بازدید 8606

اعلام قیمت ۱۵ محصول در میادین میوه و تره بار تهران

فهرست ۱۵ محصولی که مصرف آنها در فصل زمستان توصیه می‌شود، به همراه قیمت هر یک از آنها در میادین میوه و تره بار، اعلام شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲ 02 January 2020

با توجه به اینکه معمولاً در فصل زمستان به دلیل کاهش دما، احتمال شیوع برخی بیماری‌های عفونی واگیردار از جمله سرماخوردگی افزایش می‌یابد، متخصصان تغذیه و سلامت، مصرف برخی محصولات از جمله پرتقال، نارنگی، لیموشیرین، گریپ‌فروت و انار را به عنوان میوه‌های اصلی فصول پاییز و زمستان، به شهروندان توصیه می‌کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، فهرست ۱۵ محصولی که مصرف آنها در فصل زمستان توصیه می‌شود، به همراه قیمت هر یک از آنها در میادین میوه و تره بار به شرح زیر اعلام شده است.

۱- پرتقال؛ انواع مختلف این میوه در میادین میوه و تره بار با حداقل قیمت هر کیلوگرم ۲۹۰۰ تومان عرضه می‌شود و سرشار از ویتامین C بوده و بدن را در مقابل سرماخوردگی مقاوم می‌کند.

۲- نارنگی؛ انواع مختلفی از این میوه در میادین میوه و تره بار با حداقل قیمت هر کیلوگرم ۴۵۰۰ تومان عرضه می‌شود و همچون پرتقال، سرشار از ویتامین C بوده و برای مقابله با سرماخوردگی بسیار مناسب است.

۳- لیموشیرین؛ میوه‌ای سرشار از ویتامین‌های A، B و C و اسید فولیک است و در میادین میوه و تره بار با قیمت هر کیلوگرم ۴۹۵۰ تومان در اختیار شهروندان قرار دارد.

۴- گریپ‌فروت؛ دارای ویتامین C زیاد و ضد عفونی‌کننده بوده و در میادین میوه و تره بار به قیمت هر کیلوگرم ۳۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

۵- کیوی؛ دارای ویتامین C و پتاسیم است و در میادین میوه و تره بار به قیمت هر کیلوگرم ۶۴۰۰ تومان عرضه می‌شود.

۶- سیب؛ برای سلامت بدن و قلب بسیار مفید بوده و انواع آن نظیر سیب قرمز، زرد و سبز است که شهروندان می‌توانند این محصول را با حداقل قیمت هر کیلوگرم ۴۵۰۰ تومان از میادین میوه و تره بار تهیه نمایند.

۷- انار؛ سرشار از آنتی اکسیدان قوی و پتاسیم است و در میادین میوه و تره بار به قیمت هر کیلوگرم ۷۴۰۰ تومان عرضه می‌شود.

۸- خرمالو؛ سرشار از انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌هاست که مصرف آن، بدن را در مقابل بیماری‌های عفونت‌زا مقاوم می‌کند و با قیمت هر کیلوگرم ۷۴۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

۹- موز؛ یکی از بهترین منابع پتاسیم و مؤثر در سلول‌سازی است که در میادین میوه و تره بار به قیمت هر کیلوگرم ۱۱۲۰۰ تومان در اختیار شهروندان قرار دارد.

۱۰- آناناس؛ سرشار از ویتامین C، فیبر و منیزیم بوده و در استخوان‌سازی مؤثر است. قیمت هر کیلوگرم آناناس جنگلی در میادین میوه و تره بار ۱۱ هزار تومان و آناناس طلایی ۲۱۵۰۰ تومان است.

۱۱- گل کلم؛ جایگزین مناسبی برای کربوهیدارت‌هاست و به قیمت هر کیلوگرم ۳۳۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

۱۲- چغندر؛ منبع فیبر و پتاسیم است و به قیمت هر کیلوگرم ۲۶۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

۱۳- کلم؛ دارای انواع مختلفی نظیر بروکلی، سفید و قرمز بوده و سرشار از ویتامین C و فیبر است که شهروندان می‌توانند انواع آن را با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۰۰ تومان تا ۶۲۰۰ تومان از میادین میوه و تره بار تهیه نمایند.

۱۴- کدوتنبل؛ سرشار از فیبر و غنی از بتاکاروتن است و به قیمت هر کیلوگرم ۳۴۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

۱۵- شلغم؛ منبع خوبی از ویتامین C و فیبر است و به قیمت هر کیلوگرم ۲۴۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها