بازدید 6916
۲

هوای ۱۵ شهر خوزستان آلوده است

ذرات معلق در هوای ۱۵ شهر استان خوزستان، شنبه شب از شاخص ۱۵۰ فراتر رفته و آلودگی هوا در اهواز، ماهشهر، بندرامام و آبادان به وضعیت خطرناک رسید.
کد خبر: ۹۴۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶ 29 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از اهواز، ذرات معلق در هوای ۱۵ شهر استان خوزستان ساعت ۲۳ شنبه شب از مرز شاخص ۱۵۰ فراتر رفت.

بنا بر اعلام سامانه پایش سازمان حفاظت محیط زیست، میزان گرد و غبار در شهرهای، آبادان:۳۳۷، امیدیه: ۱۵۵، اندیمشک:۲۳۲، اهواز:۴۵۷، بندرامام:۴۳۱، بهبهان:۱۵۵، خرمشهر:۲۳۹، رامشیر:۱۴۴، رامهرمز:۲۲۳، سوسنگرد: ۲۱۳، شادگان:۲۶۸، شوش:۲۳۴، شوشتر:۲۹۳، گتوند:۱۵۳، ماهشهر:۴۱۱، مسجد سلیمان:۲۱۵، هندیجان:۱۱۷ میکرو گرم بر متر مکعب می‌باشد.

شاخص کیفی هوا (AQI) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا را که دارای حدود مجاز متفاوت با واحد‌های مختلف هستند، تبدیل به یک عدد بدون واحد کرده و وضعیت آلودگی هوا را سطوح مختلف نمایش می‌دهد.

وقتی که شاخص آلودگی هوا از ۱۵۰ بالاتر می‌رود هوا برای همه شهروندان یک شهر ناسالم عنوان می‌شود وقتی شاخص آلودگی هوا بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ قرار می‌گیرد، هوا بسیار ناسالم است و زمانی که شاخص از ۳۰۰ فراتر رود، وضعیت آلودگی هوا خطرناک است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تنهت جایی که ااودگی هواش مهم است تهران است. بقیه مردم و شهرها مهم نیستند...
مدارس ادارات کسبه مردم در حالت عادی دارن زندگی میکنند انوقت اگر صدایی به دلیل فقر دربیاد میشویم دشمن عوامل دشمن .تشکر از سایت تابناک که به موضوعات خوزستان توجه دارد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر