بازدید 6366

خون سردار سلیمانی بسیاری از قفل‌ها را باز خواهد کرد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که شهادت سردار سلیمانی باعث شد که دیگر خطوط قرمزی برای برخورد جمهوری اسلامی با نیروهای آمریکایی و اذنابش وجود نداشته باشد و این قضیه زوال صهیونیست‌ها و خروج آمریکا از منطقه را سرعت می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ 04 January 2020

محمد جواد جمالی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: این که این جنایت آمریکا به دستور شخص ترامپ انجام شده چند موضوع را مشخص می‌کند؛ اول این که مخالفت آمریکایی‌ها با تروریسم و مبارزه با آن دروغی بیش نیست؛ چون آنها بزرگترین مبارز و مجاهد علیه تروریسم را به شهادت رساندند.

به گفته وی، اقدام آمریکا برای دلگرمی کشورهای مرتجع منطقه و رژیم صهیونیستی و در نهایت گروه‌های تروریستی مثل داعش انجام شده است. ترامپ قبل از ریاست جمهوری‌اش توییت می‌کرد که با جنگ افروزی اوباما مخالف است اما خود از این شیوه کثیف سوءاستفاده کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: آمریکایی‌ها همواره درباره تجزیه کشورهای منطقه به خصوص عراق و سوریه اذعان داشتند و جمهوری اسلامی ایران و سردار سلیمانی را مانع تحقق این نقشه کثیف خود می‌دیدند. آنها ادعا می‌کنند که سردار سلیمانی را به دلیل عاملیت در قتل هزاران نفر در منطقه به شهادت رساندند حال این که به اعتراف مسوولان آمریکا همچون کلینتون آنها داعش را ایجاد کردند و هزاران نفر را در منطقه به شهادت رساندند آنها مستقیم کشتار در منطقه هستند و این شهید سلیمانی بود که مانع این کشتارها می‌شد.

جمالی با تاکید بر این که شهید سلیمانی افتخار مردم ایران و منطقه است اظهار کرد: قطعا شهادت سردار سلیمانی خللی در روند مقاومت ایجاد نمی‌کند همانطور که ترور رهبر سابق حزب الله لبنان و یا عماد مغنیه و مصطفی بدرالدین خللی ایجاد نکرد. این شهادت باعث وحدت همه جانبه در بدنه جامعه می‌شود؛ نمونه آن را در همدردی و ابراز تاسف و تسلیت اقشار مختلفی از مردم همچون هنرمندان و نویسندگان دیدیم که شاید در شرایط عادی انتقاداتی به نظام داشتند اما آنها خواهان انتقام شدند.

به گفته جمالی، نه تنها ایرانیان بلکه مردم منطقه خواهان انتقام هستند که زمان و مکان و شیوه انتقام گیری را مسوولان نظام تعیین می‌کنند، ولی آمریکایی‌ها بدانند حتما تاوان سختی را پس خواهند داد؛ کما این که توییت‌های ترامپ و پامپئو هم نشان دهنده نگرانی‌شان است؛ همچون کسی که از تاریکی می‌ترسید و داد و فریاد راه می‌اندازند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: قطعا جمهوری اسلامی این اقدام نابجا، غیر قانونی و خلاف قواعد را بی پاسخ نمی‌گذارد و مردم هم با حضور در مراسم تشییع جنازه شهید سلیمانی نشان می‌دهند که آمریکا از این جنایت نتیجه عکس خواهد گرفت.

جمالی در پایان تاکید کرد: شهادت سردار سلیمانی باعث شد دیگر خطوط قرمزی برای برخورد جمهوری اسلامی ایران با نیروهای آمریکایی و اذنابش وجود نداشته باشد این قضیه زوال صهیونیست‌ها و خروج آمریکا از منطقه را سرعت بخشیده ما در زمان وجود سردار از برکات ایشان در جبهه‌های رزم برخوردار بودیم و امروز خون او بسیار از قفل‌ها را باز خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل