بازدید 4021
سوژه

آیا انصاری‌فرد هنگام جلسه رستوران در مراسم ختم بود؟

کد خبر: ۹۴۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 05 January 2020

ماجرای برگزاری جلسه هیات مدیره سرخ ها بدون حضور مدیرعامل آن هم در یک رستوران! همچنان سوژه پرسپولیسی ها در این روزهای پرحاشیه است.

به گزارش تابناک ورزشی، با اینکه عکس جلسه هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در یکی از رستوران‌های تهران حدود ساعت۱۳ روز گذشته در فضای مجازی دست به دست شد، رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی که با یک روزنامه سیاسی داشت ادعا کرد که انصاری‌فرد به دلیل حضور در مراسم ختم پسرخاله‌اش به این جلسه دعوت نشده است.

پیگیری‌های خبرنگاران این روزنامه نشان می‌دهد که مراسم ختم پسرخاله مدیرعامل پرسپولیس ساعت۱۵:۳۰ دیروز آغاز شده و این زمان تداخلی با نشست اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس نداشته است.

این عضو جدید هیات‌مدیره پرسپولیس ادعا کرد که این نشست برای شکایت از رسانه‌ها و فضای مجازی حاشیه‌ساز بوده است. اما به نظر می‌رسد حضور ۶ نفر در یک جلسه نمی‌تواند برای تصمیم‌گیری جهت شکایت از حاشیه‌سازان باشد و این موضوع با یک مکالمه تلفنی چند دقیقه‌ای اعضا نیز قابل حل بود.

افرادی که این عکس را از اعضای هیات‌مدیره به صورت مخفیانه گرفته‌اند، ادعا می‌کنند که در این نشست کاظمی، مدیربرنامه‌های کالدرون نیز حضور داشته است، اما رسول‌پناه این موضوع را تایید نکرده و اعتقاد دارد این نشست با حضور وکیل و تمامی اعضای هیات‌مدیره صورت گرفته و مشخص نیست واقعا نماینده کالدرون در این جلسه حضور داشته یا خیر!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر