بازدید 9890

بیانیه‌جمعی‌از‌فرزندان‌شهدا‌درپی‌شهادت‌سردار‌سلیمانی

کد خبر: ۹۴۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴ 03 January 2020
جمعی از فرزندان شهدای انقلاب اسلامی در پی شهادت سردار سلیمانی بیانیه‌ای صادر کردند.
 
به گزارش تابناک، متن این بیانیه بدین شرح است:

خبر آسمانی شدن سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نخستن ساعات روز جمعه‌ای که ندبه خوان ظهور امام عصر (عج) بودیم دل‌های مشتاق و شیفته انقلاب اسلامی و اهل بیت (ع) را لرزاند و همه را اندوهگین کرد. اما چه حاجت و پاداشی بهتر از شهادت نزد مجاهدان فی سبیل الله است که برای رسیدن به معشوق با محاسنی خزاب به خون همچون سید و مولایشان اباعبدالله الحسین (ع) مشتاقانه بشتابند و از چشمه جوشان کوثر سیراب شوند؟!

آری... شهادت راه راستین مردان خداست و این را ما فرزندان شهدا که تمام عمر خود را با خاطره‌هایی نشسته بر قاب عکس پدرانمان گذرانده ایم بیش از همگان و با جان و دل چشیده و احساس کرده ایم.

برای او که جز رضای خدا و اطاعات از امام زمانش، دنیا وسیله‌ای دیگر نبود عروج ملکتوتیش تبریک دارد و برای ما دلدادگان و عاشقان راه امام و انقلاب پرکشیدن روح متعالی این مجاهد انقلابی چیزی جز آلام و درد و اندوه ندارد.

روح حاج قاسم از کالبد فانی دنیایی اش برای حفظ حرم و حریم اهل بیت (ع) به پرواز درآمد و بر جریده عالم تا به ابد به یادگار ماند و اکنون او در جمع ارواح طیبه شهدا و در کنار ارواح پدران شهیدمان نظاره گر ماست تا ما نیز همچون آنان از پس مشکلات و روزمرگی‌های دنیایی مان، علم مبارزه با ظلم و استکبار را با نام نامی ابوالفضل العباس (ع) در دست بگیریم و بر قله‌های جهان برافراشته نگاه داریم. اگرچه حاج قاسم از میان ما رفت، اما راهش که راه راستین حق و ترجمان کل یوم عاشورا و کل ارض کرب و بلا بود را همچون او و دیگر شهدای انقلاب اسلامی ادامه خواهیم داد و تا استقرار صلح و آرامش و زدودن سایه نگین ظلم و استکبار آرام نخواهیم نشست؛ که پیرجماران فرمود: تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

ما فرزندان شهدای انقلاب اسلامی بار دیگر با خون پدرانمان وشهدای انقلاب اسلامی خصوصا شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیمان و بیعتی دوباره می‌بندیم و اعلام می‌داریم همچون این شهدای گرانقدر تا آخرین قطره خون خویش گوش به فرمان، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای بوده و اجازه نخواهیم داد دشمن خونخوار و مستکبر با هرنوع دسیسه و حیله ای، از تحریم اقتصادی گرفته تا ترور و قتل و کشتار به خیال خام خود که محو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است دست یابد؛ و اعلام می‌داریم پیمانی که در گذشته‌ای نه چندان دور با پدران شهیدمان بسته ایم را بار دیگر با حاج قاسم و یارانش می‌بندیم و عهد تازه می‌کنیم که هیهات من ذله و برای خود از روح آن عزیز که در نزد خداوند از درجان رفیع و عالیه برخوردار است طلب یاری و نصرت می‌نماییم.

بار دیگر شهادت سرادر دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را محضر حضرت، ولی عصر (ارواحنا فداه)، رهبر انقلاب اسلامی و مردم شریف و شهید پرور و همچنین خانواده‌های معزز شهدا و بازماندگان ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

جمعی از فرزندان شهدای انقلاب اسلامی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار