بازدید 5763

دستگیری سارقان حرفه‌ای باطری موتورسیکلت‌ها در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه‌ای با ۲۴۶ فقره باطری مسروقه موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 30 December 2019

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه‌ای با ۲۴۶ فقره باطری مسروقه موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش «تابناک»، سرهنگ «منوچهر نصیری» روز یکشنبه هشتم دیماه در جمع خبرنگاران با بیان این‌ که تأمین امنیت عمومی جامعه و همچنین جذب مشارکت مردم برای امنیت بیش از پیش یکی از اولویت‌های جدی فرماندهی انتظامی در استان یزد است،‌ اظهار کرد:‌ با توجه به سرقت‌های متعدد باطری موتورسیکلت ها در شهر یزد، دستگیری سارق یا سارقان این پرونده در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، رد پایی از دو متهم حرفه‌ای به دست آوردند و در همین راستا هماهنگی لازم با مقامات قضائی به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد در ادامه با اشاره به دستگیری متهمان در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس، گفت: سارقان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲۴۶ فقره سرقت باطری موتورسیکلت در سطح شهر یزد اعتراف کردند و روانه دادسرا شدند.

سرهنگ نصری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مالکان موتورسیکلت‌هایی که به این نحو مورد سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به کلانتری ۱۳ شهید رجایی یزد مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل