بازدید 4769

حرف‌های مامور مستقیم وزیر برای مذاکره با استراماچونی

آقای سلطانی فر در این رابطه پیگیری‌های خودشان را انجام دادند و دستور دادند که اگر هنوز روزنه امیدی برای بازگشت استرماچونی وجود دارد، حتما کار‌های لازم در این رابطه انجام شود و من از از ایشان تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۹۴۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 28 December 2019

معاون سابق استقلال که چندماه قبل با اختلافات شدید باشگاه را ترک کرده بود، حالا می‌گوید همه تلاشش را برای برگشتن استراماچونی به جمع آبی‌پوشان انجام می‌دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی خطیر که از طرف اسماعیل خلیل‌زاده مامور شده تا مذاکرات با آندره‌آ استرماچونی را ادامه دهد، در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار کرد: تاخیر سه ماهه‌ای که در قرارداد استراماچونی پیش آمد موجب شد تا این اتفاقات پیش بیاید. با توجه به قوانینی که در فیفا برای مربیان خارجی به وجود آمده است، کار برای مدیران باشگاه بسیار سخت شده است. یعنی حفظ قرارداد برای مدیران کار دشواری است و امیدوارم که این مساله هر چه سریع‌تر حل بشود.

او در پاسخ به این سوال که آیا استرماچونی به استقلال برمی‌گردد؟ گفت: من از خدایم است که او به استقلال برگردد. من با استراماچونی صحبت کردم و او گفت که من نمی‌دانم در این زمان چه پیش آمده است، اما گفت که می‌خواهد برگردد. او گفت که من هیچ تقاضای اضافه­‌ای ندارم و فقط می‌خواهم که پول بازیکنان پرداخت شود، چون که تیم در سه جام فعالیت می‌کند و باید تقویت شود تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و این مسائل حاشیه‌ای نباشد. این به نفع باشگاه است و کیفیت کار را بالا می‌برد. مدیران باشگاه آدم‌های دلسوزی هستند و دغدغه دارند تا مشکلات باشگاه حل شود.

علی خطیر ادامه داد: آقای سلطانی فر در این رابطه پیگیری‌های خودشان را انجام دادند و دستور دادند که اگر هنوز روزنه امیدی برای بازگشت استرماچونی وجود دارد، حتما کار‌های لازم در این رابطه انجام شود و من از از ایشان تشکر می‌کنم.

خطیر در پاسخ به این سوال که آیا در این هفته تکلیف کار مشخص خواهد شد، تاکید کرد: این سوال سختی است، اما احساس می‌کنم که این هفته بسیار کلیدی خواهد بود. هر اتفاقی که باید بیفتد در این هفته خواهد افتاد و امیدوارم که هر اتفاقی که می­‌افتد به نفع باشگاه و هواداران باشد و استراماچونی به استقلال برگردد.

او در پایان گفت: امیدوارم وضعیت اقتصادی به طوری پیش رود که دیگر شاهد چنین اتفاق‌هایی در قرارداد باشگاه استقلال و تیم ملی نباشیم و شرایط بهتر شود. پاستورلو که مدیر برنامه‌های رحمان رضایی بوده است، خبر داد که روز یکشنبه در دوحه قطر با مدیر برنامه‌های استراماچونی قرار است که جلسه‌ای برگزار شود و اگر شرایط پیش آمد، استراماچونی با تغییرات و امتیازاتی به قرارداد اولی که با استقلال امضا کرده، بازگردد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر