بازدید 45817
۷

وحشت آمریکایی‌ها از خشم سایبری ایرانیان

تهدید ایران به انتقام سخت از دولت و ارتش تروریست آمریکا موجب ترس و وحشت گسترده آنان شده و آمریکایی‌ها در انتظار حملات سایبری ایران نیزهستند.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ 04 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، متخصصان امنیت سایبری در آمریکا هشدار داده اند که ممکن است ایران به دنبال حملات سایبری به آمریکا باشد.

آمریکایی‌ها بیم دارند که ایران بدافزار‌هایی را برای هدف قراردادن سایت‌ها و خدمات وابسته به دولت تروریست آمریکا مورد استفاده قرار دهد. متخصصان سایبری در ایالات متحده می‌گویند صنایع نفت و گاز، سیستم‌های حمل و نقل، برخی کارخانه‌های بزرگ و مشهور و تمامی مشاغل حساس وابسته به دولت و ارتش امریکا در معرض حملات سایبری خواهند بود.

مقامات آمریکایی در گذشته برخی حملات سایبری به خود را به هکر‌های ایرانی نسبت داده اند و از جمله در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ مدعی شدند هکر‌های ایرانی به برخی بانک‌ها و بازار بورس نیویورک حمله کرده اند. دو سال بعد نیز حمله به تعدادی هتل و کازینو در لاس وگاس به هکر‌های ایرانی نسبت داده شد.

جان هالت کوئیست مدیر واحد تحلیل اطلاعات موسسه امنیتی فایرآی در این مورد گفته است: ایرانی‌ها می‌توانند نابودی و تخریب واقعی ایجاد کنند و نگران آن هستیم که شرایط به قبل از توافق هسته‌ای با ایران بازگردد. البته هنوز حمله سایبری رخ نداده، ولی احتمال وقوع آن جدی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۷
انشاله باید درسی بگیرند که دیگه دور ایران برای همیشه پیدا نشوند
امریکا باید بعد ازین از سایه خودشم بترسه
مجازی که فایده ای نداره. دوست داریم تو دنیای حقیقی نابودتون کنیم
خشم سایبری دیگه چه ضیغه ای است؟
ترسوها!!
خدا رحمت کنه سردار را، اما نباید تصمیم احساساتی گرفت، آمریکا تهدید کرده به منافعش حمله بشه تمام صنایع نفت ایران را میزنه و این یعنی فاجعه
باید ضربه سختی به آمریکای جنایت کار وارد شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس