بازدید 32502
۴

دستگیری یکی از ضاربان «هانی کُرده»

کد خبر: ۹۴۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 28 December 2019

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان درگیری در خیابان وحدت اسلامی خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ سعید راستی گفت: در پی درگیری و ضرب و جرح یکی از گنده لات‌های معروف تهران (هانی کُرده) در خیابان وحدت اسلامی، بلافاصله مراتب در دستور کار مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: در پایش اطلاعاتی و بررسی دوربین‌های مداربسته محل وقوع جرم، هویت یکی از متهمان شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی، مأموران پلیس موفق شدند بامداد روز گذشته این فرد شرور را در مخفیگاهش در حوالی نارمک دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد:متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ راستی خاطرنشان کرد: پلیس اجازه قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی به هیچ فردی نخواهد داد و با هماهنگی مراجع قضایی با مخلین و افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۴
تابناک، چرا اینقدر خبری که مربوط به ارذل و اوباش می شود را پوشش می دهی؟ آیا ارزش خبری دارد که اینقدر پیگیری می کنی در صورتیکه بسیاری خبرهای مهم است که شما با یک باز پخش از کنار آن می گذرید و هیچگونه پیگیری نمی فرمایید.
ای کاش تو همه مسائل اینقدر جدی بودید!!!
شمارو به خدا از تبلیغات این اراذل و اوباش دست بردارید،با جدیت هم پیگیر هستید ظاهرا،اوباش متجاوز به حق و ناموس مردم از کی تا حالا شده گنده لات؟؟؟؟!!!
اخه اين اوباش چه وزني دارد كه همه ي خبرگزاريها در موردش مينويسند واقعا جاي گريه دارد و اي كاش اونايي را هم كه اسيد به روي دختران و زنان پاشيدند با همين دوربينها و شگردهاي پليسي دستگير ميكردند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر