بازدید 11219
۵
حس می‌کنم باشگاه به من می‌گوید از پرسپولیس برو!

حمله تند کالدرون به انصاری‌فرد: دروغ گفته

ما بازیکن خارجی نمی‌خواهیم و تصمیم بر این شد که این بودجه صرف جذب بازیکن داخلی شود. روز شش ژانویه بازیکنان داخلی جدید باید در کنار تیم باشند.به خاطر احترام به هواداران و بازیکنان چیزی نخواستم و جانم و زندگی خودم را گذاشتم و نتیجه آن را می‌بییند. با توجه به مشکلات‌مان، اگر یک بازیکن خارجی داشتیم که هشت گل زده بود، الان ۱۰ امتیاز بیشتر داشتیم.
کد خبر: ۹۴۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱ 27 December 2019

سرمربی پرسپولیس در مصاحبه ای تهاجمی علیه مدیران این باشگاه می‌گوید که دیگر به دنبال جذب بازیکن خارجی برای سرخ‌پوشان پایتخت نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، گابریل کالدرون بعد از پیروزی تیمش مقابل نساجی و صعود به صدرجدول لیگ برتر نوزدهم گفت: می‌خواستیم در نیمه دوم گل‌های بیشتری بزنیم، اما بازیکن ما اخراج و بازی پیچیده شد. به لطف بازیکنان و هواداران این سه امتیاز را گرفتیم.

وی افزود: یک سری شرایط دارم و سازمان دهی و برنامه ریزی باشگاه باید در خور هواداران باشد. ما باید از باشگاه بخواهیم که یک برنامه ریزی حرفه‌ای داشته باشد و افرادی که در باشگاه دنبال منافع شخصی خود هستند و مانع از پیشرفت باشگاه می‌شوند، از باشگاه بروند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه کسانی در باشگاه باید بروند؟ گفت: کسانی باید در باشگاه باشند که حرفه‌ای هستند. این سازماندهی و برنامه‌ریزی حرفه‌ای نیست و رفتاری که داشتند شایسته و خوب نبود. هر مربی فلسفه خودش را دارد. کالدرون در این ۶ ماه نشان داد که زمین را تمیز می‌کند، دروازه را هل می‌دهد و کسی است که دو بار در فینال جام جهانی بازی کرده است. به خاطر احترام به هواداران و بازیکنان چیزی نخواستم و جانم و زندگی خودم را گذاشتم و نتیجه آن را می‌بییند. با توجه به مشکلات‌مان، اگر یک بازیکن خارجی داشتیم که هشت گل زده بود، الان ۱۰ امتیاز بیشتر داشتیم.

حمله تند کالدرون به انصاری‌فرد: دروغ گفته

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: می‌خواهم مدیر باشگاه یا وزارتخانه طوری کار کنند که سازمان دهی باشگاه در خور بازیکنان و هواداران باشد. شما باید به آینده فوتبال کشورتان کمک کنید. فوتبال ایران کیفیت بالایی دارد. ایران می‌تواند خیلی بهتر شود. خواهش می‌کنم کسانی که مسئولیت دارند، به منافع شخصی خود فکر نکنند و به فکر منافع جمعی باشند. نباید اجازه دهیم این افراد قدرت پیدا کنند. من با تواضع و صادقانه کار کردم. ما یک تیم بودیم. هر کسی در این تیم بازی کند، ما می‌بریم. این یعنی یک پایه برای تبدیل شده به بهترین تیم آسیا است. ما یک تیم خوب و هواداران را داریم. من نیاز به حمایت باشگاه دارم. شش ماه گفتند انشاءالله فردا، اما چیز‌هایی را می‌شنویم که واقعیت ندارد. من احمق نیستم. شما رزومه من را به عنوان بازیکن و مربی می‌بییند. من احمق نیستم، اما عاشق این مردم و تیمم شدم. دیگر نمی‌توانم دروغ را تحمل کنم. در این مدت با کاپیتان در ارتباط خواهم بود. امیدوارم طلب سال گذشته بازیکنان پرداخت شود و پولی که دیروز گفتند قرار است به بازیکن خارجی بدهند را صرف بازیکن داخلی کنند. مسئولیت این کار را می‌پذیرم. دو بازیکن ایرانی بیاورند. مطمئنا من با حمایت باشگاه کار می‌کنم. دیگر دروغ تمام شد. ۶ ماه به من احترام نگذاشتند.

کالدرون در پاسخ به این سوال که آیا گلایه او از پرداخت نشدن پاداش‌های شفاهی است که انصری‌فرد درباره آن صحبت کرده؟ اظهار کرد: دروغ می‌گویند. به من احترام نگذاشتند. من جانم را گذاشتم و همه تلاشم را کردم و چیزی که دریافت کردم بی احترامی و دروغ بود. 

کالدرون در پایان از صندلی خود برخواست و مشت هایش را روی میز کوبید و گفت: احترام، احترام و احترام!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
برو بابا برنگردی
خیلی ازهم وطنیهایم متاثرومتاسفم، شما چه کردیدکه این میهمان خارجی اینقدرعصبی وازدست شما ناراحت است، اگربی احترامی کردیدچرا؟ اگردروغ گفتیدچرا؟ چراباآبروی یک ملت بازی میکنید؟؟لطفاپاسخ دهید ما طرفداران وملت شریف ایران منتظردفاع صادقانه ی شماهستیم.
به نظر می رسه کشور باید مدتی از سرمربیان خارجی محروم باشه تا این بچه بازی ها به دست فراموشی سپرده شه. راهی که پیش گرفته شده، تمامی نخواهد داشت.
احترام ؟ انم تو ایران؟
اين دوتا تيم چي براي مسولين دولتي دارد كه حاضر نيستند آنها را واگذار كنند؟!!!

هزار بند و تبصره ميارن كه اين دو تا تيم به دست اهلش نيفته!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار