بازدید 4892
۱

۳ روز تا پایان مهلت کالدرون به باشگاه پرسپولیس

در فاصله ۷۲ ساعت به شروع تمرینات پرسپولیس برای نیم فصل دوم باید دید در نهایت باشگاه چه تصمیم و راهکاری برای این مسائل خواهد داشت و آیا سرنوشت کالدرون نیز همانند استراماچونی پر از گمانه زنی و پر پیچ و خم خواهد شد یا سرخ‌ها از این بحران خارج خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ 04 January 2020

گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در آستانه ترک ایران بعد از صدرنشینی در نیم فصل و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی که دستاورد بزرگی برای او محسوب می‌شد، خواستار اقداماتی ویژه از سوی مدیریت باشگاه برای تقویت تیم در ادامه مسیر شده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، مهمترین خواسته او که در نشست خبری بعد از دیدار با نساجی نیز به آن اشاره داشت مربوط به پرداخت مطالبات بازیکنان و همچنین تعیین تکلیف بازیکنان مازاد و همچنین جذب سه بازیکن ایرانی بود. اقداماتی که البته در فاصله ۷۲ ساعت به شروع تمرینات این تیم هیچکدام تحقق نیافته است.

باشگاه پرسپولیس برای جذب سه بازیکن داخلی (شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر و همچنین دانیال اسماعیلی فر) به در بسته باشگاه‌های پیکان، نفت آبادان و ذوب آهن برخورد است و نتوانسته به توافقی در این زمینه برای دریافت رضایتنامه آن‌ها دست یابد. این در حالیست که هیچ راهکاری نیز در اراده مدیریت باشگاه برای مذاکرات در زمینه دریافت رضایتنامه نیز دیده نمی‌شود و تمامی آن در رابطه به ارسال درخواست و بازگشت نامه کتبی آن‌ها مربوط به عدم پذیرش از سوی باشگاه‌های دیگر خنثی شده است.

۳ روز تا پایان مهلت کالدرون به باشگاه پرسپولیس

این در حالی است که شاید تیم مذاکره کننده می‌توانست اقدامات دیگر از جمله معاوضه بازیکن، ارائه شروطی در زمینه جذب (دستیابی به آقای گلی، حضور در مراحل پایانی لیگ قهرمانان و...) را به عنوان یک پوئن مثبت در ارائه پیشنهاد به باشگاه‌ها لحاظ کند؛ نمونه آنچه که در باشگاه‌های اروپایی نیز شاهد آن هستیم و به طور مثال باشگاه آاس رم ایتالیا در قبال انتقال محمد صلاح به لیورپول علاوه بر دریافت مبلغ ۳۶ میلیون یورو برای رضایتنامه، بند‌هایی نیز برای آقای گلی، قهرمانی لیورپول اروپا و ... نیز لحاظ کرده بود که دو فصل بعد نیز از این انتقال سود برده بود و همین مساله عاملی شد تا گلادیاتور‌های رمی یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان خود را در اختیار لیورپول قرار دهند. موضوع مربوط به راهکار مدیریتی در نقل و انتقالات یکی از موضوعاتی است که هیچگاه در فوتبال ایران به طور مهندسی و ریشه‌ای در نظر گرفته نشده و تمامی نقل و انتقالات به این موضوع مربوط شده که بازیکنی با دریافت رضایتنامه و فسخ قرارداد و یا بازیکن آزاد راهی باشگاه دیگری شود.

موضوع بعدی در راستای درخواست‌های گابریل کالدرون مربوط به درخواست او برای پرداخت مطالبات بازیکنان بود. مساله‌ای که با توجه به خزانه خالی باشگاه و عدم پرداختی تا به این لحظه، نشان دهنده عدم اجرایی شدن شروط سرمربی آرژانتینی در زمان تعطیلات سال نوی میلادی است و باید دید با این شرایط او در زمان بازگشت به تیم و حضور در اردوی دوحه، چه واکنشی به این مساله از خود نشان خواهد داد.

در کنار دو مساله یاد شده در خصوص مسائل مالی و پرداختی بازیکنان و نقل و انتقالات باید به این موضوع نیز اشاره داشت که کالدرون پیش از ترک ایران به شدت نسبت به حضور برخی افراد کنار باشگاه و مدیریت گلایه خود را مطرح کرده بود و خواهان تصمیم گیری درباره آن‌ها شده بود. اتفاقی که تا به این لحظه هیچ واکنشی از سوی مدیرعامل نداشته است و محمدحسن انصاری‌فرد امیدوار است با حضور در دوحه و گفتگوی رودر رو با کالدرون این اختلاف نظر را برطرف کند.

اکنون در فاصله ۷۲ ساعت به شروع تمرینات پرسپولیس برای نیم فصل دوم باید دید در نهایت باشگاه چه تصمیم و راهکاری برای این مسائل خواهد داشت و آیا سرنوشت کالدرون نیز همانند استراماچونی پر از گمانه زنی و پر پیچ و خم خواهد شد یا سرخ‌ها از این بحران خارج خواهند شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چي شده تابناكي!! تا 4روز پيش هر خبر ي از استقلال و استراماچوني ميومد... 400 تا كامنت ميذاشتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا نوبت كالدرون و پسپولس شد هيچي درج نميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چطورياس؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار