بازدید 13737
۱

سردارنقدی: کاخ‌سفید برای سربازانش تابوت سفارش دهد

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: کاخ سفید یا همین امروز برچیدن پایگاه‌های نظامی خودش از منطقه اسلامی را آغاز کند و یا به بازار برود و برای سربازان خودش تابوت سفارش بدهد.
کد خبر: ۹۴۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 03 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگویی در واکنش به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه توسط تروریست‌های ارتش آمریکا، اظهار داشت: کاخ سفید یا همین امروز برچیدن پایگاه‌های نظامی خودش از منطقه اسلامی را آغاز کند و یا به بازار برود و برای سربازان خودش تابوت سفارش بدهد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی یا چمدان‌های خودشان را می‌بندند و به کشور‌های اروپایی که از آنجا آمدند، برمی‌گردند یا منتظر ضرب شست امت اسلام بمانند.

سردار نقدی تاکید کرد: انتخاب با خودشان است، ما دوست نداریم خون‌ریزی بشود. خودشان انتخاب کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱
آقای سردار نقدی من به شما ایمان دارم به شما بارها نامه زدم از کم کاری سرهنگ کشوری تا حق و نا حق بنیاد شهید اما پس از دو سال هنوزم منتظر جواب شما هستم با آرزوی سلامتی برا خودت و خانواده محترم .بسیجی جانباز 8 سال دفاع مقدس با بهانه‌های وا هی به پرونده من بی توجهی میکنند لازم است شما مرد اخلاق و عدالت دستور دهید پرونده را به حضورتان بیاورم برای شما آسان است به شماره همراه و کد ملی من دسترسی پیدا کنید ضمنا من تا تهران و پادگان شما با سختی فراوان وارد شدم اما نگهبانان اجازه ملاقات ندادند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر