بازدید 5907

اسماعیلی‌فر جای کدام بازیکن به پرسپولیس می‌آید؟

کد خبر: ۹۴۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 04 January 2020

دانیال اسماعیلی فر اصلی ترین مهره در لیست خرید کالدرون است و از سوی باشگاه پرسپولیس برای جذب هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان تلاش‌هایی صورت گرفته تا این بازیکن شمالی، سرخپوش شود.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیسی‌ها به دنبال آن هستند تا دانیال اسماعیلی‌فر را در تعطیلات زمستانی به لیست خود اضافه کنند. البته برای این کار، گرفتن رضایت باشگاه بحران زده ذوب‌آهن، سخت‌ترین مانع به حساب می‌آید اما اگر رضایتنامه به دست دانیال برسد، او به زودی سرخپوش خواهد شد. در این صورت، باشگاه تهرانی باید قید یکی از بازیکنان فعلی خط هافبک خود را بزند.

همان طور که در خبر‌ها خواندید، امید عالیشاه و آدام همتی، بازیکنانی هستند که با توجه به لیست گابریل کالدرون باید پرسپولیس را ترک کنند، زیرا این دو بازیکن در پازل تاکتیکی سرمربی سرخپوشان جایی نداشتند. به معنای دیگر، به جای این دو بازیکن، باشگاه نیازی به جذب یار جدید ندارد با فوریت نمی‌بیند، اما پرسپولیسی‌ها قطعا فعالیتی در بازار نقل و انتقالات دارند تا در لیگ قهرمانان آسیا به اندازه کافی بازیکن برای جنگ در سه جبهه داشته باشند.

جذب اسماعیلی‌فر باید توجیه داشته باشد. در این مورد شنیده می‌شود در صورتی که هافبک ذوب‌آهن یک گام دیگر به پرسپولیس نزدیک شود، آن وقت باید شاهد جدایی قطعی فرشاد احمدزاده وینگر راست سرخپوشان باشیم. بازیکنی که در ابتدای این فصل، با امید‌های فراوانی به جمع سرخپوشان پیوست و در همین مدت کوتاه، حواشی زیادی را خلق کرد.

گویا کالدرون به مدیران باشگاه گفته بود فقط در صورتی حاضر است احمدزاده را از لیست خود کنار بگذارد که به جای او در پست هافبک و وینگر سمت راست، بازیکن خوبی جذب تیم شود. باید دید آیا این اتفاقات رخ می‌دهد یا باشگاه با چالش‌های دیگری در نقل و انتقالات مواجه خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها