بازدید 6102
سوژه

نام ۳بازیکن داخلی لیست خرید کالدرون و پرسپولیس

پرسپولیس طبق لیست کالدرون حالا دنبال معاوضه است. امید عالیشاه، حسین ماهینی، آدام همتی و امیر روستایی از جمله این نفرات هستند. کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی هم می‌توانند در جمع این نفرات قرار بگیرند تا پکیج معاوضه کامل شود!
کد خبر: ۹۴۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 29 December 2019

گابریل کالدرون در راستای تقویت تیمش در فصل نقل و انتقالات زمستانی خواستار جذب دو یا سه بازیکن داخلی شده است که یکی از آنها آل کثیر مهاجم تیم آبادانی و صدرنشین جدول گلزنان لیگ است.

به گزارش تابناک ورزشی، به نوشته رسانه ها، دومین بازیکن درخواستی کالدرون شهریار مغانلو مهاجم ۸ گله تیم پیکان و سومین نفر هم دانیال اسماعیلی‌فر هافبک ذوب‌آهن هستند که باشگاه پرسپولیس برای جذب آن‌ها اقدام کرده و منتظر پاسخ رسمی باشگاه‌های متبوع این دو بازیکن است.

از آنجا که چند بازیکن پرسپولیس جایی در اندیشه‌های کالدرون ندارند، باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا این بازیکنان را به نوعی با بازیکنان مدنظر کالدرون معاوضه کند. امید عالیشاه، حسین ماهینی، آدام همتی و امیر روستایی از جمله این نفرات هستند. حتی بازیکنانی، چون کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی هم می‌توانند در جمع این نفرات قرار گرفته و در پکیجی قرار بگیرند که باشگاه پرسپولیس حاضر است آن‌ها را با بازیکنانی که می‌خواهد، معاوضه کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها