بازدید 3501

تمدید ثبت نام آزمون مهارت‌های زبان فارسی

کد خبر: ۹۴۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 29 December 2019

مهلت نام نویسی در ششمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا – سامفای دانشگاهی) سال ۱۳۹۸ تمدید شد.

به گزارش مهر، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان متقاضی نام نویسی در ششمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) سال ۱۳۹۸ که تا ۷ دی ماه ۹۸ برای نام نویسی اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز سه شنبه ۱۷ دی ماه ۹۸ نسبت به نام نویسی و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ۲۳ آذرماه ۹۸ و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به نام نویسی در آزمون اقدام کنند.

آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا – سامفای دانشگاهی) منحصراً در سطح آکادمیک (دانشگاهی) و شامل بخش های شنیداری، خوانداری، نوشتاری و گفتاری بوده که مهارت داوطلبان در این بخشها سنجیده خواهد شد.

ششمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) در صبح و بعدازظهر پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ برابر با ۲۳ ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی و ۲۷ جمادی‌الاول سال ۱۴۴۱ قمری همزمان با حوزه های داخل کشور در حوزه های امتحانی خارج کشور نیز برگزار خواهد شد.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به نام نویسی اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۷ دی ماه ۹۸ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان