بازدید 7439
مقتدی صدر:

عراق میدان تسویه حساب‌های سیاسی و نظامی نیست

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق دوشنبه خواهان متحد شدن برای بیرون کردن اشغالگران آمریکایی شد. اگر در گذشته برای بیرون کردن اشغالگر از طریق مقاومت نظامی همکاری می‌کردیم، اشغالگر بر سینه عراق سایه نمی‌افکند. من در حال حاضر آماده هستم که با روش‌های سیاسی و حقوقی این اشغالگر را بیرون کنم، اما آیا کسی هست که ما را یاری کند؟ پس برای یکپارچه شدن جهت بیرون کردن اشغالگر در سریع‌ترین زمان ممکن بشتابید.
کد خبر: ۹۴۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۴ 31 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از شفقنا، مقتدی صدر در توییتی نوشت: ما در گذشته نسبت به سرانجام وارد کردن عراق به درگیری‌های منطقه‌ای و بین المللی هشدار داده بودیم و گفتیم که عراق و ملتش دیگر تحمل چنین رفتار‌های نابخردانه‌ای را ندارند.

وی ادامه داد: اگر در گذشته برای بیرون کردن اشغالگر از طریق مقاومت نظامی همکاری می‌کردیم، اشغالگر بر سینه عراق سایه نمی‌افکند.

مقتدی صدر تصریح کرد: من در حال حاضر آماده هستم که با روش‌های سیاسی و حقوقی این اشغالگر را بیرون کنم، اما آیا کسی هست که ما را یاری کند؟ پس برای یکپارچه شدن جهت بیرون کردن اشغالگر در سریع‌ترین زمان ممکن بشتابید. باید رفتار‌های غیر مسئولانه برخی از گروه‌های نظامی را از خودتان دور سازید و باید زمام امور فقط در دست نیرو‌های امنیتی باشد.

رهبر جریان صدر عراق ادامه داد: اگر عقب‌نشینی نکردند ما با همکاری با شما رفتار دیگری خواهیم داشت اشغالگر به رهبری آن نابخرد (ترامپ) از فساد شیوع پیدا کرده از یک سو و از سوی دیگر از شکاف بزرگ میان سیاستمداران و ملت سوء استفاده کرد.

وی تصریح کرد: لذا به خاطر رفاه ملت و عزت آنها، باید همگان از غنیمت‌ها و قدرت دست برداشته و گرنه زمان پشیمانی فرا می‌رسد. بدانید که ما اجازه نخواهیم داد که عراق صحنه‌ای برای تسویه حساب‌های سیاسی و نظامی شود، بلکه ما خواهان عراقی قدرتمند و مستقل هستیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر