بازدید 78502
۹

آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه معیشتی

بنابر اعلام ستاد شناسایی طرح بسته معیشتی، افرادی که یارانه و حمایت معیشتی دریافت نمی‌کنند می‌توانند تا ۲۴ دی ماه به آدرس hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و در بخش ثبت خانوار جدید اطلاعات سرپرست خانوار را ثبت کنند.
کد خبر: ۹۴۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 04 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، بنابر اعلام ستاد شناسایی طرح بسته معیشتی، افرادی که یارانه و حمایت معیشتی دریافت نمی‌کنند می‌توانند تا ۲۴ دی ماه به آدرس hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و در بخش ثبت خانوار جدید اطلاعات سرپرست خانوار را ثبت کنند.

تا پایان دی مشخص می‌شود که این افراد مشمول دریافت کمک معیشتی هستند یا خیر.

همچنین کسانی که درخواست داده بودند، اما مشمول نشدند از دوشنبه شانزدهم دی‌ماه می‌توانند از علت مشمول نشدنشان باخبر شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷۲
انتشار یافته: ۹
فقط مردم را عصبانی و عصبانی تر می کنید
سلام . من قبلا با کدی که داده شده بود ثبت کردم ولی پاسخی داده نشد .الان هم که به این سایت برای ثبت خانوار رفتم و مشخصاتم رو وارد کردم نوشته : "اطلاعات خانوار شما قبلاً در سازمان هدفمندسازی یارانه ها ثبت شده است و نیازی به ثبت نام جدید ندارید. جهت ورود به سامانه میتوانید از تاریخ 22 دی ماه 98 مجدداً با شماره حسابی که قبلاً یارانه شما به آن واریز میشده است مراجعه فرمایید ." من یارانه ای نمیگرفتم که بخوان به شماره حسابم واریز کنن . الان چی کار باید بکنم ؟ چطوری باید ثبت نام کنم ؟
سلام،من زن سرپرست خانوارم،امروز حساب یارانه خود و فرزندانم رو جدا کردم،همسرسابقم برای یارانه معیشتی درخواست داده بوده،مشمول نبوده،الان من نمیتونم با کدملی خودم بعنوان سرپرست وارد سایت بشم،هنوز کدملی من و فرزندانم رو تحت سرپرستی همسر سابقم میشناسه،چمار باید بکنم؟
یارانه
باسلام خدمت شما و همکارانتان
حساب منو بررسی کردن برای بسته معیشتی گفتند که ماهی بیست و پنچ میلیون در آمد داشتی در وحله اول اگه من ماهی بیست و پنج میلیون درامد داشتم اجازه میدادم که شما به خاطر ماهی 50هزار معیشتی حسابامو بررسی کنی ؟در ثانی مگه شغل من چیه که اینقدر درامد دارم مگر یک فرهنگی چقد درآمد دارد ؟ علتش رو بررسی کردم چونکه من از طرف اداره معرفی شدم بانک وام 18 درصد گرفتم همان را درآمد حساب کردند آقایان دولتی اینقدر این مردم نجیب را نرنجانید این هم اعتراض قانونی ومسالمت آمیز ببین که چطور دارید به اعتراض ها رسیدگی می کنید درضمن چطور پی نبردید که من فرزند دانشجو پرستاری دانگاه آزادی دارم و ترمی 7 میلیون شهریه می دهم و همین وام را برای شهریه ایشان گرفته ام
سلام مستمری بگیر هستم با حقوق کم میگن درامد خانوار من خانوار چهار نفره هستم که یکی از پسرها عروسی کرده ورفته برای خودش زندگی میکنه وپسر دیگرم بیکار پیش من زندگی میکنه ودرامدی نداره ولی به خاطر تحصیلات ار حساب وکتاب یه صندوق خانوادگی تشکیل داده اند وماهیانه حدود سی نفر مبلغ پنج میلیون برای پرداخت وام به حسابش از طرف اعضای خانواده به حسابش واریز وبعداز چند ساعت به نفر وام گیرنده انتقال میده ولی این رو جزو دامد خانوار میدونن اخه این نو برسی هارو کجا باید بگیم بخدا این کار درست نیست من نه ماشینی دارم نه ملک ملیاردی اگه میشه برسی هارو دقیق انجام بدید و مردم راتهدید به قطع یارانه نکنید اینو که ندادید ان هم پیش کش
ثبت نام کردم وسیستم زده به شماتعلق میگیره....پس چراکوفتم به حسابم واریزنشده!!!!
دیگه بسه اینقدر ما را سر کار نزارید
باسلام:
شماروبه هردینی که قبول دارید،لااقل سایت باز کنید تا بتونیم اعتراض مجدد رو ثبت کنیم.یخدادرحق ما خیای داره ظلم میشه.دوتومن هم حقوق ندارم.ولی یارانه معیشتی هم واریز نشده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها