بازدید 6629
پلیس آذربایجان‌شرقی:

تکذیب بازداشت یک دانشجو در اغتشاشات تبریز

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان‌شرقی روز شنبه اعلام کرد: خبر منتشر شده توسط رسانه‌های معاند مبنی بر بازداشت دانشجوی اهل تبریز در اغتشاشات اخیر واقعیت ندارد.
کد خبر: ۹۴۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰ 28 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از پلیس، برخی کانال‌های معاند که توسط خارج نشینان مخالف نظام اسلامی هدایت می‌شوند، به منظور تشویش اذهان عمومی و ناآرام کردن فضای کشور، خبری با عنوان بازداشت «مهدی تمدن»، دانشجوی آذربایجانی اهل تبریز، منتشر کردند که بررسی‌ها کذب بودن این خبر را اثبات کرد.

گزارش حاکی است: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد چنین شخصی اصلا دانشجو نبوده، تاکنون دستگیر نشده و در یکی از آموزشگاه‌ها مشغول به کار تدریس است.

طبق گزارش مرکزاطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در پی اصلاح قیمت بنزین، با دروغ پردازی اقدام به تحریک جوانان برای ایجاد اغتشاش و تخریب اموال عمومی و خصوصی کرده و با انتشار اخبار کذب و دروغ، سناریو‌های مختلفی را در شبکه‌های اجتماعی پیاده کرده و این بار نیز خبر کذبی مبنی بر بازداشت دانشجوی آذربایجانی اهل تبریز در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده اند.

مرکز اطاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی با نشر ویدیوی مصاحبه فرد مذکور، از مردم خواست اخبار واقعی را از طریق رسانه‌های موثق و رسانه ملی پیگیری کنند و به شایعات رسانه‌های معاند توجهی نداشته باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر