بازدید 12859
مدیرعامل تبرک:

فعالیت بیش از ۱۱ هزار نفر، سهم تبرک از اشتغال‌زایی

کد خبر: ۹۴۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱ 04 January 2020

علیرضا بوستانی مدیر عامل تبرک در همایش تجلیل از تولیدکنندگان برتر صنایع غذایی و بهداشتی استان خراسان رضوی گفت: «اکنون ۱۴۳۶ نفر در گروه کارخانجات صنعتی تبرک مشغول به کار هستند و با ۱۰ هزار کشاورز ماهر قرارداد کشت محصول داریم.»

علیرضا بوستانی مدیرعامل شرکت تبرک
تبرک؛ پیشکسوت صنعت
به گزارش روابط عمومی گروه کارخانجات صنعتی تبرک، در راستای تحقق شعار «حمایت از تولید و کالای ایرانی»، گردهمایی تولیدکنندگان صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی خراسان بزرگ به منظور تجلیل از تلاشگرانی که در این عرصه تولیداتی ایمن و سالم داشتند با حضور مقامات کشوری و استانی به همت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.
دراین مراسم، علیرضا بوستانی مدیر عامل تبرک گفت: «وقتی نام مرا به عنوان پیشکسوت صنعت اعلام کردند شوکه شدم که چه زود دیر می‌شود و آدم چه زود پیر می‌شود. البته گاهی پیشکسوتی ارتباطی با تعداد بهار و خزان‌های عمر آدم ندارد، چون اگر بگویم دو برابر سال‌های عمرم را کار و تلاش کرده‌ام اغراق نکرده‌ام.»

شرکت تبرک
بوستانی: سهم تبرک از اشتغال‌زایی، خودکفایی و ارزآوری است
علیرضا بوستانی اظهار داشت: «به جرات می‌توانم بگویم که طی ۳۰ سال در هر شبانه روز ۲۰ ساعت کار کردم. تولید را از سال ۷۷ شروع کردم با یک کارخانه کوچک و روزانه جذب ۲۰۰ تن گوجه‌فرنگی. امروز پس از گذشت ۲۰ سال، ۱۲ واحد اقتصادی در زمینه‌های مختلف غذایی، بهداشتی، کشاورزی، دامداری، گردشگری و عمرانی به تدریج ایجاد کرده و اداره می‌کنم.»
مدیرعامل تبرک در ادامه یادآور شد: «اکنون ۱۴۳۶ نفر در مجموعه تبرک مشغول به کار هستند و با ۱۰ هزار کشاورز ماهر قرارداد کشت محصول داریم. در حال حاضر فقط در زمینه تولید رب گوجه‌فرنگی با به‌روزترین ماشین‌آلات مدرن دنیا، توان جذب روزانه ۳ میلیون کیلو گوجه‌فرنگی را داریم و سهم تبرک از اشتغال‌زایی، خودکفایی و ارزآوری است به‌طوریکه در خاورمیانه دارای رکوردی منحصر به فرد هستیم.»
وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: «خدا را شاکریم که سالهاست روی بورسیم و سهم تبرک از این موفقیت‌ها، برخورداری از راهنمایی‌های کارشناسان و مدیران محترم اداره نظارت بر مواد غذایی و دیگر عزیزان دلسوز صنعت و اشتغال مولد استان است.»
گفتنی است، در این همایش از گروه کارخانجات صنعتی تبرک به عنوان پیشکسوت در حوزه صنایع غذایی و بهداشتی استان تجلیل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل