بازدید 11695

مدارس کدام استان‌ها یکشنبه ۱۵ آذر تعطیل هستند؟

مدارس برخی استان‌ها فردا یکشنبه ۱۵ آذر به دلیل برودت و سردی هوا و همچنین مدارس برخی استان‌ها به دلیل تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی تعطیل هستند.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ 04 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از میزان، مدارس برخی استان‌ها فردا یکشنبه ۱۵ آذر به دلیل برودت و سردی هوا و همچنین مدارس برخی استان‌ها به دلیل مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تعطیل هستند.


شریعتی استاندار خوزستان گفت: فردا یکشنبه ۹۸/۱۰/۱۵ ادارات و مدارس فقط نوبت صبح و دانشگاه‌های شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون و حمیدیه تعطیل اعلام شد.

مدارس مشهد فردا یک شنبه ۱۵ دی ماه تعطیل است
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با توجه به پیش‌بینی برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جوار بارگاه منور رضوی در روز یکشنبه، ۱۵ دی و با عنایت به تقاضا‌های بیشمار فرهنگیان عزیز و اولیا محترم دانش آموزان برای حضور پرشور در این مراسم، طبق برنامه‌ریزی انجام شده، فردا، یکشنبه ۱۵ دی ماه ۹۸، کلیه مدارس نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان در تمامی مقاطع و در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهند بود.

وی در ادامه گفت: همچنین در صورت پیش‌بینی برگزاری امتحانات داخلی در مدارس در روز ۱۵ دی ماه ۹۸، این امتحان لغو و در تاریخ جدید با نظر شورای مدرسه و پس از پایان برگزاری امتحانات نوبت اول مدارس برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر