بازدید 23244

آیا عراقی‎ها قصد تصرف سفارت آمریکا را دارند؟

به گزارش شبکه «المیادین»، مردم معترض ضمن اعلام برپایی تحصنِ باز برابر سفارت آمریکا خواهان بسته شدن آن و اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور شدند. ساعتی قبل رسانه‌ها از خروج کارمندان اصلی سفارت خبر داده و اعلام کردند که مقامات آمریکا حدود هشتار کارمند را به اربیل در کردستان عراق منتقل کرده‌اند (جزئیات بیشتر). خیل عظیم جمعیت حاضر در مراسم تشییع پیکر شهدا در حالی که پرچم‌های عراق و الحشد الشعبی را در دست داشتند از منطقه الجنادریه به سمت پل معلقی رفتند که به سفارت آمریکا منتهی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ 31 December 2019

آیا عراقی‎ها قصد تصرف سفارت آمریکا را دارند؟

تشییع کنندگان شهدای حشد الشعبی امروز مقابل سفارت امریکا تجمع کردند و خواستار تعطیلی سفارت خانه و اخراج سفیر شدند.

به گزارش تابناک، درحالی که تشییع کنندگان شهدای حشد الشعبی که دو روز پیش توسط امریکا به شهادت رسیدند در ادامه مراسم مقابل سفارت امریکا تجمع کردند و خواستار تعطیلی سفارت خانه امریکا و اخراج سفیر شدند.

به گزارش شبکه «المیادین»، مردم معترض ضمن اعلام برپایی تحصنِ باز برابر سفارت آمریکا خواهان بسته شدن آن و اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور شدند.

ساعتی قبل رسانه‌ها از خروج کارمندان اصلی سفارت خبر داده و اعلام کردند که مقامات آمریکا حدود هشتار کارمند را به اربیل در کردستان عراق منتقل کرده‌اند.

خیل عظیم جمعیت حاضر در مراسم تشییع پیکر شهدا در حالی که پرچم‌های عراق و الحشد الشعبی را در دست داشتند از منطقه الجنادریه به سمت پل معلقی رفتند که به سفارت آمریکا منتهی می‌شود.

رسانه‌های سعودی و وابسته طی اقدامی هماهنگ می‌کوشند تا این حرکت را متوجه تسخیر سفارت آمریکا در عراق کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل