بازدید 16814
۱

دروغ‎ پراکنی آمریکا علیه سردار شهید سلیمانی

سردار سلیمانی بزرگترین علت خشم و ناراحتی آقای ترامپ و دوستانش بود. چرا که تروریست‎هایی که توسط ایالات متحده پرورش و حمایت و هدایت شده بودند تا در عراق و سوریه و سایر کشورهای منطقه منافع امریکایی‎ها را تأمین کنند، با رشادت‌های سردار سلیمانی و یارانشان سرکوب شدند. شهید سلیمانی بزرگترین سردار مقابله با تروریسم بود.
کد خبر: ۹۴۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 05 January 2020

به گزارش «تابنک» روزنامه ایران نوشت: جنایت ایالات متحده امریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش، از جنایات کم نظیری است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور مسئولیت آن را به طور رسمی برعهده گرفته است.

او با قبول این مسئولیت، پذیرفته است که تروریسم دولتی در امریکا به طور کامل شکل گرفته و راه را برای شکایت از خود و همکارانش در دادگاه‌های بین‎المللی به دلیل وقوع چنین جنایت جنگی هموار می‌سازد. تنها چند ساعت پس از این حادثه تأسف‌بار، صحبت‎ها و اظهارات مقامات امریکایی قابل تأمل است. مایک پنس، معاون رئیس جمهوری امریکا در جمع خبرنگاران دلیل تصمیم به ترور سردار سلیمانی را حمایت از تروریست‌‏های ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ دانست و مایک پمپئو وزیر خارجه این کشور هم، هدف از چنین اقدامی را از هم گسیختن «حمله‌ای قریب‌الوقوع» که می‌توانست به قیمت جان شهروندان امریکایی در خاورمیانه تمام شود، اعلام کرد.

این سخنان بدون معنا و مفهوم مقامات امریکایی، بی پایه‎ترین تحلیل و اعلام مواضعی است که تاکنون شنیده شده است. هیچ کس در دنیای امروز چنین حرف‌های بدون پشتوانه و بی‎محتوا را نخواهد پذیرفت.

سردار سلیمانی بزرگترین علت خشم و ناراحتی آقای ترامپ و دوستانش بود. چرا که تروریست‎هایی که توسط ایالات متحده پرورش و حمایت و هدایت شده بودند تا در عراق و سوریه و سایر کشورهای منطقه منافع امریکایی‎ها را تأمین کنند، با رشادت‌های سردار سلیمانی و یارانشان سرکوب شدند. شهید سلیمانی بزرگترین سردار مقابله با تروریسم بود.

با حملات تروریستی بامداد جمعه، دولت امریکا ثابت کرد که در اصول اخلاقی به قهقرا رسیده و شخصیتی به دور از اصول انسانی ریاست آن را به عهده گرفته که سیاست تروریسم دولتی را ترویج می‎کند. رئیس جمهوری امریکا بزرگترین خیانت را در حق مردم امریکا انجام داد و امنیت را از آنان در کشورهای مختلف ساقط کرد. زمانی که سربازان این کشور شخصیت‎های انسانی و محبوب ملت‎های دیگر را با دستور مستقیم رئیس جمهوری ترور می‎کنند به تحریک احساسات مردمی در نقاط مختلف جهان و بخصوص در منطقه دامن می‎زنند. از این رو باید هر لحظه انتظار پاسخ متقابل را داشته باشند. دونالد ترامپ به جای ایجاد صلح و ثبات در دنیای امروز، تنش و درگیری را در دستور کار قرار داده است. او باید تبعات این خودسری‏‌ها و جنایات را بپذیرد. خنده‎های کوتاه ایشان در آینده بسیار نزدیک به تلخی تبدیل خواهد شد. کمترین واکنش مردم در کشورهای منطقه اخراج مقامات و نیروهای امریکایی خواهد بود و این گام با اخراج امریکا از عراق شروع و در آینده نیز در سایر کشورها ادامه خواهد یافت.

امریکایی‎ها در این منطقه دیگر جایی نخواهند داشت و بعید است که دست به ریسک زده و بخواهند با تداوم حضور خود چنین خطری را برای خود بخرند. از نگاه مردم منطقه، دولت ایالات متحده تروریست است و چون کشورهای منطقه با تروریسم مخالف هستند همان رفتاری را با امریکایی‎ها خواهند کرد که با تروریست‎ها کرده‎اند.

برخلاف ادعاهای آنها در باره برنامه‌ریزی سردار سلیمانی جهت ضربه زدن به نیروهای امریکایی، هیچ سند و مدرکی ناظر بر اثبات ادعای خود مطرح نکرده‌اند. امریکایی‎ها از مدت‎ها پیش کینه سردار سلیمانی را بر دل داشتند. آنها به داعش دل بسته بودند و فکر می‎کردند که با کمک این گروه، می‌توانند حکومت‎های مردمی منطقه را به زانو دربیاورند و پس از آن هم جریان تروریستی وهابی را به سمت ایران بکشانند. آنها وقتی در نقشه‌های خود شکست خوردند عامل اصلی آن را در وجود فرماندهی نهادهای مردمی در منطقه و بویژه محبوبیتی دیدند که سردار سلیمانی داشت.دیر زمانی بود که آنان به دنبال ترور سردار بودند و حرف‏‌هایی که امروز از سوی امریکایی‎ها مطرح می‎شود، کاملاً بی‎اساس است. سردار سلیمانی نه تنها در پی هیچ عملیات تروریستی نه در عراق و نه در هیچ یک از کشورها نبود بلکه قهرمان ما در برابر تروریسم بوده است.

حال، مقامات امریکایی چاره‎ای جز دروغ پراکنی ندارند. آنها وقتی که دست به جنایت و ترور می‎زنند بنا به وحشتی که از تبعات آن دارند، مجبور هستند که برای اقناع افکار عمومی، مطالب بی‌اساسی را ارائه کنند تا جلوی نگرانی‎های آنان را بگیرند. چرا که تبعات تصمیمات وحشیانه و جنایتکارانه دولت امریکا را مردم این کشور خواهند پرداخت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
آمریکایی ها و البته درستش این است که بگوییم ایالات متحده پس از اشتباه استراتژیک خود درمانده شده اند و امروز در حال رجز خوانی برای ایران اسلامی هستند. قطعا مردم ما سردار را بخوبی می شناسند و زدن انگ های دروغ توسط دروغ گووو ترین فرد زمین یعنی ترامپ عیاش معنی ندارد. غلطی کرده و حال مانده چه کند ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل