بازدید 15073

پیام‌ تسلیت عادل آذر در پی شهادت سردار سلیمانی

رئیس کل دیوان محاسبات کشور در پی شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تعـدادی دیگر از بهتریـن پاسـداران جبهه مقاومت و ایثار پیام تسلیت صادر کرد
کد خبر: ۹۴۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ 04 January 2020

به گزارش تابناک، دکتر عادل آذر رئیس کل دیوان محاسبات کشور در پی شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تعـدادی دیگر از بهتریـن پاسـداران جبهه مقاومت و ایثار پیام تسلیت صادر کرد.

 

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ. بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿ آل عمران ۱۶۹﴾
بار دیگر دست خبیثترین شیطان روزگار، آمریکای جنایتکار، از آستین ناپاکش خارج شد و جنایتی دیگر را رقم زد و بطور ناجوانمردانه و فجیعانـه تعـدادی از بهتریـن پاسـداران جبهه مقاومت و ایثار را به شهادت رساند.
سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور، بصیر و ولایتمداری بود که پاداش رشادت‌ها و مجاهدت‌های خود در راه خـدا را به زیباتـرین صورت ممکن دریافت نمود و به دست منفورتـرین دشمنـان اسلام به درجه رفیع شهـادت نائل آمد.
از طرف خود و همکارانم در دیوان محاسبات کشور شهادت این فرمانده سرافراز اسلام و تعدادی از مجاهدان فی سبیل الله به ویژه مجاهد شهید ابومهدی المهندس را به محضر حضرت ولیعصر (عج) مقام معظَّم رهبری (مدّظلَّه العالی)، ملَّت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیّت عرض مینمایم.
از خداوند متعال علوّ درجات رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و مولایمان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را برایشان مسئلت مینماید.
عــادل آذر

پیام‌ تسلیت عادل آذر در پی شهادت سردار سلیمانی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان