بازدید 16425
۸

کارخانه‌ای که تمام پاییز هوای تهران را آلوده کرد

عضو شورای شهر تهران گفت: کارخانه سیمان تهران برای ۱۹۰ روز از مازوت به عنوان سوخت استفاده کرده است.
کد خبر: ۹۴۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ 29 December 2019

عضو شورای شهر تهران گفت: کارخانه سیمان تهران برای ۱۹۰ روز از مازوت به عنوان سوخت استفاده کرده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: در چندماه گذشته کارخانه سیمان تهران به دلیل عدم تامین گاز مجبور به استفاده از مازوت شده که اثرات تخریبی بسیاری بر هوای تهران داشته است، بنابراین فعالیت این کارخانه با این حجم از آلودگی نه فقط برای تهران که برای کل کشور مضر است.

وی اذعان داشت: هرچه سریع‌تر باید برای این کارخانه اقدامی صورت گیرد تا شاهد این نباشیم که در اثر نبود نظارت کافی برای ۱۹۰ از مازوت به عنوان سوخت خود استفاده کند.

شایان ذکر است که کارخانه سیمان تهران در جنوب تهران و در حریم شهرری واقع شده است و بارها از سوی کارشناسان بحث انتقال این کارخانه به بیرون شهر به‌دلیل آلودگی‌های زیست محیطی آن طرح شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۸
اگر این اتفاق در آمریکا می افتاد صدا و سیمای ایران ۳۵۹۵ بار گزارش میکرد !!!!!!!
در اینجا که خبری از ساخت و ساز مسکن و پل سازی و ...... نیست ، پس سیمان های تولیدی به کدام کشور همسایه و برای ساخت چه ساختمانهایی ارسال شده ؟؟؟؟؟؟؟؟
در این 190 روز سازمان محیط زیست کجا بوده و چرا هیچ اقدامی نکرده است؟ و چرا از مازوت ( با توجه به ایجاد آلودگی شدید محیط زیست) استفاده کرده و سایر مراجع ذیصلاح چرا سکوت کرده اند ؟
به این کار سوء مدیریت نمی گویند؟ آیا نباید با اینچنین مدیران ضعیف برخورد جدی کرد ؟
زودتر اقدام کنید مردم مردند باید به مدیریتتون 0 داد
خدا از سر تقصراتشون نگذره. یعنی هنوزم داره فعالیت میکنه؟ تو رو خدا تابناک پیگیری کنید تا رسانه ای بشه و مجبور بشن جلوی فعالیتش رو بگیرن. اخه مردم چه گناهی کردن. خدا میدونه پشتش کدوم نماینده یا وزیر یا .. هست که انقدر راحت اجازه ی فعالیت داشته و با سلامتی و جون مردم بازی کرده
سووال از شورای محترم اول کارخانه بود یاحریم شهر چرا گذاشتید حریم شهر به کارخانه نزدیک شودصدردصد اول کارخانه بود بعد شهر به حریم کارخانه کم کم نزدیک شد به سال ساخت کارخانه توجه شود
تازه ار خواب بیدار شده اند و تازه می خواهند بررسی کنند!
190 روز تولید آلودگی برای 15 میلیون شهروندان استان تهران کرده و کسی هم کاری به کرش ندارد؟!!! سازمان محیط زیست و سایر سازمان‌های مرتبط باید پاسخگو باشند و مدیران مرتبط بخاطر این چشم‌پوشی جنایتکارانه محاکمه شوند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها