بازدید 6708
۳

حمله استقلالی‌ها به مجیدی بخاطر پذیرش جانشینی استراماچونی

مجیدی در نخستین مواجهه با پیشنهاد سرمربیگری، گفته بود تا هواداران نخواهند سرمربی استقلال نمی شود و حالا هم که چیزی فرق نکرده، مجیدی پیشنهاد مدیران استقلال را قبول کرده است.
کد خبر: ۹۴۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ 03 January 2020

بخش قابل توجهی از طرفداران تیم فوتبال استقلال نسبت به حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید این تیم در فضای مجازی واکنش نشان دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، از دقایقی پس از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال و جانشینی آندره‌آ استراماچونی که جدایی اش قطعی شده بود، هواداران تیم آبی‌پوش پایتخت برای اعتراض به سرمربی جدید، دست به کار شدند.

آن‌ها به صفحه شخصی فرهاد در فضای مجازی و اینستاگرام هجوم برده و انتقادات شدید خود نسبت به این موضوع را اعلام کردند، زیرا معقدند مجیدی نباید این پست را قبول می‌کرد و هدایت تیم را در چنین شرایطی عهده‌دار می‌شد.

هر چه زمان می‌گذرد، پیام‌های ارسالی و منتشر شده در ذیل پست‌های مجیدی شدیدتر می‌شد که نشان از عصبانیت طرفداران استقلال داشت. با این حساب، شرایط کار برای مجیدی در همین روز‌های ابتدایی حضورش به عنوان سرمربی آبی‌ها، سخت تصور می‌شود. او در نخستین مواجهه با پیشنهاد سرمربیگری، گفته بود تا هواداران نخواهند سرمربی استقلال نمی شود و حالا هم که چیزی فرق نکرده، مجیدی پیشنهاد مدیران استقلال را قبول کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
استراماچونی دزد پول مملکت را گرفت و بدون انکه کار مهمی انجام دهد رفت بعضی از مردم خارجی پرست هستند
هواداران واقعی استقلال در این شرایط گزینه ای بهتر از حمایت از فرهاد مجیدی ندارند
دوستان استقلالی هیچ کس بهتر از ایرانی جماعت به ایرانی فکر نمیکند ؛ قدر خودمون رو بدونیم ؛ خارجی ها فقط پول ما را میخواهند و بس و ............آخرش هم با شکایت بای بای
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر