوشته شود سرباز وطن قاسم سلیمانی نمی خواهد که با القاب باشد برای اینکه القاب پشیزی برایش ارزش نداشت . بقض دارم بقضی سنگین از فراق سرباز شب بیدار و بسار دور از خاک وطن ... چرا؟؟؟ برای اینکه من و ما شب راحت بخوابیم و کوچکترین گزندی از دشمن به ما نرسد ... بغض دارم بقضی گلو مانده آخر سردارم نیست قهرمانم رفته است . چشمان خسته اما پرفروغش برای همیشه بسته شده است . اما می دانم و می دانیم قاسم سلیماتی ها خواهند آمد خیلی بیبشتر از همه ... قهرمان سلیمانیها در این ملک کم نیستند بگذاریید بیایند تا بیرق افتاده را بردارنند بیرقی که دستان غرق به خون سالار شهیدانمان برافراشته نگه داشت . بیرق سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی هیچگاه بر زمین نمی افتد . یادت خواهیم بود رئیس الشهدا . روحت شاد
پاسخ ها
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
منم بغض دارم.حالا که قاسم بزرگ رفت ما قاسم های کوچک هم پشت سرش همون راه رو میرویم.حاج قاسم چنان چراغ فروزانی بر راه تاریک پر از شهوات و هوس رانی های جامعه جهانی انداخت که بعید میدانم تا دهه ها این چراغ کم سو شود.درود ملائک بر تو ای شهید بزرگ که حتی شهادتت نیز چون خنجری در قلب دشمن فرو رفت.خداوند این شهید بزرگ را شافع ما قرار دهد انشالله
نوشتی گزارش لحظه به لحظه ولی الان ۲ ساعته خبر جدید ندادی. بابا اطلاع رسانی کن عزیز من.
سلام.ملت ایران متوجه باشد که عده ای حالت اعتدال و مسامحه هستند.خونی که ریخته شد خونی حسینیه..تقاص این خون باید هرچه زود گرفته بشه..نه دیپلماسی لبخند دل این مردم رو خنک میکنه نه امیدواهی و مسامحه..فقط و فقط قصاص...
چرا مثبت منفی ها رو حذف کردین از پستها؟
من هم رفتم جمعيت زيادي آمده بودند عده زيادي به خاطر تاخير هواپيما هم در حال برگشتن بودند و جمعيتي كه تازه مي آمدند خيلي بيشتر بود وقتي كه تابوت هاي شهدا را آوردند بسياري از مردم مجبور شدند در خيابانهاي فرعي تعيين مسير كنند.
بر اندازی دکتر مصدق در 28 مرداد توسط امریکا با عث شش دهه بی اعتمادی مردم ایران نسبت به امریکا شد.
اما ترور نا جوانمردانه فززند غیور و اسطوره ای ایران زمین، سر دارسرلشکر حاج قاسم سلیمانی کل مردم ایران را شوکه،عزا دار ودرماتم فروبرده و مردم را تا ابد نسبت به امریکایی ها بد بین و بی اعتماد خواهد کرد.
یک عده هم این وسط حتی در ایام شهادت این سردار که جناحی نبود و فقط حرفش وحدت بود و سربلندی و برقراری ایران حرفهاو شعارهای دلخواه جناحشون را می زنند اف ای تی اف و .... تا کی منافع مردم را فدای جناح بازی می کنید
سینه چاکان غرب وaftf چه کسی در غرب عملیات تروریستی امریکا را محکوم کرد
اختلاس ها دزدی ها بی نوجهی به جوانان ،بیکاری وفقر وسوئ مدیریت وتبعیض در همه جا گرانی وکمبود امکانات وصدها مشکل دیگر گه در کشور مان هست هرگز با عث نشد حتی یک بار به قاسم سلیمانی وصداقت وصلابت وقدرت اوشک کنم.ممکن است عده ای خوششان نیاید ولی نیت پاک وصداقت وشجاعت اوبرهمه مشخص است بی انصاف است کسی که این را نگوید اگر صدتا مثل او داشتیم مشکلی نداشتیم هرفیلمی از او دیدم یا در حال دلجویی ویا در حال گریه است اگر اهل دنیا بود اینقدر مهربان نبود واینقدر روح لطیف نداشت.خیلی خوب بود.
روحش شادکه یک مرد اصلابت ایرانی بود.
ه
برنامه آمریکا و اسراییل و شرکاشون مشخصه>>>>> ایران رو مجبور به انجام یک حرکت انتقامی بکنن تا بهانه شروع ی جنگ پیدا شه تا هم ریاست دوباره ترامپ توی شرایط جنگی تضمین بشه و هم با یک جنگ کوتاه مدت اما شدید زیر ساختهای علمی, صنعتی و نظامی کشور رو نابود کنن و ایران رو برگردونن به صد سال پیش و بعداز مدت کوتاهی هم تجزیه و... تا اینجوری خیال خودشون رو برای همیشه از مسئله ای به نام ایران راحت کرده باشن
طبیعتا اگر جنگ شروع شود و پس از چند سال جنگ و ویرانی بسیار و عقب ماندگی ایران و احتمالا جدا سازی چندین جزیره در تنگه هرمز قطعنامه برای پایان جنگ امضا شود، از شروع آن بدتر است. این لحظه در تاریخ ایران بسیار سرنوشت ساز است. جنگیدن همزمان با آمریکا، اسراییل، آلمان، عربستان، امارات، فرانسه، بریتانیا به نوعی خود کشی است. جمعیت کل شیعیان جهان یک سوم جمعیت آمریکاست. بودجه نظامی ناتو در سال حدود به 130 برابر بودجه کل کشور ایران در بهترین سال های فروش نفت است. آیا همه ی جمعیت ایران همگی یک صداست؟ آیا پاکستان که بسیار ساکت است نگاهی به استان سیستان ندارد؟؟ لطفا بسیار بسیار تاریخ بخوانید. تاریخ جنگ جهانی دوم، تاریخ جنگ عراق. ای کاش آنقدر قوی بودیم که جنگی برابر داشتیم.
پاسخ ها
ستار
| France |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
چشم پاکستان به بلوچستان
چشم جمهوری آذربایجان و ترکیه به آذربایجان
چشم اعراب خلیج به خوزستان
چشم اقلیم کردستان به کردستان
گرگها در کمینند برای به دندان کشیدن پاره های تن ما
چرا در مراسم تشییع شهدای عزیز در ایران نام فرمانده ابومهدی در تلویزیون دیده نمیشود؟! این رسم میهمان نوازی نیست مخصوصا درباره یک مجاهد معزز مانند ابومهدی المهندس. وحدت را از عراقی ها یاد بگیریم.
انتقام بدون جنگ
بزرگترین انتقام میتونه خروج آمریکا از منطقه باشه
نباید احساساتی شد اگر جنگ بشه مردم ایران از بین میرن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر