بازدید 5875

زمان انتخابات فدراسیون فوتبال مشخص می‌شود

سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ظرف چند روز آینده زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال مشخص می شود، هرچند که این موضوع در اختیار هیات رییسه است.
کد خبر: ۹۴۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴ 31 December 2019

سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ظرف چند روز آینده زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال مشخص می شود، هرچند که این موضوع در اختیار هیات رییسه است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «مهدی علی نژاد» درحاشیه رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور درجمع خبرنگاران، درباره استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال، گفت: متاسفانه فشار سنگین کاری که روی آقای تاج بود باعث شد بعد از اتفاقی که در ترکیه برای او رخ داده بود، مجددا ناراحتی قلبی پیدا کند. پس از اطلاع از این موضوع در اولین فرصت به بیمارستان رفتم و با پزشک او صحبت کردم که اعلام کردند شرایط آقای تاج مطلوب نیست. همه نسبت به وضعیت سلامتی ایشان احساس خطر کردند و خیلی قاطع عنوان کردند تحت هیچ شرایطی دیگر نباید کار استرس زا و سنگین داشته باشد.

سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش درباره برخی صحبت ها مبنی بر اینکه استعفای تاج ارتباطی به بحث بیماری وی نداشته است، گفت: به هیچ وجه بحث دیگری غیر از بیماری مطرح نبوده و سلامتی وی در خطر جدی بود. چندی پیش نیز در ترکیه حتی استنت قلب گذاشته بود . فشارهای کاری و عصبی که فوق العاده در فوتبال زیاد است باعث بروز این اتفاق شد و نهایتا دو روز پیش منجر به استعفای ایشان شد. هیات رییسه فدراسیون نیز این استعفا را پذیرفت و بهاروند به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

وی درباره زمان احتمالی برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال نیز گفت: هیات رییسه فدراسیون فوتبال باید دراین باره تصمیم گیری کند و فکر می کنم ظرف چند روز آینده زمان برگزاری انتخابات را مشخص کنند. این موضوع در اختیار هیات رییسه فدراسیون است و بزودی دراین باره تصمیم گیری خواهند کرد.

علی نژاد درباره بلاتکلیفی تیم ملی پس از رفتن ویلموتس و استعفای تاج خاطرنشان کرد: ویلموتس خودش به قرارداد با تیم ملی پایان داد و فکر نمی کنم دیگر بحث حضور ویلموتس در تیم ملی مطرح باشد. یکی از مباحثی که روز گذشته که به اتفاق هیات رییسه در خدمت وزیر ورزش بودیم مطرح شد، این بود که هیات رییسه و بویژه آقای بهاروند هر چه سریعتر نسبت به پیگیری و انتخاب سرمربی تیم ملی اقدام کنند.

سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی بعدی تیم ملی ایرانی خواهد بود یا خارجی، گفت:چند گزینه داخلی و خارجی برای هدایت تیم ملی مطرح شده و هر تصمیمی که هیات رییسه فدراسیون بگیر مورد حمایت وزارت ورزش خواهد بود.

وی درباره ضرر و زیان گسترده مالی در قرارداد فدراسیون فوتبال با ویلموتس و اینکه آیا اقدامات مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال در انعقاد این قرارداد مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت یا خیر، خاطرنشان کرد: به هر حال قراردادی بسته شده و یکسری جوانب احتیاط نیز در این قرارداد رعایت شده است. این مواردی که در رسانه ها درباره نحوه قرارداد با ویلموتس مطرح می شود به نظر من خیلی درست نیست. فدراسیون در پرداخت پول به مشکلات جدی برخورد کرد. همانطور که می دانید الان یازده میلیون دلار ما در فیفا بلوکه شده که مبلغ بسیار زیادی است. تحریم های ظالمانه آمریکا باعث شده نتوانیم این پول را که حق خودمان است بگیریم. البته در تلاشیم و پیگیر هستیم که از هر راه ممکن حقمان را بگیریم.

علی نژاد در ادامه درباره سرانجام بحث بازگشت استراماچونی به استقلال که حتی انتقادات طرفداران استقلال از مسئولان وزارت ورزش را نیز بدنبال داشته است، گفت: خود مجموعه استقلال باید در این زمینه پاسخگو باشد. در حال حاضر نیز تیمی از ایران در حال مذاکره با وکیل استراماچونی در دوحه قطر است تا به راه حل خوبی برسند.

وی در پایان درباره احتمال قطع همکاری کالدرون با باشگاه پرسپولیس گفت: فکر نمی کنم درباره آقای کالدرون مشکلی وجود داشته باشد. البته بهتر است این موضوع را از آقای انصاری فرد بپرسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان