بازدید 5762
نوبخت در بیرجند مطرح کرد:

پرداخت بیش‌از ۳۹‌هزار‌میلیارد‌تومان برای پروژه‌های‌عمرانی

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در ۹ ماهه گذشته ۳۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح و پروژه‌های مختلف پرداخت کردیم و منابع دیگری نیز پرداخت خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۴ 28 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدباقر نوبخت، عصر امروز ۶ دی، در آیین بهره برداری از دو هزار واحد مسکن روستایی اظهار کرد: در این سفر و سفر قبل با یک چهره دیگری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مواجه بودید.

وی افزود: یکی از این چهره‌ها مربوط به توسعه و عمران کشور در زیرساخت‌ها است و مرتبا شاهد افتتاح یک زیرساخت به ویژه زیرساخت‌های اساسی کشور بوده‌ایم.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: در ماه گذشته یکی از زیرساخت‌های کشور در بین دو شهر میانه و بستان‌آباد به طول ۱۳۲ کیلومتر افتتاح شد.

نوبخت با اشاره به اینکه بیرجند نیز به شبکه سراسری وصل خواهد شد، تصریح کرد: چهره دیگر نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت به محرومان و انسان‌هایی است که در روستا‌ها ساکن هستند.

وی با اشاره به تاکید بنیانگذار انقلاب بر حمایت از روستاییان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر پشتیبانی نهاد‌های انقلاب برای کمک به مردم تاکید دارند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به فعالیت دو نهاد انقلابی در این پروژه، اظهار کرد: برای امداد به انسان‌هایی که نیاز به کمک دارند، نظام تدارک دیده است.

نوبخت با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون و در کمتر از ده ماه دو نهاد کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه به نمایندگی از دولت اقداماتی را در روستا‌ها انجام دادند.

وی با بیان اینکه واحد‌های مسکونی که در این روستا ساخته شد نمونه‌ای از اقداماتی است که در روستا‌های دیگر در حال انجام است، افزود: در سراسر استان ۹۷۰ میلیارد تومان از سوی دولت تعهد کردیم که طی دو سال برای طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی استان پرداخت خواهیم کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: سهم سال ۹۸ حدود ۴۷۰ میلیارد تومان است که از این مقدار ۲۹۰ میلیارد تومان پرداخت شد و بقیه تا قبل از اتمام امسال پرداخت خواهد شد.

نوبخت با اشاره به اینکه دو هزار واحد ایجاد شده و بقیه واحد‌ها نیز در مرحله پایانی است، تصریح کرد: همه این خدماتی که طی ۴۰ سال گدشته توسط دولت‌ها با ارائه سیاست‌ها و برنامه‌ها انجام شده برای اینکه بتوانیم کمک‌ها را به روستا‌ها بسط و توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه باید کار‌های بسیار بیشتر از این انجام می‌شد، تصریح کرد: اگر دچار ترور متافقان نمی‌شدیم و بسباری از مسئولان به خاک و خون نمی‌افتادند و اگر هشت سال جنگ تحمیلی از سوی صدام با حمایت قدرت‌های آمریکا و اروپا بر ما تحمیل نمی‌شد و اگر دچار محاصره اقتصادی نمی‌شدیم و درآمد‌ها تقلیل پیدا نمی‌کرد خدمات بیشتر بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند با جنگ‌ها و تحریم‌ها ما را مشغول کنند تا از خدمت باز بمانیم، افزود: به رغم تمام تحریم‌های دشمنان هرچند دچار سختی هستیم، اما تسلیم نخواهیم شد.

نوبخت ادامه داد: به مردم قول می‌دهیم حقوق بازنشستگان و کارکنان و افراد تحت پوشس طبق روال گذشته پرداخت شده و دولت متعهد می‌شود که با مقاومت در برابر این تحریم‌ها ایسناده خواهد بود.

وی گزارش ۹ ماهه را نیز ارائه داد و بیان کرد: ۳۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح و پروژه‌های مختلف پرداخت می‌کنیم و منابع دیگری نیز پرداخت خواهیم کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه ما خدمتگزاران در برابر وعده‌های توخالی مقاومت می‌کنیم، تصریح کرد: شرمسارانه عدرخواهیم که دست ما بیش از این به رفاه نمی‌رسد.

نوبخت با بیان اینکه هزاران میلیارد تومان دیگر برای طرح‌های عمرانی صرف می‌کنیم، افزود: تا پایان سال غیر از احداث و افتتاح این واحد‌های مسکونی شاهد افتتاح طرح‌های بزرگی نیز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه استقلال کشور را به هیچ چیز نخواهیم فروخت، افزود: هریک از افرادی که به روستا برگردند، تعهد می‌کنیم برای آنان خانه بسازیم و شغل ایجاد کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر ایجاد مشاغل خرد و کارگاه‌هایی در روستاها، اظهار کرد: از رییس سازمان مدیریت و برنامه استان می‌خواهم تا مشکلات را احصا کرده و گزارش بازدید را از روستا‌های اطراف به ما ارائه دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر