بازدید 6741
لاریجانی در دیدار با وزیر خارجه قطر؛

سرداران‌رشید ایران کار شهید‌سلیمانی را ادامه‌خواهند‌داد

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار وزیر خارجه قطر ضمن محکوم کردن تروریسم دولتی آمریکا، بر ادامه راه و کار سردار سپهبد شهید سلیمانی توسط دیگر سرداران ایرانی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۱ 05 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی در دیدار امروز (شنبه ۱۴ دی ماه) محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر با اشاره به ضایعه ترور و شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی فردی عادی نبود، بلکه ایشان و ابومهدی مهندس، دو شخصیت رسمی دو کشور ایران و عراق بودند که رژیم آمریکا در فرودگاه بین المللی بغداد دست به ترور آن‌ها زد. آیا این جز تروریسم دولتی است؟

رییس مجلس شورای اسلامی در این دیدار تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی توسط مردم عراق را با شکوه و با عظمت توصیف کرد و یادآور شد: ایران سرداران رشید و برجسته‌ای دارد که جای خالی سردار شهید سلیمانی را پر خواهند کرد و راه و کار او را ادامه خواهند داد؛ همچنان که در گذشته نیز ترور شخصیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی نتوانست مانع از حرکت ملت ایران شود.

در ادامه محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر تاکید کرد: به ایران آمده ام تا نشان دهم ما در هر شرایطی در کنار شما هستیم و امیدواریم مشکلات منطقه هر چه سریعتر بر طرف شود.

وی گفت: امیدواریم که روابط سازنده بین قطر، ایران و سایر کشور‌های همسایه، آینده وضعیت منطقه را بهبود بخشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان